1 t/m 15 april mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door reckless, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Spannend meiden, ja we zijn in het begin naar een club verhuisd om vrijer te kunnen kletsen...

Nog eventjes :)))

2. mimi1987

mimi1987 Actief lid

20 mrt 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    5 april uitgerekend van de eerste... beetje ongeduldig aan het worden hoop elke dag op tekens ;)

3. bpu

bpu Niet meer actief

Spannend mimi, ik ben ook ongeduldig hoor, probeer zo goed mogelijk afleiding te zoeken maar gaat me moeilijk af momenteel:)

Hoe voel je je?

4. mimi1987

mimi1987 Actief lid

20 mrt 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit al van November thuis en de verveling begint ook echt toe te slaan, dikke opgezwollen voeten en enkels, belemmeren ook bepaalde dingen die ik wil doen en maagzuur maar voor de rest voel ik me prima! Vanaf januari horen we al dat ons ventje 'uit de kluiten gewassen is' vorige week schatten ze hem op 3500 gr.. ook wel een reden waarvan ik denk schiet nou maar op ;)
    En hoe voel jij je?

5. bpu

bpu Niet meer actief

Ik ben sinds 2 weken behoorlijk op de rem getrapt door mn lijf en moet daar nog even aan wennen.. kon tot die tyd eigenlijk alles nog wel, maar nu moeite met lopen en veel voorweeen. Maargoed tis voor een super goed doel alleen wat mij betreft mag ie zich melden :)

Onze kleine word ook iets groter dan gemiddels geschat, ook zo rond de 3500 gram.

6. Amchi

Amchi Lid

6 jul 2014
    60
    0
    0
    Hii dames ik voeg me graag toe aan de club ben. 12 april uitgerekend!23 jaar eerste kindje > meisje!

7. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Hoi dames, ik weet niet of ik ik me hierbij mag aansluiten, maar aangezien ik mijn datum er niet tussen zag staan (17april) dacht ik van laat ik het hier proberen :)

8. bpu

bpu Niet meer actief

Spannend nu het dichterbij komt..:) hoe doden jullie de tijd?

9. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Het is zeker spannend! Ik vind het zelfs zo spannend dat ik nergens anders aan kan denken en fantaseer over hoe de bevalling zou verlopen en het moment dat ik voor t eerst m'n kleintje mag bewonderen.
    Ik dood voornamelijk de tijd door thuis stap voor stap het huishouden te doen (kan niet zo veel meer door bekken instabiliteit) en tussen de middag n uurtje of 2 te slapen omdat ik de gehele dag alleen maar moe ben.
    Laatste loodjes zijn het zwaarst zeggen ze!
    Van mij mag de kleine wel komen hoor!

10. bpu

bpu Niet meer actief

Ik ook haha.. Veel op het forum aan het lezen ook:)
    Hier idd ook voornamelijk met het hh bezig.. Ik ga niet slapen tussendoor.. Slaap snachts erg slecht maar als ik ook nog overdag ga slapen dan slaap ik snachts helemaal niet meer!

11. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Ik slaap snachts ook beroerd, maar als ik overdag niet slaap dan verga ik tegen n uur of 5 van de hoofdpijn achter mijn ogen vandaan, en dan helpt n paracetamol ook niet meer. Plus ik word smorgens om 8 uur al wakker en stort om 12 uur echt in! Verheug me erop op het moment dat mijn lichaam weer normaal gaat functioneren ;) haha

12. Amchi

Amchi Lid

6 jul 2014
    60
    0
    0
    Ik mag nog niet klagen slaap heerlijk snachts maar over dag slaap ik niet hoor! Ben ook pas net met verlof dus mis komt dat nog... Heb sinds gister wel erge pijn aan me lies/boven been links maar las dat dat vaker in week 37 gaat spelen...

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Sorry dat ik bij jullie kom binnen vallen!
    Maar ik heb een vraag....

Ik ben fotograaf en heb vorig jaar mijn eerste geboorte mogen vastleggen!
    En dat zou ik graag nog eens willen doen!

Ik had een geboorte staan (eind maart uitgerekend) maar zij hebben op het laatste moment niet gebeld dus ik ben er niet bij geweest :(
    In juli staat mijn volgende geboorte, maar zou er zou graag al eerder 1 doen!

Lijkt dit je wat? En woon je op maximaal 30/45 min rijden van Breda?
    Dan mag je me altijd een pb sturen voor een link naar de geboorte van vorig jaar (mag ik hier niet zetten ivm reclame) en meer info.

Voorwaarde is wel dat ik de foto's mag gebruiken voor mijn portfolio.

Liefs!
    Ps. succes allemaal met de laatste loodjes!!

Deel Deze Pagina