Dat hoop ik ook voor je! Nu wordt het wel eens tijd voor een "normale" zwangerschap. Spannend zal het nog wel eventjes blijven....
Ik wil morgen of overmorgen nog een test gaan doen. Ben wel blij dat ik er 2 meegenomen heb naast het maandverband. Vind het allemaal wel reuze spannend hoor. Ben benieuwd of de test oploopt of niet, anders heb ik gelijk een indicatie dat het waarschijnlijk foute boel is. Vooralsnog heb ik wel een goed gevoel hierbij. Kwaaltjes: minder eetlust, kan minder goed tegen koffie, terwijl ik een echte koffieleut ben, dus daar moet ik ook mee oppassen omdat dit anders opvalt, buik is iets opgezet voor mijn doen, maar net als bij de vorige keer valt dit een buitenstaander niet op omdat ik niet echt een slanke den ben, verder ga ik 's avonds geen koffie meer drinken omdat ik hiervan in de diarree raak, is me nl al 2 keer gebeurt in 3 dagen. En mijn tepels zijn giga gevoelig.
Heel voorzichtig kom ik mij hier ook melden.. Het is nog 3 dagen tot m'n NOD maar inmiddels al 4 positieve testen. Hoe bedoel je ongeduldig Volgens de internetberekeningen ben ik dan op 14 april uitgerekend. Liyana, 28 jaar, 1e kindje, uitgerekende datum 14 april 2015
Liyana... Gefeliciteerd zeg. Is het je eerste kindje? Ik had ook veel te vroeg getest, 4dagen... Maar de testen liepen mooi op. Had eigenlijk vandaag mijn NOD. Heb wat last van mijn onderrug, maar verder voel ik me prima. Ben na de vorige keer een vroege miskraam wel erg bang het te verliezen...
Hoi ik ben er vandaag ook achter gekomen dat ik zwanger ben van nummer 3. Het was niet gepland maar wel zeer gewenst. Het enige waar ik erg mee zit is dat ik in de vakantie dagelijks wijntjes heb gedronken ( wist ik veel). Moet alles nog even laten bezinken maar ben wel erg blij! Hoop dat ik met jullie mee mag kletsen
Dankje, jij ook gefeliciteerd! Het wordt idd mijn eerste kindje. Een zwangerschap na een miskraam is altijd spannend en eng. Hopelijk blijven deze baby's plakken! Ik heb af en toe last van mijn onderrug en verder al een week het gevoel dat ik elk moment ongesteld moet worden. Verder voel ik me gelukkig ook prima. Maar het is denk ik ook te vroeg om al wat te voelen. Volgens mij komt dat pas met 6/7 weken.
Heb alvast maar een banner geplaatst. Als ik uitga van mijn laatste menstruatie (2 juli) ben ik 09-04-2015 uitgerekend.
Nieuwe dames welkom, spannend! Hopelijk voor allemaal een plakkerd. @minnie tuurlijk meekletsen en als je het niet wist, kon je er ook niets aan doen. @hier vandaag en gisteren drupjes bloed verloren, maar ondanks dat loopt de test wel op. Het kan er bij horen, maar dat heb ik nog geen zwangerschap gehad. Geeft wel extra spanning op de spanning die ik al heb. Maandag de vk inlichten. Dinsdag had ik een belafspraak met de ha voor vervolgonderzoek, want ik dacht ongesteld te worden. Dit is echter niet zo, dan kan ik gelijk een verwijzing voor de gyn vragen en de week daarom ergens een echo. Ben wel blij dat ik een vroege echo mag en 2 a 3 weken later weer. Wat duurt het wachten lang! Pffff
Bevallingslijst 1t/m 15 april 2015 1 april Minieme, 30 jaar, 2e kindje Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje Hoekje, 29 jaar, 1e kindje 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje LianneJJ, 29 jaar, 2e kindje 3 april Sanea, 36, 4e kindje 4 april Esje78, ?? jaar, 3e kindje Lizzy, 28 jaar, 1e kindje 5 april Anita, 28 jaar, 3e kindje twinny2002, 23 jaar, 1e kindje Rimar, 40 jaar, 2e kindje 6 april Ingsterr, ? jaar, 2e kindje Hanneke1986, 27 jaar, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, 1e kindje Loesje86, 27 jaar, 2e kindje 7 april Marlijn, 27 jaar, 2e kindje Roos2, 28 jaar, 1e kindje 8 april Meijtje, 30 jaar, 2e kindje Joanne23, 31 jaar, 2e kindje Oemrayhana, ? jaar, ? kindje 9 april Minnie1979, 34 jaar, 3e kindje 10 april MamavanDaan, 29 jaar, 2e kindje 11 april Suuzanna, 24 jaar, 1e kindje Saga, 29 jaar, 2e kindje 12 april 13 april 14 april Liyana, 28 jaar, 1e kindje 15 april
@Minnie1979 jouw leeftijd is 34 zo aan je nickname te zien? Correct me if i'm wrong @Meijtje pfff heftig wat je hebt meegemaakt. Kan me goed voorstellen dat je nu zenuwachtig bent. Ik hoop echt voor je dat alles goed is en goed blijft! Dikke knuf!
@newdawn dank je. Ik heb een beter gevoel dan bij de vorige 3. Daar zei ik al gelijk deze is niet goed ik draag het dood bij me. En ik had wel alle kwalen alles er op en er aan. Mijn lichaam was zwanger, maar toch voelde ik dat het niet goed was. Nu heb ik dat niet. Ik weet het niet, maar dat akelige gevoel heb ik niet. Nu is het net als bij mijn dochter. Dus het stelt me wel wat meer gerust en dan zie ik weer een drupje en denk AAA grrr. Haha
Wow de lijst groeit aardig!! Gefeliciteerd allemaal!! Wat weer een spannende tijd zeg! Hebben jullie het al aan mensen verteld? Maandag even de vk bellen, met de eerste mochten we met 5 weken al komen! Hoop bij deze ook zo vroeg!
Goedemorgen! @Newdawn, klopt ik ben 34 , nog eventjes dan want in september alweer 35. Ben hier een oudje hahaha @Meijtje, ik snap je onzekerheid met dat bloed. Ik had had het ook de laatste keer en dat was een innestelingsbloeding. Maar ik was toen ook zo erg geschrokken ( had 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap en 1 MA ). Hopelijk is het bij jou nu ook wat innestelingsbloed!
Wij hebben het aan een paar mensen verteld. mijn schoonzusje en twee goede vriendinnen. De rest wachten we nog even. Als het lukt gelukkig zijn mijn schoonouders een maand op vakantie,mijn schoonmoeder is zo achterdochtig! En jullie al verteld aan mensen?
Wij hebben het nog tegen niemand gezegd, vind het nu ook nog wel erg vroeg om te vertellen. Over 2 weken hebben we de 1e afspraak bij de vk, en de dag erna gaan we een week met mijn ouders op vakantie. Misschien dat we de 15e na het bezoek aan de VK mijn schoonouders inlichten, en de dag als we weg gaan mijn ouders vertellen. Dat is dan rond 7 weken. En de rest van de familie, vrienden en collega's rond 11 weken denk ik. We zijn er nog niet over uit @minnie dan ben ik ook een oudje haha Ben ook 34 en wordt ook 35 in september. Ik op de 12e en jij?