Nee hè Daphne! Sterkte meid! Begrijp het helemaal liever nu dan zoals de vorige keer. Hoop dat het gauw jullie tijd is!
Ik ken dat spul niet, zelf nooit gebruikt. Is om de kans op een zwangerschap te bevorderen toch?! Maar kun je toch gewoon mee stoppen? Zwanger is zwanger...
Hey meiden, Ik wil me ook voorzichtig aanmelden voor de lijst. Ik ben nog erg vroeg, maar 3 positieve testen liegen niet. Na een vroege miskraam, toch erg spannend. Uitgerekende datum is 11 april. Daphne, veel sterkte.
Hey meiden ik wil me ook graag melden rond 1 a 2 april uitgerekend. 29 en is ons 1 ste kindje. Ben benieuwd voelt zo goed en net wat iemand zei ik heb geen drang om er erg mee bezig te zijn voelt gewoon goed. Xzx
Ik meld me hier ook😀 Ongeveer 3 april uitgerekend.... Door onregelmatige cyclus weet ik t niet zeker! Ik zal even t laaste lijstje zoeken om toe te voegen
Lijstje toevoegen lukt mij natuurlijk weer niet 😁😁 Wil iemand mij toevoegen? 29 jaar en 2e kindje! Thnx
Welkom nieuwe zangeren! Gefeliciteerd! Daphne, wat balen! Maar kan me wel voorstellen dat je je zo voelt. Sterkte iig en hoop dat je snel weer een posi test in handen mag hebben! Ik heb overigens de vk nog niet gebeld, mvm ook niet. Ga daar volgende week wel even voor zitten
Sterkte Daphne!! Hopen gauw raak. Welkom nieuwe dames. Hebben jullie al klachten? Ik was net in slaap gevallen.. en bang dat t fout gaat!
Dankjulliewel! Eigenlijk vrij weinig klachten.. de vorige keer had ik erg veel last van menstruatie pijn, toen ook een vroege miskraam. Nu geen last van (hopelijk een goed teken.) Wel kramp in mijn been en af en toe vlagen van misselijkheid, maar of dat van de zwangerschap komt weet ik niet. Ohja en ook gespannen borsten. En inderdaad, ben ook erg bang dat het snel mis zal gaan, daarom ben ik nog best voorzichtig met heel blij te zijn.
Ik heb wel een beetje buikpijn,kan dat kwaad? En inderdaad die borsten herken ik haha. Pijnlijk met slapen!
Bevallingslijst 1t/m 15 april 2015 1 april Minieme, 30 jaar, 2e kindje Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje Hoekje, 29 jaar, 1e kindje 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje Loesje86, 27 jaar, 2e kindje 3 april Sanea, 36, 4e kindje LianneJJ, 29 jaar, 2e kindje 4 april Esje78, ?? jaar, 3e kindje Lizzy, 28 jaar, 1e kindje 5 april Anita, 28 jaar, 3e kindje twinny2002, 23 jaar, 1e kindje 6 april Ingsterr, ? jaar, 2e kindje Hanneke1986, 27 jaar, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, 1e kindje 7 april Marlijn, 27 jaar, 2e kindje 8 april Meijtje, 30 jaar, 2e kindje Joanne23, 31 jaar, 2e kindje 9 april 10 april 11 april Suuzanna, 24 jaar, 1e kindje 12 april 13 april 14 april 15 april
Ik heb zo nu en dan last van bm krampen en 1x per dag hele erge krampen, deze houdt 5 a 10 minuten aan en zwakt dan weer af. Heb geen idee wat ik er van moet denken. Is op dat moment niet te harden, doet echt zeer en heb erg last van stemmingswisselingen, het is echt van jantje huilt en jantje lacht.
Buikpijn hoort er inderdaad ook bij. Zolang je niet gaat bloeden zimou ik me daar geen zorgen over maken. Hier nig weinig klachten, soms even een poosje kortademig en benauwd. Wel erg gevoelige borsten en beetje zere tepels! Morgenochtend weer testen Hoop dat ik dan een mooi rijtje kan showen!
Ik heb ook echt vreselijk zere tepels, en voel me de hele dag lichtelijk beroerd, maar dat is ook alles. Gelukkig maar al die kwaaltjes hoeven van mij niet zo
Bekijk bijlage 409454 Hier ook nog even mijn rijtje showen! Ziet er gelukkig veeeeel beter uit dan 2 maanden geleden. Ga nu ook niet meer testen denk, en wacht op mn eerste echo. Moet overigens de vk nog bellen