omdat iedereen kennelijk op facebook zit haak ik hier af. Echt super super jammer want ik haalde er steun en info uit, maar er gebeurd hier niets meer. In het begin niet bij te lezen en nu nog geen 2 berichten per dag. Blijkbaar de kracht van facebook helaas...
MeFlower jammer. Ik zit hier ook nog veel, alleen met derde kindje op komst (4e in huis) heb ik sowieso een stuk minder tijd om achter internet te spenderen. Ik vind het wel lekker dat het niet zo ontzettend druk is want dat hou ik niet bij. Er wordt wel meer gekletst in het andere april topic (voor heel april).
Aha wat jammer allemaal ik vind het wel leuk om hier ook te blijven schrijven ik dacht dat iedereen naar fb ging.
Meiden, ik probeer overal mee te lezen en te schrijven. Maar dit gaat wat lastig. Wil juist graag met iedereen contact houden!
Meflower, vind het wel erg jammer dat je nu gaat. Heb gisteren nog aangegeven samen met nog wat dames dat we helemaal niet op fb zitten en hier ook een gezellig groepje van willen maken. Je kletst ook helemaal niet zo veel mee.. Ik hoop dat je nog van gedachte veranderd maar is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken. Ikzelf kan ook niet elk uur online zijn zoals iemand van de dames hier al aangaf met men werk en 2 baby's/peuters in huis. Veel succes in ieder geval met de zwangerschap en een heel goede bevalling gewenst over 7 maanden! X
Hoi dames! Ik heb vanochtend een echo gehad en omdat ik net op de grens zit had ik me hier nog niet aangemeld, zit nu nl op ud 15 april. ik lees nu dat deze club een beetje stil is vanwege Facebook dus weet niet of het dan nog handig is om me hier aan te melden? Ik schrijf ook in de club 'april' en vind t in elk geval gezellig om te kletsen en ervaringen uit te wisselen!
Proficiat poekien! Je bent altijd welkom hier ikzelf zit niet op fb omdat ik het dan heel onoverzichtelijk vind en ik het ook graag een paar uurtjes zou willen afsluiten als ik daar nood aan heb Ik ga deze middag de lijst nog even updaten dus als je graag op de lijst wil kan je even je gegevens hier achterlaten. Hoop natuurlijk dat je hier lekker blijft kletsen Nog een weekje hier en dan echo! Ik kan al niet meer wachten en men ventje al helemaal niet meer. Is echt de dagen aan het aftellen nu. Wel gek want bij de 2 andere zwangerschappen had hij dit zo niet
Dankje BertxBirgit, dan kom ik hier ook gewoon buurten Ik ben dus de 15e uitgerekend, 1e kindje en ben 36. Gisteren de eerste echo gehad en was allemaal goed met een mooi knipperlichtje van 133bpm <3 Nog een dagje werken vandaag, gelukkig in de airco, en dan lekker weekend. Wij gaan t weekend naar m'n schoonouders en hen vertellen dus dat is gezellig en beetje spannend! We wonen welf in de randstad en nu dus een weekendje achterhoek. Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Oke super zal ik straks alles aanpassen. Leuk dat je al een hartje hebt gezien! Is er een reden voor dat je zo vroeg een echo hebt? Wij willen graag het nog zo lang mogelijk geheim houden voor iedereen maar gaat echt moeilijk gaan vrees ik. Echt al een hele toeter hier! Zondag gaan we naar alles kids bij ons in mol, een hele namiddag kinderspelletjes, dus wel leuk met dit weer. Ik ben van Belgie dus als je iets ni begrijpt gewoon vragen he
Geen speciale reden, had er ook niet om gevraagd maar ze stelden zelf deze datum voor. Spannend he als je zo moet wachten, de tijd kruipt echt voorbij! Jij nog een weekje dus.. maar ben wel heel blij dat t zo vroeg kon, want ik ga volgende week op vakantie en dan is t fijn om al wel 'iets' gezien te hebben. Bij mij wordt het ook moeilijker om het te verbergen, maar gelukkig ben ik ook niet heel slank, dus mensen denken waarschijnlijk dat ik heel veel honger had de laatste tijd Eigenlijk geldt dat vooral voor m'n collega's, de meeste goede vrienden hebben we het wel verteld. Ik kan m'n mond niet houden en mensen vermoeden het ook wel. Ik houd best van een drankje en ben ook gestopt met roken, dus dan is die optelsom voor mensen al snel gemaakt Leuk dat je in Belgie woont, is er een speciale reden dat je hier op het forum zit? En voor jou de derde zie ik, fijn dat er ook mensen met veel 'ervaring' zitten, kan tzt vast wel wat tips gebruiken!
Ja, hier net hetzelfde gewoon om toch al ff de zekerheid te hebben dat het hartje klopt Ik ben sinds nieuwjaar 16,5 kilo afgevallen dusja, ik WAS 3 weken geleden zo plat als iets (buiten een beetje veloverschot van de 2 vorige zwangerschappen :s) maar nu dus een buik om U tegen te zeggen. Vorige zwangerschappen kon ik het dus ook gemakkelijk steken op het feit dat ik wat veel gesnoept had, nu niet meer Ik heb het idd tegen men beste vriendin verteld, ook om wat steun te krijgen tijdens het mmm traject want tja, is mentaal wel zwaar. 1 collega weet het ook omdat hij het vorige week woensdag gewoon vlak af is komen vragen omdat men buik zo dik is Hier trouwens ook gestopt met roken toen ik de positest vast had. was spijtig genoeg terug begonnen na 2 jaar owv alle tegenslagen. Zowel mijn ouders als men ventje zijn ouders waren tegelijk aan het scheiden en dan nog het nieuws van de mmm. Was allemaal wat veel.. Ik heb nog geen enkel forum tegengekomen van Belgie Dusja, hier ben ik dus. Ik ken dit forum en babybytes goed. Ik heb idd al 2 kids. Maarja, ervaring? In veel wel maar in veel ook niet he Elke zwangerschap is anders en elk kind is anders, maar ik wil zeker men ervaringen met je delen en je zo veel mogelijk helpen als ik kan! Veel plezier op vakantie! Waar ga je naar toe?
♡ Zwangere lijst 1 april 2017 t/m 15 april 2017 ♡ 1 april (1) Kikkert - 29 jaar - 3e kindje 2 april (1) Xuona - 28 jaar - 1e kindje 3 april (0) 4 april (1) Meijtje - 32 jaar - 3e kindje 5 april (2) Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje Primavera - 32 jaar - 2e kindje 6 april (5) Nathalie - 27 jaar - 2e kindje MelZoe - 38 jaar - 3e kindje Ivy1979 - 37 jaar - 2e kindje Mippi9 - 37 jaar - 3e kindje Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje 7 april (4) Justme1 - 29 jaar - 1e kindje Teardrops - 28 jaar - 1e kindje Suuuuus - 29 jaar - 2e kindje Molly1984 - 31 jaar - 2e kindje 8 april (0) 9 april (1) Vickske87 - 28 jaar - 1e kindje 10 april (1) Iset - 35 jaar - 2e kindje 11 april (0) 12 april (0) 13 april (2) Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje Heidime - 28 jaar - 1e kindje 14 april (2) MariekeRox - 34 jaar - 1e kindje BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje 15 april (3) Moos87 - ?? jaar - 3e kindje Thatsme87 - 29 jaar - 2e kindje Poekien - 36 jaar - 1e kindje Totaal: 23 zwangeren ♡ Afspraken ♡ Augustus September BertxBirgit - 1 september - 1e echo Moos87 - 2 september - 1e echo Thatsme87 - 5 september - 1e echo Teardrops - 7 september - intake Heidime - 13 september - vk ben je nieuw, of heb je nieuwe afspraken voeg ze dan zelf toe aan deze lijst. Ook veranderingen kun je zelf doen aan de lijst
Hey, dit weekend was druk want we gingen naar m'n schoonouders in de Achterhoek. Was heel leuk en m'n schoonvader werd helemaal emotioneel toen we het vertelden, heel lief. Daarna ook aan m'n vriend z'n broer en vrouw verteld. We waren wel pas tegen half elk thuis gister dus toen lag ik er echt af. Nog 1 weekje werken gelukkig en dan gaan we naar Thailand. Op zich heel veel zin in maar de vakantie stond al gepland voordat ik zwanger werd en ik ga er nu ook wel een beetje tegenop zien. Ben al 1,5 week bij vlagen echt heel misselijk en dan ook nog met dat warme weer daar.. Nouja we zien het wel, lekker rustig aan en hangen in bij een koel zwembad denk ik dan maar.. Knap dat je al zoveel was afgevallen BertxBirgit! Ik was ook weer begonnen maar toen bleek ik zwanger, ach ik heb nu zoiets het zal wel, zien we daarna wel weer. Ik hoop het wel een beetje te beperken qua gewicht, al hoort het erbij, maar alles gaat dan moeizamer, zeker omdat ik daarvoor al te zwaar was. Ik hoop dat ik kan blijven stoppen met roken daarna maar het is idd moeilijk, snap het in jouw situatie zeker. Scheidingen zijn altijd moeilijk en een traject in de mmm lijkt me ook erg zwaar. Nu vind ik het helemaal niet moeilijk gelukkig maar je weet nooit hoe het daarna gaat. Bijna Bert, nog even aftellen, spannend!! Fijne dag allemaal, ik ga weer aan het werk!
Hoi dames hoe gaat het hier? Hier wel goed opzich. De misselijkheid komt steeds meer om de hoek zetten grrr
Hier ook goed idd de misselijkheid met vlagen. Gisteren net op tijd bij het aanrecht. Gelukkig bleef het op het laatste moment steken
Spannend BertxBirgit!! Ik heb morgen de intake bij de verloskundige. En nog twee daagjes werken dan vakantie, kijk er echt naar uit. Beentjes omhoog aan het zwembad