Sanea: wat balen! Nog meer geduld hebben dus. Pfff wij mogen morgen voor de eerste echo. Ben bloednerveus! Vl is er wat nuchterder onder, dus dat houdt mij enigszins ook wat down to earth.
Spannend morgen de echo,sterkte en ook veel plezier. Ook hier slaan de zenuwen toe. Gisteren dacht ik ook echt,t zit niet goed... Vandaag wel iets beter weer!
Wat leuk dat jullie allemaal de echo's deze tijd hebben! Ben er best een beetje jaloers op... Ik mag pas 4 sept naar de vk en moet daarna pas een afspraak maken voor een echo die week erop. Ben dan als het goed is 11 weken! Hier gaat het verder prima! Heb eigenlijk nergens last van Wat erg dat het toch mis is gegaan bij een aantal meiden! Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen raken van een gezond kindje.
Oooooh nog 8 dagen hahaha..... Pfff ben mezelf maar op t werk aan het storten zodat t snel voorbij gaat ik heb het druk zat dus komt wel goed ben alleen in de avond kapot...ben nu net terug van kantoor dus kruip mijn mandje lekker in... Sweet Dreams ladies!
Succes met de echo's meiden. Hopelijk zijn het allemaal goede echo's!! Wij mogen morgen. Ik was er erg relaxed onder, maar begin het nu wel spannend te vinden.
Hier een goede echo! Helemaal blij blij blij met onze pindanoot met kloppend hartje (161 slagen per minuut) en helemaal op schema. Zou zelfs ev 8w5d zijn vandaag ipv 8w met bevallingsdatum 26 maart maar ik laat voorlopig maar alles staan (en kan dus nog altijd 1 april worden ) want de metingen zijn nu nog niet betrouwbaar genoeg. Rond de 12weken gaat het duidelijker zijn. Ik kan straks mss een fotootje oploaden.