Goedemorgen dames! Hoe is het met jullie? Hier vanmorgen weer wat bruinverlies.. De VK toch maar even gebeld. Die gaf aan dat het te maken kan hebben met innesteling in combinatie met schoonmaken van oud bloed uit de baarmoeder! Dit in combi met de steken en krampen was wel normaal. Zolang ik geen bloedverlies heb met hele hevige krampen hoefde ik ik me nog geen zorgen te maken.. Heb nu wel 15/8 ipv 23/8 m'n eerste echo, dus dat is wel fijn..
♡ 1 tot 15 april 2017 ♡ 1 april (0) 2 april (2) Meijtje - 32 jaar - 3e kindje Xuona - 28 jaar - 1e kindje 3 april (0) 4 april (1) Kikkert - 29 jaar - 3e kindje 5 april (2) Dogs84 - 31jaar - 2e kindje Primavera - 32 jaar - 2e kindje 6 april (1) Nathalie - 27 jaar - 2e kindje MelZoe - 38 jaar - 3e kindje 7 april (2) Justme1 - 29 jaar - 1e kindje Teardrops -28 jaar - 1e kindje Suuuuus - 29 jaar - 2e kindje 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (0) 13 april (0) 14 april (0) 15 april (0) Totaal: 8 zwangere ♡ Afspraken ♡ Augustus Kikkert 3 augustus 1e controle & echo (ivm voorgeschiedenis) Nathalie 9 augustus 1e controle & echo Meijtje 15 augustus 1e echo XuonA 15 augustus 1e echo Dogs84 23 augustus 1e controle & echo XuonA 23 Augustus intake September ben je nieuw, of heb je nieuwe afspraken voeg ze dan zelf toe aan deze lijst. Ook veranderingen kun je zelf doen aan de lijst
Dames, mag ik me bij jullie voegen? ik ben heel vroeg want vrijdag is mijn nod. Maar vandaag al positief getest. ik had het vanaf afgelopen vrijdag het gevoel al dat het wel eens raak zou zijn. dit is onze 4de ronde na de BBZ. Hierdoor heb ik al een echo gepland voor 23 augustus omdat er een grotere kans bestaat dat het weer gaat gebeuren. Vind het zo spannend allemaal.
@xuona fijn dat de vk je gerust kon stellen want dit is toch alles behalve "rustgevend" voor jezelf en je partner. Gelukkig kun je wel eerder terecht voor een echo @mariekerox van harte gefeliciteerd en welkom. Hier gaat het goed met vlagen kwaaltjes maar niet hevig alleen mijn boobies staan op knappen zo voelt het haha. Morgen avond echo ben zo benieuwd ookal weet ik dat er weinig te zien zal zijn
Hoi, Wie heeft ook tevroeg gebeuren van zwangerschapstriemen? Bij mij is al gebeuren dus mijn buik groeit te snel! 😮 Verder ik heb nog niet kwaaltje, maar wel fijn toch? En jullie?
Welkom nieuwe meiden, gefeliciteerd! :d Xuona, onzeker word je dan he?! Gelukkig heeft de vk je gerustgesteld. Hier nog steeds weinig last van echte kwaaltjes, moe, en sporadisch beetje misselijk/vol gevoel terwijl ik niets heb gegeten, en me borsten staan op ontploffen, haha! Wij mogen eind deze maand naar de vk
1 tot 15 april 2017 ♡ 1 april (0) 2 april (2) Meijtje - 32 jaar - 3e kindje Xuona - 28 jaar - 1e kindje 3 april (0) 4 april (1) Kikkert - 29 jaar - 3e kindje 5 april (2) Dogs84 - 31jaar - 2e kindje Primavera - 32 jaar - 2e kindje 6 april (1) Nathalie - 27 jaar - 2e kindje MelZoe - 38 jaar - 3e kindje 7 april (2) Justme1 - 29 jaar - 1e kindje Teardrops -28 jaar - 1e kindje Suuuuus - 29 jaar - 2e kindje 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (0) 13 april (0) 14 april (1) Marieke 34 1ste kindje 15 april (0) Totaal: 9 zwangere ♡ Afspraken ♡ Augustus Kikkert 3 augustus 1e controle & echo (ivm voorgeschiedenis) Nathalie 9 augustus 1e controle & echo Meijtje 15 augustus 1e echo XuonA 15 augustus 1e echo Dogs84 23 augustus 1e controle & echo XuonA 23 Augustus intake Marieke 23 augsutus 12 echo September ben je nieuw, of heb je nieuwe afspraken voeg ze dan zelf toe aan deze lijst. Ook veranderingen kun je zelf doen aan de lijst
Hi, wilde me hier toch even melden. 4 dagen voor NOD een positieve test in handen en 1 dag na NOD een mooie knaltest!! Dit is ons tweede kindje en ik ben 31 Uitgerekende datum is 7 april en mijn eerste echo staat gepland op 17 augustus met 6+5 ivm eerdere miskramen. Merk wel dat in erg onzeker ben door de eerdere miskramen en elke keer bang ben bij het afvegen. Maar tot nu toe gaat alles goed! Borsten zijn iets wat gevoelig en een beetje rommelig gevoel in m'n onderbuik. Vind het zo'n spannende tijd! Gaat hier iemand mee doen met moeders voor moeders?
Ik heb hier best wel wat striemen op mijn buik, dit is alleen gekomen in de zwangerschap van mijn zoon, van mjjn dochter heb ik er geen nieuwe bij gekregen. Ik was overigens tot aan de 38 weken striemen loos maar toen begon het te scheuren (bevallen met 40.1 weken bij zoon)
Welkom Molly en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zal je even toevoegen aan de lijst zometeen
Molly en mariekerox (uit mn hoofd) welkom! En gefeliciteerd! Xuona we gaan gelijk op. Ik snap jouw gevoel, ik ben was er ook nooit gerust op. Maar nu gaan we de 15e voor een mooie echo. Hopelijk voor beiden positief. Nog even wachten.... En dat duurt zo lang. Molly ik kijk ook vaak bij afvegen... Toch een angst, hopelijk blijft mini zitten en mag het uitgroeien tot een wondertje. Dogs84 ondanks echt grote omvang met zwangerschappen, veel vruchtwater grote kindjes eigenlijk 2 striemen in mn liezen aan overgehouden. Ik mag van geluk spreken dat ik niet meer heb.
Idd, ik had wel striemen en mijn zoontje was wel zware gram en grote cm. Idd en ook was veel vruchtwater.
Meijtje, je hebt helemaal gelijk! We gaan voor een mooie echo op de 15de! Ga duimen voor ons allebei!! Dat bruinverlies maakt me ook echt wel onzeker hoor dames! Maar ik vertrouw maar op de VK en als ik zo eens rond lees zijn er minstens net zoveel succes verhalen als negatieve verhalen. Dus ik besef me des te meer dat het lijf helaas doet wat het lijf wilt, dus dat ik er ook maar in mee moet gaan. Ik had voordat ik zwanger werd ook best wat last van bruin verlies.. Als ik teveel had gegeten of teveel gepoept helaas ook wat bruinverlies, dus wie weet... Liever heb je dit niet als je zwanger bent, maar hopelijk loopt het allemaal goed af!!! Oh en mijn borsten zijn ook zeer pijnlijk en zwaar! En ze zijn al zo groot, dus dit is minder fijn... Welkom nieuwe zwangere dames! Hoe voelen jullie je?
Xuona volgens mij is het 1 bij de 4 bloed of bruin verlies in de eerste 12 weken. Bij de eerste 1 grote bloeding gehad, bed zat er helemaal onder...een week of 15... Doodsangsten heb ik uitgestaan zat ik met een feestdag tussen de zwangeren te wachten op de spoed voor een echo. Was met bloed wakker geworden en kon pas einde van de middag terecht. Heb alleen maar gehuild die dag.. Lag ze heerlijk te duimen in mn baarmoeder, wat was ik gelukkig. Bij de tweede gelukte had ik het tot 6 weken van de innesteling steeds beetje bloed en daarna weg. Nu tot op heden niets. We wachten af....
1 tot 15 april 2017 ♡ 1 april (0) 2 april (2) Meijtje - 32 jaar - 3e kindje Xuona - 28 jaar - 1e kindje 3 april (0) 4 april (1) Kikkert - 29 jaar - 3e kindje 5 april (2) Dogs84 - 31jaar - 2e kindje Primavera - 32 jaar - 2e kindje 6 april (2) Nathalie - 27 jaar - 2e kindje MelZoe - 38 jaar - 3e kindje 7 april (4) Justme1 - 29 jaar - 1e kindje Teardrops -28 jaar - 1e kindje Suuuuus - 29 jaar - 2e kindje Molly1984- 31 jaar - 2e kindje 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (0) 13 april (0) 14 april (1) Marieke - 34 jaar - 1e kindje 15 april (0) Totaal: 12 zwangere ♡ Afspraken ♡ Augustus Kikkert 3 augustus 1e controle & echo Nathalie 9 augustus 1e controle & echo Meijtje 15 augustus 1e echo XuonA 15 augustus 1e echo Molly1984 17 augustus 1e echo Dogs84 23 augustus 1e controle & echo XuonA 23 Augustus intake Marieke 23 augsutus 12 echo September ben je nieuw, of heb je nieuwe afspraken voeg ze dan zelf toe aan deze lijst. Ook veranderingen kun je zelf doen aan de lijst
Och jemig wat heftig!!! Hele bed onder, ik zou ook doodsbang geweest zijn! En dan ben je tweede ook tot een week of 8 bloed, vreselijk! En 1 op 4 met bruin/bloed in de eerste 12 weken is veel! Voel ik me toch niet helemaal een uitzondering! Ik hoop dat dit ook een mooi plakkertje is bij je! En afwachten is helaas het enige wat we kunnen doen, wat duren 13 dagen dan nog lang he?!
Hoi, Ik wilde me hier ook graag melden. Ik ben 37 jaar en nu zwanger van de tweede. Ik heb een dochter van net twee. Zij is middels ivf (verse terugplaatsing van eerste poging) bij ons gekomen. Dit kindje is van de derde (en laatste) cryo. Zo blij dat ik geen punctie meer hoef. Daardoor ook 18 augustus al een echo. Ik ben dan 7 weken.
IVY1979 Gefelicteerd en wat mooi zeg! fijn dat je geen punctie meer hoeft. dames ik heb zo last van een vieze smaak in me mond en ik denk ook een soort van misselijk raar gevoel zeg. en als ik eet gaat het weg maar kan toch niet heel de dag gaan eten?