Meiden wat fijn een goeie echo!!!! Super gefeliciteerd!!! Hier mag ik vandaag om 15:45 uur en ben echt ontzettend zenuwachtig. Vandaag moet de zwangerschapsring gegroeid zijn anders is het een pseudoring met andere woorden een nep zwangerschap... Pffff en waarom duurt wachten zo lang dan!!! Nou meiden duimen jullie mee?
Hoi meiden, hier ook gisteren 1e echo gehad! Ben 6 weken en 2 dagen, 13 april uitgerekend. Het hartje klopte al! Zo fijn om te zien! Succes wachtend!
Dag allemaal, Ik ben ook zwanger en volg jullie stiekem al vanaf het begin haha. Ik hoop dat ik mee mag schrijven. Misschien is het handig dat ik iets over mezelf vertel. In september ben ik getrouwd en vanaf oktober zijn we bezig met zwanger worden. Helaas heb ik sindsdien twee miskramen gehad. Vandaar dat ik nu niet mee durfde te schrijven. Telkens aanmelden, maar daarna weer moeten afmelden voelde zo verdrietig. Ik had me voorgenomen om pas bij een kloppend hartje weer mee te schrijven (dat heb ik namelijk nog nooit gezien). Vandaag moest ik naar de vk. En gelukkig..het hartje klopt! Wel iets minder ver dan dat ik dacht, maar dat komt waarschijnlijk door mijn late eisprong en innesteling. De uitgerekende datum heb ik vandaag nog niet gekregen, maar ik ga uit van 14 april! Spannend spannend! Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe!! Voor diegene bij wie het helaas misgegaan is, duim ik voor een spoedige gezonde zwamgerschap!