@snieke welkom. @ves spannend, ik moet nog 11 dagen wachten voor de 2e echo... Ons mini mensje leeft ... Zo blij!
Jeeeeej ons frummeltje heeft een mooi kloppend hartje en we zijn ook iets verder dan gedacht, 9 april uitgerekend !! Zooooo mooi om even te kijken naar de kleine <3
Bedankt ik zal smiddags een berichtje plaatsen hoe het is gegaan ik moet om 12.15 gelijk na mijn werk voel me vandaag echt misselijk en lijkt wel of mijn smaak veranderd heb ook last van mn darmen en kan moeilijker naar de wc.. is kijken of ik iets kan vinden met extra vezels ofzo
Twinny: dat heb ik ook, moeilijk naar de wc kunnen. Ik ben begonnen Roosvicee Laxo, misschien ook iets voor jou?
De echo was goed ben 8 weken en 4 dagen zwanger en er klopte een hartje nu een nieuwe afspraak maken voor over 4 weken kan ik die roosvice in de supermarkt kopen of bij kruitvat ofzo? Bedankt voor de tip
Probiotica is ook goed voor een slechte stoelgang. Ik neem iedere ochtend 1 capsule ( wel een goed merk nemen) en heb geen moeite met naar het toilet gaan.
Wat is het stil hier meiden, de meeste kletsen zeker in het clubje? Moet daar nog een beetje aan wennen. Vind die knop "bekijk ongelezen berichten"o.i.d. op dit forum zo fijn hihi. Hier gaat het redelijk. Iedere dag voel ik me lamlendig, moe, bleh, misselijk (maar niet echt iedere dag spugen, maar kokhalzen).. en tja.. zere borsten, maar denk dat iedereen dat heeft! Ach, als dat het enige is! Hier 25 september weer een echo, vandaag over 4 weken. Duurt lang!
Moet trouwens de 24e weer naar de verloskundige, moet voor die tijd bloedprikken. Hebben jullie ook al bericht voor bloedprikken?
Ik moet na mijn echo van 8 september met de vk bellen en aantal zaken doorgeven, ik krijg dan verwijsbrieven van haar voor het bloedprikken en geef gelijk de datum door voor de nekplooimeting en maak een vervolgafspraak bij de vk.