Hier ook vaak erg duizelig. Overdag erg moe maar s'avonds kom ik niet in slaap. Dit had ik de vorige x ook heel erg. Word er gek van! Ik had de vorige x sterk het gevoel dat we een jongetje kregen. We hadden ook alleen maar een jongensnaam op het oog en keek alleen naar jongenskleding in de winkel. Maar het was toch een meisje. Nu heb ik weer sterk het gevoel dat het een jongetje word. Maar dit komt puur omdat ik weet dat we heel erg dicht bij de eisprong geklust hebben. Meestal als je verder van de eisprong klust heb je meer kans op een meisje. We hebben geen voorkeur, als het maar gezond was. Mijn zus is laatst bevallen van een meisje. Ze heeft de eerste 10 weken geschreeuwt dat ze persee een meisje wilde anders vond ze het echt niet leuk want ze hadden al een jongen en ze wilde niet nog een jongen. Ik was hier zo boos om geworden. Vind het belangrijker dat het gezond is. En een zo goed als voldragen kindje waar je al je liefde aan kan geven en van krijgt. Weten jullie ook al of julli BV of FV gaan geven? Ik heb de vorige x 7 maanden BV gegeven. Nadat het kolven niet meer lukte op het werk door een slechte kolf ruimte na 7 maanden gestopt. Hopelijk lukt het de volgende x weer.
Ik heb echt zo'n last van mijn borsten, niet normaal! Ze zijn denk ik wel een cupmaat gegroeid, misschien ook wel twee maten bestaan er ook meegroeibh's met beugel? Heb wat op het internet gesneupt maar vind eigenlijk alleen maar zonder beugel. Is daar een reden voor? Het liefst wil ik ze inbinden au au au! :x
Ohh dat overdag super moe en savonds niet kunnen slapen heb ik ook, vreselijk!! En boze buien hahaha. Zei net al, zeg maar even niks ik voel me boos in mn lijf 😂. Hoop toch echt beter te kunnen slapen want die kleine man van 18 maanden is wel om 6.30/7 weer wakker
Oh de mijne moet ik om 9u wakker maken. Maar nu heb ik nog vakantie, vanaf volgende week loopt mijn wekker om half 6 af! Poeh Ik heb trouwens iedereen toegevoegd in de club maar nog niet iedereen heeft de uitnodiging geaccepteerd. Als iedereen dat gedaan heeft kunnen we overstappen naar de club.
ik ben alweer wakker helaas werken de club kan ik niet op mn telefoon reageren zal het vanmiddag nog een keer proberen
Ik werd al om 4.45 wakker gemaakt door mn meisje, ze wil niet meer slapen, maar ze was vannacht tot 23.30 wakker en de boel aan het terroriseren... Kort nachtje. En dat doet ze 4 a 5x in de week. Pfff
Meijtje: pfff das wel heftig, 4-5 keer per week zo'n nacht! Kwaaltjes: de misselijkheid begint hier nu ook te komen. 's Ochtends een beetje, maar met name eind van de middag en 's avonds. En heel moe. M'n eerste zwangerschap weinig kwaaltjes gehad, dus ik hou m'n hart vast voor nu! Gelukkig slaapt onze boef goed door, dus ik kan gelukkig goed slapen 's nachts. Hij slaapt van 19.30 - 7.30 dus niks te klagen hier.
Goede morgen dames, Ik wil me graag hier aansluiten als dat mag. Ben er afgelopen zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Had t eigenlijk nog niet verwacht, maar toch is t in ronde 2 gelukt. Ik ben ongeveer 12-04-2015 uitgerekend. T wordt voor mij en mijn vriend ons 2e kind. De andere kinderen komen uit een eerdere relatie. Spannend allemaal
Welkom en gefeliciteerd trotstemama!! Zodra ik zwanger ben is m'n hoofd net een vergiet. Was eergisteren heel de dag weg en toen ik thuis kwam kwam ik erachter dat de achterdeur heel de dag heeft opengestaan. Ze hadden zo alles weg kunnen halen.
Haha minni1979, dat had ik net zo goed kunnen zijn. Vk heeft me nog steeds niet teruggebeld ka me daar altijd vreselijk aan irriteren. Zal zelf nog eens bellen.
15 augustus eerste echo ivm eerdere miskraam mag ik al lekker vroeg, ze vertelde er wel even bij dat er nog geen hartactie hoeft te zijn. Ben dan 6+3w
Zo herkenbaar! Is dat ik nu op vakantie ben en niets moet en alles mag. Was met het inpakken wel het een en ander vergeten...
Hier begint de misselijkheid ook. Ik eet alleen nog meer crackers lust niks meer voor de rest. En alles stinkt! Hoop maar dat het snel over is
Hier kan het wel eens mis zijn. Vandaag elke keer een beetje bloed bij het afvegen als ik naar de wc ben gegaan. Het lijkt een beetje op bloedverlies wat ik normaal heb voordat ik ongesteld moet worden. Het is heel licht en ook echt alleen als ik ben wezen plassen. Ik heb al contact gehad met het ziekenhuis en zij zeggen dat het of een begin van een miskraan kan zijn of dat het nog bij de innesteling hoort en dus normaal is en dat ik rustig moet afwachten........
Ach jeetje meis. Ik hoop dat het gewoon bij innesteling hoort Zolang je geen hevige bloedverlies en krampen hebt hoef je je geen zorgen te maken. Ik duim voor je sterkte!