1 t/m 15 april mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door reckless, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Ik meld me aan :) 30 jaar jong, 1e kindje. Uitgerekend op ongeveer 11 april.

Al goed misselijk en onbestemd gevoel, de hele dag moe maar kan 's avonds niet slapen. Volgens vrouwlief ben ik strontchagrijnig, maar dat komt omdat ik moe en misselijk ben... Bah! Maar het is voor een goed doel zeggen we dan maar.

MvM komen morgen, intake vk op 15/8 en 1e echo op 4 september.

2. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Dan hopen op een mooie thuisbevalling met normaal bloedverlies....
    Als het goed gaat is een thuisbevalling zo mooi!
    Zou het erg graag weer willen maar helaas...

3. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    #403 Lizanne84, 8 aug 2014
    Laatst bewerkt: 8 aug 2014
    ok ML heeft dan toch eindelijk een afspraak gemaakt bij de gyn.
    De bedoeling was op 11 weken voor een 1ste echo te gaan maar blijkbaar wil de gyn me al op 8-9 weken zien...?
    Dus 19 augustus om 15u30 heb ik een eerste afspraak: spannend!

4. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    LianneJJ Sanea en Greetie zijn de enige die nog niet op de club zitten. Ook zijn er een aantal weggevallen die helemaal niet meer meepraten. Weten jullie of deze 3 nog gesproken hebben?

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nieuwe zwangeren, van harte proficiat!!

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik had de vorige keer ook sterk het vermoeden dat het een jongen zou gaan worden en daar had ik gelijk in. Ik heb bijna 15 maand bv gegeven, en toen ik weer ging werken kolfde ik. Ik hoop deze keer weer bv te gaan geven.

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Voor mij ook bv en zh

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Welkom nieuwe zwangeren!
    Mede doordat mn dl een huilbaby was (pittig karakter) en ik ging werken in de thuiszorg stopte de bv. We hadden op wc na niets wat we dicht konden doen en ik moest tussendoor bij cliënten thuis kolven... Had ook echt een draak van een teammanager, maar wat daar boven dat was niet veel beter. Dat heb ik geweigerd, tijdje nog eerste en laatste voeding gedaan, maar het droogde snel uit.
    Zeker met 20 uur huilen op een dag en werken en ml die dag en nacht op de kazerne zit. Dan heb je alle energie nodig om zelf niet om te vallen. Nu hopen dat ik er een gebruiksaanwijzing bij zit en gebruiksvriendelijk kindje op de wereld zet haha.

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag ladies, ben wel voor een prive club, maar ik weet zeker dat het doodbloed op den duur. Ik heb nog in die van vorig jaar gezeten en er is NIETS meer van over... dit topic ziet er qua uitstraling 10x leuker uit en je ziet de banners ook nog.

Ik zie namelijk niet in wat opeens prive moet blijven voor anderen, aangezien je toch al zo goed als prive bent ivm het forum... het is immers net zo veel info wat je zelf geeft toch?

10. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ben het wel een beetje met je eens. Vooral qua uutstraling van het topic, mogelijkheid tot quoten, je kan berichten tijdens het typen nog even teruglezen, banners zijn zichtbaar.

Van mij mag het priveclubje hiernaast bestaan, voor de dames die wel sommige dingen prive willen bespreken.

11. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Dat vind ik ook wel een nadeel v t privé clubje,dat het er anders uitziet en je de banners mist. En het quote gedeelte. Wellicht inderdaad allebei. Gewone dingen hier. Foto's en andere privé dingen in het clubje?

12. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Dat vind ik wel een goed idee idd. Privé dingen in de club, de rest gewoon hier is volgens mij een goede optie!

13. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Maar krijg je dan niet dat er op een begeven moment toch op een plek veel gekletst word, en dan hou je het ook niet bij met lezen. Ik heb mijn voorkeur voor prive. Ik ga hier niet veel kunnen zeggen. Ik ken hier namelijk een aantal vrouwen die hier op deze site ook rond neuzen persoonlijk. Ik woon in een dorp en als je daar een scheet laat in je tuin dan weet de halve buurt t. Zou het wel jammer vinden als de groep uit elkaar valt. Met mijn vorige zwangerschap prive club heb ik nog steeds goede contacten. Sommige dames zien elkaar nog regelmatig( ik heb nooit afgesproken). We kletsen nog steeds in de prive groep.

14. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ja dat snap ik ook wel weer als je uit een klein dorp komt. En ik zou t ook jammer vinden als de groep uit elkaar valt! Ik schrijft v nu met beide mee en denk dak ergens gewoon een keus ga maken
    Ennuh geen scheten laten dan;) hihi ik moest lachen om je!

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Oei en ik heb al wat last van lucht teveel haha.
    Ja daarom zit ik ook privé en hier.
    Het forum heeft ogen en oren uit de buurt.
    Wat hier staat is iig geen geheim haha

16. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Bekijk bijlage 411198

Ha meiden, ik had nog 1 testje liggen, dus die heb ik net even gedaan :)
    Voordat hij helemaal doorgelopen was, zag ik al een streepje en dit is het eindresultaat :D

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wat een mooie test loesje!!

Hier ook nog een test gedaan omdat het voor mij nog steeds niet te bevatten is... maar de testen worden wel donkerder, al ben ik nog steeds bang moet ik eerlijk bekennen..

Voordat ik een goede zwangerschap kreeg, had ik tot nu toe ook altijd een MK zeg maar... dus dat zou dan betekenen dat deze zwangerschap dan ook niet goed zou gaan... maar goed daar moet je niet vanuit gaan natuurlijk. En helemaal omdat wij niet eens bewust bezig waren voor een derde spruit...en zelfs met PCOS is deze derde spruit om de hoek komen kijken... het is voor ons dus een dubbel wondertje... maar hoe dan ook..die angst blijft dus echt :) vind dat wel moeilijk hoor..

Ik hoor nu ook onder de 'normale ' zwangere, terwijl ik al 11 jaar bij de fertiliteit loop. Maar omdat ik nu echt spontaan zwanger ben geworden en niet in een traject zat moet ik naar een gewone VK... normaal kreeg ik al echo's namelijk... ik hoefde maar te piepen en hoppe kreeg echo's.. nu.......is dat wel anders... en dat is erg moeilijk voor mij zeg maar...maar komt goed... ik zie het ook wel weer heel positief moet ik zeggen... ik hoor er nu gewoon BIJ! :D En ben de dame in kwestie die gewoon zwanger is geworden en het ook echt blijft groeien totdat de 38 / 40 weken zijn gehaald...

:D:cool:

Bijgevoegde bestanden:

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier ben ik het eigenlijk ook wel mee eens! Vind dit ook veel overzichtelijker, ook mede door de banner.

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Mooie testjes pcomama!!

20. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik mag ook.meejuichen.... 14 april uitgerekend van ons eerste kindje.
    (Ben 27)

Deel Deze Pagina