Ik had gisteravond mom over de vloer. Mooie duidelijke test en mag ook gelijk beginnen. Heb ook de wikkeldoek al gekregen, die is zo fijn!
Bevallingslijst1t/m 15 april 2015 1 april Minieme, 30 jaar, 2e kindje Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje Hoekje, 29 jaar, 1e kindje 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje LianneJJ, 29 jaar, 2e kindje 3 april Sanea, 36, 4e kindje Aruba, , 1e kindje 4 april Esje78, ?? jaar, 3e kindje Lizzy, 28 jaar, 1e kindje 5 april Anita, 28 jaar, 3e kindje twinny2002, 23 jaar, 1e kindje Rimar, 40 jaar, 2e kindje 6 april Ingsterr, 23 jaar, 2e kindje Hanneke1986, 27 jaar, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, 1e kindje Loesje86, 27 jaar, 2e kindje 7 april Marlijn, 27 jaar, 2e kindje Roos2, 28 jaar, 1e kindje Deniesee, 22 jaar, 2e kindje 8 april Meijtje, 30 jaar, 2e kindje Joanne23, 31 jaar, 2e kindje Oemrayhana, ? jaar, ? kindje 9 april Minnie1979, 34 jaar, 3e kindje Spunkie, 32 jaar, 1e kindje 10 april MamavanDaan, 29 jaar, 2e kindje Ankie25, 28 jaar, 1e kindje 11 april Suuzanna, 24 jaar, 1e kindje Saga, 29 jaar, 2e kindje 12 april 13 april 14 april Liyana, 28 jaar, 1e kindje 15 april Afsprakenlijst augustus 15 augustus: newdawn, intake vk 16 augustus: reckless, intake vk 16 augustus: Saga, intake/echo vk 20 augustus: ingsterr, echo Gyno 21 augustus: ingsterr, echo VK 28 augustus: spunkie, intake VK 28 augustus: Anita, echo VK september 4 september: Anita, intake VK 11 september: spunkie, echo 1ste termijn
ja deze week ook voor het eerst me flessen gekregen van mvm ze was vorige week geweest!! en een super mooie test!!! volgende week woensdag VK en 25/8 eerste echooooooo om13.30 jippie!!!
22 augustus echo gyn Wil iemand mij toevoegen, op mn tel kan ik dat niet.. Welkom nieuwe dames! Erg gezellig, gefeliciteerd!
*breekt even in* Ik hoor eigenlijk in het '16-31 maart' topic thuis, maar ik vind 't leuk om af en toe ook in andere topics rond te neuzen en toevallig kwam ik jouw berichtje tegen. Afgelopen maandag kwam MvM hier ook langs en ik had precies hetzelfde! (zie foto van mijn test in ons topic). Ook ik werd meteen een beetje onzeker maar de informatrice zei: positief is positief, het zegt niks! En wij hebben inderdaad maandagochtend een kloppend hartje gezien dus ik ben hartstikke zwanger! Dus blijf positief denken! Fijne zwangerschap! *breekt weer uit*
Zie weer hele mooie testen voorbij komen! Mijn test was van ochtendurine dus misschien dat ie daarom wat donkerder is. 21 aug afspraak vk 1e echo wil iemand dat op de lijst zetten? Ben daar echt een dommie is
Vorige zwangerschap jeuk gehad op mn benen. Het was redelijk te onderdrukken met bodylotion. Had echt aanvallen. Die waren zo erg. Kon er bij horen volgens gyn.
Ik hoop dat het werkt, het moest even intrekken, maar dan had ik er ook een hele tijd geen last van. Ik deed het altijd na het douchen en elke avond voor slapen, anders was het een uitdaging (even netjes uitgedrukt)
Anita: ik had het tijdens m'n eerste zwangerschap ook heel erg. Ik kreeg de tip om de bodylotion van Vaseline te gebruiken, die met de groene fles. Die hielp bij mij heel goed!
Bevallingslijst1t/m 15 april 2015 1 april Minieme, 30 jaar, 2e kindje Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje Hoekje, 29 jaar, 1e kindje 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje LianneJJ, 29 jaar, 2e kindje 3 april Sanea, 36, 4e kindje Aruba, , 1e kindje 4 april Esje78, ?? jaar, 3e kindje Lizzy, 28 jaar, 1e kindje 5 april Anita, 28 jaar, 3e kindje twinny2002, 23 jaar, 1e kindje Rimar, 40 jaar, 2e kindje 6 april Ingsterr, 23 jaar, 2e kindje Hanneke1986, 27 jaar, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, 1e kindje Loesje86, 27 jaar, 2e kindje 7 april Marlijn, 27 jaar, 2e kindje Roos2, 28 jaar, 1e kindje Deniesee, 22 jaar, 2e kindje 8 april Meijtje, 30 jaar, 2e kindje Joanne23, 31 jaar, 2e kindje Oemrayhana, ? jaar, ? kindje 9 april Minnie1979, 34 jaar, 3e kindje Spunkie, 32 jaar, 1e kindje 10 april MamavanDaan, 29 jaar, 2e kindje Ankie25, 28 jaar, 1e kindje 11 april Suuzanna, 24 jaar, 1e kindje Saga, 29 jaar, 2e kindje 12 april 13 april 14 april Liyana, 28 jaar, 1e kindje 15 april Afsprakenlijst augustus 15 augustus: newdawn, intake vk 16 augustus: reckless, intake vk 16 augustus: Saga, intake/echo vk 20 augustus: ingsterr, echo Gyno 20 augustus: Hanneke1986, gyno 21 augustus: ingsterr, echo VK 21 augustus: minnie1979, 1e afspraak VK + echo 22 augustus: Meijtje, echo gyn 28 augustus: spunkie, intake VK september 11 september: spunkie, echo 1ste termijn
Mijn buik kriebelt ook een beetje. Maar het is niet zo erg dat ik er echt last van heb. Smeren doe ik sowieso. Amandelolie is ook heel fijn
Lizzy bah wat zwaar! Ben ik toch blij dat ik op moe zijn nog niets heb, maar wat niet is, kan nog komen.... Succes meid
Dank! Vind mezelf ook reuze zielig heb net een kopje thee gekregen v mijn vent en maar op tijd slapen hoop ik. Die duizeligheid was echt niet tof,moest vlak daarna rijden. Best wel eng!
Dat kun je gaan doen ja Ik vond het wel vreemd hoor dat mijn gevoel uit kwam, meestal zit ik er nl helemaal naast.
@lizanne mijn gevoel had gelijk en mijn gevoel zegt nu weer een meisje. ( jammer voor mijn man, want die heeft al 3 meiden ) maar wij zeggen alle 2 zolang het maar blijft plakken en alles er op en er aan mag zitten. Dan zijn wij al heel gelukkig ongeacht het geslacht. @lizzy we mogen ons soms ook even zielig voelen als we zo beroerd zijn en ik snap dat rijden net na een duizeling eng is. Gelukkig blijft het me tot op heden bespaard. Had net voor NOD een paar dagen fikse hoofdpijn, maar dat is ook echt helemaal weg.