Jaaaa dooierzakje met vrucht te zien! Geen BBZ dus!!! Als het goed is volgende week een kloppend hartje te zien!
Hai dames, hoop dat ik me hier ook mag melden ... Ik ben 30 jaar en zwanger van de 2e, onze dochter is 4 jaar zij werd met 32 weken te vroeg en te klein geboren, we hopen nu op een iets 'normalere' zwangerschap... Maandag hebben we de echo, ben erg benieuwd!! Volgens cyclus zouden we 10 april uitgerekend zijn...
Wachtend super meid! @ves gefeliciteerd en ik hoop op een normale zwangerschap voor je. Niet niks als ze zo vroeg geboren worden. Elke keer dat het goed gaat is het toch een wonder!
Nice Nice wachtend, kunnen we misschien binnenkort wel op hetzelfde tijdstip in de wachtkamer gaan zitten
PCO mama we spreken gewoon af haha. Nemen we de koters mee kunnen die samen spelen. Ik moet nu een vaste Gyn gaan uitzoeken die mij gaat begeleiden
Hier ook een goede echo gehad, en een mooi kloppend hartje. Alleen minder ver dan gedacht. Over 2 weken termijn echo om de exacte duur vast te stellen en dus ook de uitgerekende datum te kunnen bepalen.
Dank jullie wel! Fijn dat de echo's goed waren. Grappig dat het toch vaak voorkomt dat je minder ver bent dan dat je dacht. Ik werd er een beetje zenuwachtig van, maar zie op forums dat ik niet de enige ben. Hoe gaat het met de meiden die eerder een miskraam hebben gehad? Kunnen jullie het een beetje "los" laten? Ik merk dat ik nog wel een beetje gespannen ben. Ondanks de goede echo. Hoewel ik ook wel geloof dat het voor de andere dames het ook superspannend is...
Welkom Ves en Soepkip! Proficiat met jullie zwangerschap!! Wij hadden vandaag ook een goede echo. Vruchtje met dooierzakje en hartslag! Het termijn klopt ook precies maar op 12 september hebben we de termijnecho. Wbt zwanger na mk: ik had een ma voor m'n 2e dochter en moet eerlijk zeggen dat ik zenuwachtiger was de vorige zw.schap. Nu heb ik het meer los kunnen laten omdat ik toch weer een gezond kindje heb gekregen. Ook was deze zw.schap onverwachts waardoor het misschien iets minder spannend was of zo. Nu ik eenmaal een kloppend hartje heb gezien kan ik er meer van gaan genieten, terwijl ik heel goed weet dat dat op dit termijn nog geen garanties geeft, maar we gaan van het beste uit natuurlijk!
Soepkip en Ves: welkom en gefeliciteerd! Wachtend: yes! Wat fijn meid! Hier enorm veel last van m'n darmen, kan heel slecht naar het toilet had ik de vorige keer ook dus wel herkenbaar. Maar weer begonnen met roosvicee laxo en hopen dat dat helpt!
Fijn al de goede echo's Last van de darmen komt mij bekend voor hihi, zelf ben ik vandaag vooral heuul erg moe bleghhhh gelukkig nu weekend!
Fijn inderdaad de goede echo's! Bij mij was de echo ook goed,hartje klopte! T was zo'n opluchting. Ik herken wat je Schrijft mini! T geeft toch wat meer duidelijkheid dat het er echt zit en het hartje klopt. Ik ben ook moe! Zo maar eens slapen!!
Straks om 09.30 uur mijn intake bij de vk, gaan we oa alles over de prenatale screening doornemen, vind het best spannend hoor.
Succes meiden! Ik hoop dat alles goed is. Meijtje ik kan me voorstellen dat t voor jullie extra spannend is! Ik duim v jullie. Hoe laat heb je de echo?