1 t/m 15 april mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door reckless, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ingsterr, ik heb nog een idee voor een groep in de club: Buddy's
    Toen ik de vorige keer zwanger was en hier rondhing, werden en buddy's ingedeeld. Deze buddy kan dan namens jou aan de groep doorgeven als je bevallen bent. Met deze buddy deel je dus wat privé gegevens. Meestal werden de buddy's gekozen waarbij de uitgerekende datum iets uit elkaar lagen. Misschien is dit iets om mee te nemen?

2. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Das wel een goeie! Deden wij tijdens mijn eerste zwangerschap ook. Mocht er dan iets zijn, dan kun je je buddy op de hoogte brengen van de situatie, dan kan die het in de club vertellen. Ik ben dus voor! :D Maar dan wel in de besloten club natuurlijk.......:D

3. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oke, wij hadden dat de vorige ook alleen wou meer dan de helft niet mee doen, ikzelf ook niet. Ik ben ook geen voorstander van mijn nummer geven. En sommige hebben al problemen met de club. Nu is het neutraal omdat ik een middenweg gemaakt heb. Weet niet of sommige erop staan te springen om dit ook te doen. Er is een FB groep en daar zitten er maar heel weinig in. Kunnen het later altijd eens voorstellen

Ik vind dat persoonlijk altijd wel leuk om het zelf te mogen vertellen als ik bevallen ben.

4. Dagmar6

Dagmar6 Lid

1 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook uit zie ik :( wat jammer.. Terwijl ik zeker wel mee lees!

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik deel geen gegevens ivm de werk van mn man. Er zijn maar weinig mensen die precies weten waar we wonen, dat wil ik graag zo houden. Dus geen buddy voor mij. Ik had het de vorige keer al binnen eren uur van mn bevalling hier gezegd tegenwoordig heb je overal internet, dus of je het je buddy vertelt of gelijk hier, maakt voor mij geen verschil.

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Wij hebben ook alleen maar een mobiel telefoonnummer en een gmail mailadres uitgewisseld, verder geen gegevens. Sommigen hebben alleen een mobiel nummer gegeven zodat er een smsje gestuurd kon worden met de informatie over de bevalling, wat het was geworden, wanneer, hoe laat, hoe zwaar, etc. etc.

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Haha rimar, hier wisten ze het eerder dan mn familie :p

8. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL

Sorry maar ik heb oude lijsten terug bekeken en we hebben nooit een dagmar6 op de lijst gehad.
    Maar als je lid wilt worden hoef je het maar te zeggen. Je bent welkom!

9. minieme1984

13 mei 2012
    85
    0
    0
    verpleegkundige
    noord brabant
    Ik lees nog steeds af en toe mee. Fijn dat het met jullie zwangerschappen allemaal goed gaat, en ik zie ook dat minnie een jongen krijgt. Gefeliciteerd. Wij zouden anders ook deze maand het geslacht laten bepalen. Blijft toch raar, maar inmiddels het een plaatsje kunnen geven en ons ukje Noah genoemd (kan voor jongen en meisje). Gelukkig ben ik gister na 5 weken eindelijk weer ongesteld geworden en kunnen we straks weer opnieuw gaan proberen. Dames geniet van jullie zwangerschappen en ik volg het via de zijlijn....

10. Bravowife

Bravowife Lid

8 okt 2014
    22
    0
    0
    housewife !
    NH
    Hey hier ook een mama,

Ik ben net 15w ( weet et sinds vrijdag dat ik überhaupt zwanger ben )
    Na de MK ging ik er niet vanuit dat et zo snel weer raak zou zijn.

Manlief(die nog van niks weet) is in het buitenland op z'n werk als hij terug is ben ik al ruim 18w hoop dan et geslacht al te weten en hem verassen met een ballon van " its a girl " of " its a boy "

Spannend allemaal !!

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Welkom bravowife, volgens mij werkt je man bij het leger, zo aan je naam te zien. Voel je je goed?

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #852 Meijtje, 10 okt 2014
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
    @bravowife gefeliciteerd! Superzaad haha. Leuke verrassing, goed dat het zo snel weer raak was. Nog een paar weken dan is ml weer thuis.niet samen naar geslachtbepaling? Heel spannend.
    Dit groepje heeft aardig wat militairsvrouwen :) leuk!

13. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16

Gefeliciteerd! Wat een leuke verrassing is dat dan zeg!

14. Bravowife

Bravowife Lid

8 okt 2014
    22
    0
    0
    housewife !
    NH
    Hey

@ rimrar Was et zo overduidelijk XD :p,
    Et gaat nu wel misselijkheid heb ik onder controle,

@meijtje hihihi thnx ja ik wil wel graag samen maar
    Ben te nieuwsgierig.
    Ik gaf et stiekem eigenlijk al op. En dan te horen dat 4w na de mk
    Al zwanger bleek te zijn.

Hoe gaat het met jullie buikjes,

Groetjes xxxxx

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @bravowife, ben blij dat ml thuis is, wel oefeningen op het programma, maar niets bijzonders voorlopig. Laatste oefening is als ik 36,5 week ben, dus ik hoop dat de kleine niet te vroeg komt....
    Geweldig 4 weken na mk al, super zeg! Ik was 2 maanden na de 2 ma en 3 maanden na mk weer zwanger. Ik vind het super voor jullie?

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ? Is ! :)

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Spunkie, wat een leuke manier om het nieuws op fb mede te delen!

minieme, hopelijk ben je snel weer zwanger. Vind Noah een erg mooie naam voor jullie vlindertje!! Weet zeker dat zijn/ haar energie om jou heen hangt.

Bravowife, welkom! Jee ik zou m'n mond niet zo lang dicht kunnen houden tegen mijn man. Maar wel leuk als hij terug komt!

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nog 2 drukke dagen en dan echo.

19. Bravowife

Bravowife Lid

8 okt 2014
    22
    0
    0
    housewife !
    NH

Mijn vk heeft op woensdag een echo voor me gepland, leukkkk:D
    Behalve bloedprikken :)

veel plezier bij jou echo <3

20. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bravowife ik heb je toegevoegd bij de club! Daar word meer gekletst!:)

Deel Deze Pagina