@ivy van harte gefeliciteerd en welkom. @mariekerox dit had ik vooral bij mijn zoon heel erg, bij dochter een beetje. En nu staat het eten me behoorlijk tegen ben met vlagen beetje misselijk maar daar houdt het ook mee op. Heb je al eens vanille pudding geprobeerd als je dit hebt, dit hielp mij toen d'r tijd redelijk of een pepermuntje/kouwgom
Gefeliciteerd nieuwe dames! Wat is dat toch ongelofelijk rot hè dat onzekere gevoel Ik ga heel hard duimen dat alles voor ons allemaal goed mag gaan. 25 augustus heb ik de eerste vroege echo. Spannend!
Ik hoop dat je vanavond een hele mooie echo hebt kikkert! Ik kan niet wachten tot 15 augustus haha! Nog maar 12 dagen... Gelukkig gaan we morgenavond op vakantie, dan vliegen de dagen hopelijk wat meer voorbij!! Die vlagen van misselijkheid heb ik ook, vooral als ik niet op tijd eet! Dan heb ik er ook echt last van!
Xuona nou inderdaad het is nog lang maar het is nu nog 12.... Ivy gefeliciteerd en hopelijk een tweede mooie wonder voor jullie <3 dar snap ik dat je blij bent dat je geen punctie meer hoeft.... Mariekerox nee geen last van, wel dat alles smakeloos is en dat ik nu elke dag wel een gebraden gehaktbal met ketchup kan eten. Gruwelijk, droom er zelfs over snachts. Pfff, maar ja dat krijg je als je de hele dag met een honger gevoel loop. Ik eet mn normale eten maar mn lichaam denkt 4x zoveel nodig te hebben. Jammer, maar dat gaat echt niet gebeuren! En daarnaast valt alles tegen qua smaak, behalve die rare gehaktbal haha
Dank je wel, ik vind het dood eng eerlijk gezegd. Lekker genieten van jullie vakantie dan gaan die dagen voorbij vliegen weet ik zeker! Fijne vakantie en geniet.
Ik mag om 18uur een kijkje gaan nemen. Nooit gedacht dat ik het zo spannend of zelf beetje eng ging vinden om een echo te laten maken
Spannend Kikkert! Ik snap dat je het dood eng vindt. Maar ik denk dat ik niet de enige ben die ontzettend nieuwsgierig is naar vanavond 😃
Hahaha, jij gehaktbal met ketchup, ik wil een kipschnitzel met samba saus (saus van de Calvé)! Ook zoiets vreemds... M'n man zei al, dat wordt nog wat in Italië vd week! Dus ik heb net nog maar even, je raadt het al, een kipschnitzel met samba saus gegeten haha!
Haha, maar ik eet ook vreemde lusten. Normaal ik eet nooit van koekje bescuit met pasta insmeren.. mijn man vindt wel raar haha
Ik heb een goeie echo gehad en ben zoals ze nu op de echo kon zien kets verder dan gedacht ben nu 3 daagjes vooruit gezet (maar goed uit ervaring van zoonlief weet ik dat dit nog kan veranderen). Mooie echo voor het termijn zei ze
1 tot 15 april 2017 ♡ 1 april (1) Kikkert - 29 jaar - 3e kindje 2 april (2) Meijtje - 32 jaar - 3e kindje Xuona - 28 jaar - 1e kindje 3 april (0) 4 april (0) 5 april (2) Dogs84 - 31jaar - 2e kindje Primavera - 32 jaar - 2e kindje 6 april (2) Nathalie - 27 jaar - 2e kindje MelZoe - 38 jaar - 3e kindje 7 april (4) Justme1 - 29 jaar - 1e kindje Teardrops -28 jaar - 1e kindje Suuuuus - 29 jaar - 2e kindje Molly1984- 31 jaar - 2e kindje 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (0) 13 april (0) 14 april (1) Marieke - 34 jaar - 1e kindje 15 april (0) Totaal: 12 zwangere ♡ Afspraken ♡ Augustus Nathalie 9 augustus 1e controle & echo Kikkert 10 augustus 2e echo Meijtje 15 augustus 1e echo XuonA 15 augustus 1e echo Molly1984 17 augustus 1e echo Dogs84 23 augustus 1e controle & echo XuonA 23 Augustus intake Marieke 23 augsutus 12 echo September ben je nieuw, of heb je nieuwe afspraken voeg ze dan zelf toe aan deze lijst. Ook veranderingen kun je zelf doen aan de lijst
Wat fijn kikkert! Ik zie dat je 10 augustus weer mag? Fijn! Hopelijk ziet alles er dan nog zo mooi uit! Voor nu in ieder geval fijn nieuws!
Thx meiden hele opluchting want je gaat de meest gekke dingen denken en verzinnen. Nu elke week een echo de komende weken
1 tot 15 april 2017 ♡ 1 april (1) Kikkert - 29 jaar - 3e kindje 2 april (2) Meijtje - 32 jaar - 3e kindje Xuona - 28 jaar - 1e kindje 3 april (0) 4 april (0) 5 april (2) Dogs84 - 31jaar - 2e kindje Primavera - 32 jaar - 2e kindje 6 april (2) Nathalie - 27 jaar - 2e kindje MelZoe - 38 jaar - 3e kindje 7 april (4) Justme1 - 29 jaar - 1e kindje Teardrops -28 jaar - 1e kindje Suuuuus - 29 jaar - 2e kindje Molly1984- 31 jaar - 2e kindje 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (0) 13 april (0) 14 april (1) Marieke - 34 jaar - 1e kindje 15 april (0) Totaal: 12 zwangere ♡ Afspraken ♡ Augustus Nathalie 9 augustus 1e controle & echo Kikkert 10 augustus 2e echo Meijtje 15 augustus 1e echo XuonA 15 augustus 1e echo Molly1984 17 augustus 1e echo Dogs84 23 augustus 1e controle & echo XuonA 23 Augustus intake Marieke 23 augsutus 12 echo Teardrops 25 augustus 1e echo September Teardrops 07 september intake ben je nieuw, of heb je nieuwe afspraken voeg ze dan zelf toe aan deze lijst. Ook veranderingen kun je zelf doen aan de lijst
Kan het me voorstellen, ben heel blij voor je meid! Elke week een echo? Nou, elke week een berichtje uit je buik dus..letterlijk
Thx, gun het jullie ook allemaal! Ja dit gezien de grote angst en ons lange traject daarom voorlopig elke week een echo. Al moet ik zeggen dat we bij beide kids veels echo's gehad hebben maar die waren later in de zwangerschap. Ze waren hier ook beide over de 4kg dus geen mini babies haha