Ingster, thanks voor het weer toevoegen hihihi. Wachtend, ik loop ook heel de dag op bloed te checken. Heb ook vaak die krampjes en ben dan toch blij als het toiletpapier gewoon wit blijft met afvegen. Herken het van de vorige zwangerschappen en toch blijft het eng die krampjes.
Hahaha die drie staat er! Top hoor! Ik heb nog 1 kV test hier liggen maar doe deze misschien nog in loop van de week. Ook hier is t regelmatig broekloeren ... En ook flink opgezette darmen...
Zo hard mijn best gedaan op een redelijk plat buikje en nu..... Het darmenbuikje begint weer... Klopt het dat je het bij de 2e veel eerder ziet???
Ze zeggen van wel. Bij mijn eerste had ik maar een klein buikje. Zou het wel leuk vinden als ik nu een grotere toeter krijg. Was 38 weken en even groot als iemand van 24 weken. Nu ben ik die buik niet meer goed kwijtgeraakt.
Wie laat er trouwens ook een vroege geslachtsbepaling doen? De laatste keer hebben we met 15 weken te horen gekregen dat het een meisje was. Dat willen we nu wel weer.
Bij de tweede ook veel sneller zichtbaarder bennu benieuwd hoe het gaat met de derde.. Wij hebben al een afspraak ingepland bij d'r papa te Amsterdam met Sophie ook gedaan. Wist met 12 weken al wat t werd
Hier willen we het wel weten maar gewoon in het ziekenhuis hoor. Hebben al een zoon en met nog een zoon ben ik net zo blij als met een meid.
Wij wachten ook gewoon tot de 20 weken echo. Vind t niet zo belangrijk om te weten wat het word. Vorige x kon de VK met 18 weken voor 90% zeggen wat het was. Of ik nou met 15 weken hoor en ervoor moet betalen of dat ik t nou met 18 weken hoor en gratis is. Dat maandje wachten lukt dan ook nog wel. Heb je tenminste iets om naar uit te kijken. Met de 20 weken zit je op de helft. Eerste helft is vooral ziek zijn en fantaseren en vooral een spannende tijd of alle echo's goed zijn. 2e helft spullen kopen en het kruimeltje in je buik een naam geven, uitkijken naar het einde, huis babyproof maken en natuurlijk genieten van de bewegingen in je buik. Ik vond de Zwangerschap omvliegen. Maar dat kwam omdat wij aan het verbouwen waren totdat ik 30 weken zwanger was. Ik stond nog de schutting te verven met 37 weken!
zijn er hier ook nog meiden zonder klachten.. maakt me wel een beetje onzeker. Heb alleen savonds als ik mijn bh uittrek zere borsten en knalpositieve testen die bevestigen dat ik zwanger ben. Maar voel er helemaal niks meer van.
Wij weten nog niet of we t eerder willen weten. Voor beide is wat te zeggen. Eerst maar de eerste echo laten doen! Leuk dat er 3+ staat,leuk om te zien!! Een vraagje v diegene die al moeder zijn: hoe schep je orde in alles wat er dient te gebeuren v de kleine er is. T is nu nog zo'n berg,weliswaar ook zeker leuk. Tips?
Hoe bedoel je lizzy 16? Ik kreeg van VK te horen wanneer ik wat moest doen. Zoals wanneer ik kraamzorg moest bellen, afspraak voor nekplooi en wanneer afspraak voor 20 weken echo. En voor de rest gaat het vanzelf. Vanaf 30 weken ging het langzaam dus ging ik de ene dag de hydrofiele doekjes strijken, de volgende dag de washandjes, dan weer de broekjes, dus na 2 weken was alle strijk gedaan. Dan ben je elke dag bezig en toch snel 2 weken verder.
Hier laten we het gewoon op ons af komen, maar ook omdat we al zo druk zijn met onze 2 kinderen en onze bedrijven... en het bouwen van ons huis...dus de tijd vliegt toch wel voorbij. Wij zitten nu enkel te bedenken of we twee babykamers moeten doen ja/nee... maar goed dat beslissen we na de 12 weken wel. Ik heb overigens nooit kwalen gehad...en was ook altijd tot de dag van de bevalling altijd in de weer met van alles... ik ben alleen heel moe...maar gelukkig kan ik slaapjes doen zo nu en dan en let mijn man op de twee andere kids.
Dat soort praktische dingen ja. Fijn dat de VK daarmee ook helpt, zover was ik nog niet... Maar ook wat moet je allemaal kopen. Ik vind t echt veel wat er op me afkomt. Maar wellicht ben ik daar de enige in en moet ik het op me af laten komen!
Ja wij gaan denk ik ook voor een vroege echo voor het geslacht lijkt me super. Met een week of 16 denk ik, tussen de termijn echo's in. We wisten het ook bij de eerste en het geslacht van de 2e maakt ons niet uit. Vrienden en familie weten het, het is geen geheim. De naam blijft wel geheim.
Je hebt ook lijstjes op internet staan wat je allemaal kunt/moet hebben. Ik heb die van de hema gebruikt. Pcomama: wij hebben een dochter van 14 maanden. Zij krijgt rond jan een groot bed en daar onder zetten we een kist met verschoonmatje en spullen zodat als ze schone luier moet ze op verschoont kan worden op bed. De babykamer word dan gebruikt voor de nieuwe baby.
@lizzie had ik ook bij de eerste, maar het komt gaande weg. Er komt zoveel op je af, je kunt lijstjes zoeken op internet wat je allemaal nodig heb en wanneer je wat moet regelen. Het is heel leuk tijdverdrijf.