JOEPPIE ik mag me hier komen melden. Vandaag deze test op 10/11 dpo. 4 juli was mijn eerst ongesteldheidsdag.. Heb onregelmatige cyclus maar had rond 22 juli mijn ei
Wat een mooie test Ankie!! Gefeliciteerd! Andere nieuwe meiden, welkom en ook gefeliciteerd! Wordt een gezellige boel hier Wij hebben het nog aan niemand verteld. Bij de mk had ik het mijn moeder wel verteld, maar ook dat ik twijfelde of het wel goed zou gaan. Ze heeft toen wel erg meegeleefd, maar wil haar nu eigenlijk pas blij maken als die eerste weken voorbij zijn, maar ja... Dat gaat me denk ii niet lukken. Ik kom er elke week een hele dag, en mn buik is erg opgezet, dus geen idee hoelang ik het kan verbergen Ik mag ook pas in sept naar de vk en die week erna ook pas de eerste echo. Denk niet dat we tot zolang gaan wachten hoor!
Gefeliciteerd alle zwangeren.. wij hebben het al aan beide families verteld.. we hebben er geen geheim over en als het fout gaat willen we het met dezelfde mensen delen. Het is nog erg vroeg, maar kan me echt niet stil houden
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap....spannend he?? Alleen mijn beste vriendin weet het. Zij is ook bezig om zwanger te raken en weet hoe mij cyclus is. En liegen kan ik echt niet, dus toen ze er om vroeg hebben we het haar verteld. Ouders en broers en zussen vertellen we het na de eerste echo. We hebben 20 augustus de eerste afspraak met de gynaecoloog. Geen idee of ze dan gelijk een echo maken (ik hoop het wel).
Hoi ankie25! Gefeliciteerd! Op welke datum kan ik je zetten? En hoe oud ben je en hoeveelste kindje is dit voor jullie?
Ik ben er erg vroeg mee maar begin al op te zetten in mijn onderbuik en zo zijn we gister even over de grens gegaan naar Duitsland om een paar positiebroeken te halen. Goh wat zit dat dan heerlijk!! Meer meiden die al zo vroeg uitdijen?
Bevallingslijst 1t/m 15 april 2015 1 april Minieme, 30 jaar, 2e kindje Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje Hoekje, 29 jaar, 1e kindje 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje LianneJJ, 29 jaar, 2e kindje 3 april Sanea, 36, 4e kindje 4 april Esje78, ?? jaar, 3e kindje Lizzy, 28 jaar, 1e kindje 5 april Anita, 28 jaar, 3e kindje twinny2002, 23 jaar, 1e kindje Rimar, 40 jaar, 2e kindje 6 april Ingsterr, ? jaar, 2e kindje Hanneke1986, 27 jaar, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, 1e kindje Loesje86, 27 jaar, 2e kindje 7 april Marlijn, 27 jaar, 2e kindje Roos2, 28 jaar, 1e kindje 8 april Meijtje, 30 jaar, 2e kindje Joanne23, 31 jaar, 2e kindje Oemrayhana, ? jaar, ? kindje 9 april Minnie1979, 34 jaar, 3e kindje 10 april MamavanDaan, 29 jaar, 2e kindje Ankie25, 28 jaar, 1e kindje 11 april Suuzanna, 24 jaar, 1e kindje Saga, 29 jaar, 2e kindje 12 april 13 april 14 april Liyana, 28 jaar, 1e kindje 15 april
Ja hiero, alleen ben ik nu nog met vakantie en draag ik losse en luchtige kleding. Ben wel blij dat ik mijn positiekleding van de vorige keer nog heb. Als ik thuis kom ga ik maar weer ff neuzen op zolder waar ik het heb opgeborgen. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik geen broek meer dicht hebben vanaf de 6e week.
Ik heb vanmorgen weer getest en heb nu een knaller, dus oplopende test. Dit geeft de burger moed. Heb gisteren mijn schoonmoeder in het ootje genomen. We zaten zgn allebei aan de wijn alleen zat in mijn glas gewoon water, viel niet zo op in het donker, hihi
@newdawn weer een paar drupjes, dus blijft hetzelfde, zal verder niet veel uitmaken, vandaag ondanks drupjes bloed toch weer verder oplopend, nu een knaller positief. Ben nu wel blij @rimar hahaha dat is een goede! Zo val je in ieder geval niet door de mand
Mooi Meijtje dat de testen oplopen! Als jij blij bent ben ik dat ook haha En Rimar wat geniaal van jou zeg hahaha! Ik zie trouwens dat je uit het noorden komt. Woon je in Friesland of in Groningen? Ik kom zelf ook uit het noorden, ben een Fries maar woon net over de grens in de provincie Groningen.
@vertellen: afgelopen vrijdag moesten we naar trouwfeest en dacht het daar toch te vertellen aan enkele goede vrienden maar dan wilden we niet de aandacht van het bruidspaar afleiden dus toch maar gezwegen en gedaan alsof ik wijn dronk . Het was hun dag dus leek me toch beter zo. Mijn ouders en schoonouders vertellen we het pas na de 11 weken echo. Mijn moeder kan haar mond niet houden en we willen toch wachten tot die magische 12 weken grens eer we het wereldkundig maken
Vertellen: verteld aan m'n moeder, stiefvader, stiefbroertjes en vriendin. Doe er niet moeilijk over, alleen mensen op afstand vertellen we het pas na de 1 echo. 21 augustus heb ik mijn eerste echo. Uitdijen: was hier al een paar kilootjes aangekomen door de vakantie pffff dus ben bang dat ik niet erg lang mijn eigen broeken meer aan kan. Zou 15 augustus mijn ogen laten laseren ( ik draag lenzen) maar dat kan nu niet doorgaan. Heb al wel de behandeling betaald. Ga zo de kliniek bellen, ben benieuwd wat ze zeggen.