Hier ook veel vruchtwater. Vorige keer ben ik daarvoor onder verscherpte controle geweest. Jij ook meijtje of was het verder niet zorgwekkend. @hanneke, kan me voorstellen dat je er niet gerust op was, gelukkig niks aan de hand (nou ja bijna niks dan).
@marlijn, ik liep al bij de gyn ivm ok aan bmm en inderdaad werd dat ook in de gaten gehouden, maar mijn gyn deed er niet al te heftig over, het bleef veel maar vermenigvuldigde zich niet. Het was steeds op het randje. Elke 3 weken kreeg ik echo om alles na te kijken tm de 36 weken. Dat was wel fijn. Nu loop ik bij de vk, dus dat zal wel wennen zijn dat ik de kleine niet zo vaak meer zal zien
Oh, hier ook. Sinds gisteravond na het bad. Ik heb er vooral vannacht last van gehad. Nu ebt het langzaam weg. Gelukkig zonder paracet. gered. Hopelijk ben je er snel vanaf!
Ja hier ook ik kon ook gewoon bij mijn vk blijven, maar moest wel vaker komen dan normaal. Ben benieuwd of het deze keer ook weer zo is.
Ohh, hier ook! Ik heb altijd al erge migraine gehad, maar met zware medicatie en het slikken van Ibuprofen, ging dat best goed! Maar de laatse week is het wel heel erg. Paracetamols ingenomen, maar dat werkt gewoon niet bij mij. Heb de huisarts al gebeld of er nog iets anders is wat ik mag slikken. Vanmiddag ook mn bed ingedoken toen dochterlief ging slapen. Gelukkig is het nu wel gezakt, maar weet bijna zeker dat het morgen weer terug komt.
Ik beb het gelukkig 1a2 dagen in de week. Alleen als ik paracetamol neem en ga slapen, heeft het echt effect. Het zeurt nog een beetje maar dat was het.
Dat is wel balen zeg om zulke hoofdpijnen te hebben. Ik heb ergens anders last van. Halverwege de dag kan ik wel slapen, alleen 's avonds ben ik zo klaarhelder wakker dat ik eigenlijks te laat naar bed ga. Ik slaap dan wel goed en ben ook gelijk wakker van of de wekker of zoonlief die bij me in bed kruipt. Had vanmorgen een smeltmomentje toen hij zei dat hij ook wel mama wilde worden.
Wat een mooie echo rimar... Ik ben begonnen met mijn strippenkaart haha ga as zaterdag naar de echoscopiste toe kan dat niet hoor drie weken wachten....heb op. 22 september pas een echo en dan pas drie à vier weken later de test en dan pas met 20 weken pfff niks voor mij...ik moet de groei op de voet volgen haha
Dank jullie wel voor de mooie reacties. Ben ook heel blij hoor, maar blijf wel voorzichtig aangezien het nog alle kanten op kan. As maandag ga ik bloedprikken tbv de combinatietest en een week later heb ik de echo met de nekplooimeting, die vind ik ook behoorlijk spannend hoor.
Wat een mooie echo rimar, je kunt het echt goed zien! Dames met hoofdpijn: het heerst echt blijkbaar, heb het sinds gisteren ook. Sterkte ermee. Ik zuip wel heel veel water misschien helpt het! Ik gebruik wel emesafene, misschien dat het daardoor komt bij mij. Fijn weekend vast!
Bevallingslijst1t/m 15 april 2015 31 maart Kattenvrouwtje, 1e kindje 1 april Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje, BV ZH Hoekje, 29 jaar, 1e kindje 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje, FV ZH LianneJJ, 29 jaar, 2e kindje, BV ZH 3 april Sanea, 36, 4e kindje, BV ZH 4 april Esje78, ?? jaar, 3e kindje, BV ZH Lizzy, 28 jaar, 1e kindje, BV ZH 5 april twinny2002, 23 jaar, 1e kindje, BV ZH Rimar, 40 jaar, 2e kindje, BV ZH 6 april Ingsterr, 23 jaar, 2e kindje, BV ZH Hanneke1986, 27 jaar, 1e kindje, FV ZH 7 april Roos2, 28 jaar, 1e kindje Deniesee, 22 jaar, 2e kindje, FV ZH Kimberley, 22 jaar, 1e kindje Krulletje87, 27 jaar, 5e kindje, bv, Th 8 april Meijtje, 30 jaar, 2e kindje, BV Joanne23, 31 jaar, 2e kindje, BV/FV ZH Loesje86, 27 jaar, 2e kindje, BV ZH 9 april Minnie1979, 34 jaar, 3e kindje, BV TH Spunkie, 32 jaar, 1e kindje Ves, 30 jaar, 2e kindje, BV ZH 10 april MamavanDaan, 29 jaar, 2e kindje, FV ZH Ankie25, 28 jaar, 1e kindje 11 april Suuzanna, 24 jaar, 1e kindje, BV Saga, 29 jaar, 2e kindje Fropste, 30 jaar, 2e kindje MrsBucket, 30 jaar, 1e kindje, 12 april Trotsemama2401, 30jaar, 2e kindje, Marlijn, 27 jaar, 2e kindje, BV ZH 13 april Lelie1990, 23 jaar, 1e kindje, FV TH Peachie, 31 jaar, 1e kindje 14 april Liyana, 28 jaar, 1e kindje, BV ZH MVG87, 27 jaar, 1e kindje Soepkip82, 32 jaar, 1e kindje Roosie91, 22jaar, 1e kindje, BV ZH Motherlove76, 37jaar, 2e kindje 15 april Wachtend, 32 jaar, 2e kindje, ZH Aniek5, 29jaar, 1e kindje, +- 20 april PCOmama, 31 jaar, 3e kindje, BV ZH Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ AnitaP Newdawn LianneE Baboes Minieme1984 Afsprakenlijst september 14 september: Kattenvrouwtje, VK 16 september: Reckless, termijnecho 17 september: PCOmama, intake VK 18 september: Roosie91, echo 18 september: Ingsterr, nekplooimeting 19 september: Ingsterr, echo Gyno 22 september: Kattenvrouwtje, nekplooimeting 22 september: PCOmama, Echo VK 25 september: Lelie1990, echo 25 september: Loesje86, termijn echo 25 september: Suuzanna, echo VK 26 september: Meijtje, termijnecho 29 september: Hanneke1986, nekplooimeting 30 september: MrsBucket, VK oktober 1 oktober: Hanneke1986, gyno 4 oktober: Minnie1979, geslachtsbepaling echo 24 oktober: PCOmama, echo DR papa (Geslachtsbepaling)
Mooie echo Rimar! Bijzonder he? Ik mag op de lijst iets naar voren gehaald worden. Nu op 11 april. Ik merk trouwens niets tot weinig van mijn zwangerschap. Alleen een keer extra plassen 's nachts en het avond eten krijg ik nauwelijks weg. Hebben jullie ook minder klachten dan in het begin? Fijne zondag allemaal!