1 t/m 15 april mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door reckless, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @anita en newdawn nee, meiden, heel veel sterkte, wat verschrikkelijk! Zo rot voor jullie... Bah k&t zeg!

2. miep84

miep84 Niet meer actief

* wauw alweer een april 2015 topic! 4 maanden geleden, op 7 april, ben ik bevallen van een lieve zoon. Het is wel een fijne periode om zwanger te zijn en ik heb ook geweldig mooi weer gehad in mijn verloftijd. Wens jullie allemaal veel succes de komende maanden! Over een jaar is jullie kindje ook alweer 4 maanden oud ;) *

3. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    Nee meiden wat een rot nieuws veel sterkte :(

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Heel veel sterkte meiden!

A.s. week is het ook echt veel echo's he.. ik kan niet wachten totdat wij mogen... woensdag over een 1 week ;)

5. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte newdawn en Anita... Neem de tijd

6. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Ik reageer hier niet zo veel, maar wil even zeggen dat wij morgen op vakantie gaan. Hebben wel wifi, maar wil zoveel mogelijk doen daar :)

Succes met alle echo's de komende weken! 4 september ben ik terug en dan heb ik gelijk mijn eerste echo.

7. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    veel sterkte Anita en Newdawn :(

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Fijne vakantie Mrs. Bucket!

9. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hoe is jullie dag verlopen? Hier vanmorgen naar het ziekenhuis geweest ivm pijn na het plassen (dachten aan een blaasontsteking) en kreeg meteen een extra echo ivm wellicht een BBZ en tot onze opluchting was er een zwangerschapsring aanwezig en maakt dat de kans op een BBZ beduidend kleiner. Nu moet ik woensdag weer terugkomen en de woensdag erop om te kijken of het inderdaad allemaal voorspoedig verloopt.

Vanmiddag mijn laatste test gemaakt en de urine was nog niet eens doorgelopen of het streepje kwam al tevoorschijn met dit als eind resultaat :) Ik ben weer even gerustgesteld ;)

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @wachtend heerlijk! Blij toe dat het waarschijnlijk goed zit en wat een mooie test.

Ik knijp hem nu al voor de echo vrijdag, wat iets heel moois had moeten zijn, is nu een martelgang geworden. Bang voor slecht nieuws, bang om weer geen hartje te zien. Wat een verschrikkelijk iets. Ik hik er echt tegenop.

11. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Hé wachtend, gelukkig een zwangerschapring te zien bij je! en hopelijk snel een kloppend hartje. ik duim voor je! :)
    wat ik wel even wil zeggen en niet om je ongerust te maken want dat hoef je zeker niet, maar het is dat ik ook een kv2v5 vrijdagochtend nog heb gedaan voor de eerste echo en deze ook nog knal was.

12. wachtend

Meijtje ik herken je gevoel hoor. Voor mij is na de miskramen geen 1 zwangerschap meer onbezorgd en dat is helaas bij mij blijvend tot de kleine gezond en wel op mijn buik ligt. Ik wens je alle kracht en sterkte toe om deze spannende maanden uit te zitten en mocht je willen kletsen of frustratie kwijt willen mag je mij altijd PB-en.

Newdawn had jij dan ook al een zwangerschapsring gezien op de echo? Hier was hij er 3 dagen geleden nog niet maar nu ineens wel. Het is ook niet niks wat jij nu meemaakt :( Ik had zo de hoop dat jouw cyclus ook ineens iets anders was. Hoever was jij?
    Ik heb zo met je te doen want dit is gewoon niet leuk :(

13. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier gister de echo gehad, alles klopte met het termijn van precies 6 weken. Geen kloppend hartje wat ik ook niet had verwacht wel een vruchtzakje met vruchtje.

Over 2 weken weer heen en dan moet het hartje kloppen

14. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Hoi wachtend ik zou vandaag dan 7.1 week zijn. Nee er was geen ring te zien dus het is ws eerder al weggegaan denk ik. Ik weet dat ook niet zeker, gynaecoloog ook niet want de hcg steeg dus wel weer. Heel vreemd allemaal. Het is allemaal nog even een raadsel wat er nu afspeelt in de bm. Ik ben er nu wel weer rustig onder, had gister even een beste baal en jankdag:(. We waren hier gestopt met roken na de eerste pos test vriend en ik, en je kunt wel raden wat we nu weer zijn gaan doen;). Ik weet dat is nooit goed maar ik weet ook dat ik zo weer kan stoppen dus hopelijk over een tijdje weer zwanger en dan voor echt. Ik bedoelde het echt niet verkeerd hoor met de pos test van jou. Dat komt vast wel goed ;) maar zal nu zelf wel wat voorzichtiger zijn straks als het weer zo is. Maar dat had jij ook gehad he? Als het eerste trimester maar om is, dan kun je een stuk geruster zijn en dat geldt natuurlijk voor iedereen :)

15. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Supermooi Saga! Hopelijk snel een kloppend hartje voor jullie :)

16. wachtend

Hey Newdawn,

Ik herken het gevoel hoor mop en zeker van het roken! Toen ik donderdag te horen kreeg dat het mogelijk een BBZ zou zijn had ik al meteen een sigaret in mijn hand... Heel fout maar de ongerustheid sloeg weer toe.

Ik heb zelf 2 mk's gehad 1 heel pril en 1 met 10 weken. Hadden al een kloppend hartje en alles gezien. Uiteindelijk 2 weken met het vruchtje in mij gelopen omdat de gyn het liefste zag dat het vanzelf wegging en uiteindelijk na 2 weken gecurreteerd, geloof mij ik was kapot na die 2 weken want ik voelde mij nog zwanger en had natuurlijk het vruchtje nog in mij. Elke morgen werd ik wakker met een glimlach om mijn mond en een hand op mijn buik om vervolgens mij te realiseren dat ons kindje dood was.

Vanaf die tijd is er geen genieten meer van de zwangerschap en zijn de eerste 12 weken hel voor mij. Pas als ik de kleine in mijn armen heb ben ik opgelucht en kan ik langzaam genieten.
    Ik begrijp dus echt exact hoe je je voelt en hoe kl*te dit is! En ik had zo graag gezien dat dit je bespaard bleef :(

Ik wens je heel veel sterkte voor de aankomende tijd.

Liefs

17. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Dank je wel ;) komt wel goed!
    Wat misschien wel leuk is om te vertellen mochten wij ooit een meisje krijgen dan krijgt ze dezelfde naam zoals jij heet. Maar ipv de i een y. Dat staat al heel lang vast. Grappig he :D

18. wachtend

Ohh dat is wel heel leuk!!! Het is een naam om trots op te zijn ;)
    Ik gun je een prachtig meisje met die naam meis.

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @wachtend dank je wel.het zijn bevliegingen... Soms geen last en soms krijg ik het benauwd. Heb te vaak een verkeerde echo gezien.

@saga wat goed dat het precies klopt. Hopelijk over 2 weken een pracht hartje.

20. sanea

sanea Lid

27 sep 2008
    48
    0
    0
    Dag dames.

Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het de ene dag beter dan de andere. Ik wou wven een verandering door geven. Ik zou eigenlijk echo en verloskundige op 25 augustus hebben. Maar er is iet mis gegaan met die aspraak. Hij stond er niet in. Dus nu heb ik pas 1 september de termijnecho en verloskundige.

Deel Deze Pagina