Ik ga overigens even mn banner aanpassen denk ik... Ik heb hem nu gezet op eerste dag van mn cylus, dan geeft ie uitgerekend 2 april aan, maar als ik ergens anders kijk, moet ik ook de duur van mn cyclus invoeren, en als ik dat doe gaat ie naar 5 april ofzo... Ga hem daar maar opzetten, valt het met de echo misschien niet zo tegen Wordt namelijk liever vooruit gezet dan achteruit
Vk gebeld, maar ze was niet in de gelegenheid om nu een afspraak te plannen. Moet morgen terug bellen! Ze reageerde wel super enthousiast!
@daphne balen zeg toch een klein verlies, maar ik snap wat je bedoel, met liever dit dan wat er met jouw kleine engel gebeurd is. @lizanne leuk dat je mee komt kletsen @andere zwangeren gefeliciteerd en welkom. @klachten hmmm moe, maar dat kan ook door mn spookje zijn, mijn meisje heeft me afgelopen nacht 3 uur laten slapen. Dus of het van zwanger zijn is, betwijfel ik. Nog steeds geen 2e test gedaan, bonusdochter zit overal bovenop en die hoeft nog niet te weten dat ik zwanger ben. Hoop dat het nou eens een keer blijft zitten. Verder geen klachten. Maar zegt niets, heb nu 3 zonder klachten en 2 met klachten gehad. Zegt niets over wel of niet goed gaan.
@loesje jah ik heb precies het zelfde als ik uitga van mn laatste menstruatie kom ik op 1 april uit maar als ik va de eisprong reken kom ik op 5 april uit dus die hou ik aan voor mezelf
Bevallingslijst 1t/m 15 april 2015 1 april Minieme, 30 jaar, 2e kindje Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje Hoekje, 29 jaar, 1e kindje 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje 3 april Sanea, 36, 4e kindje LianneJJ, 29 jaar, 2e kindje 4 april Esje78, ?? jaar, 3e kindje Lizzy, 28 jaar, 1e kindje 5 april Anita, 28 jaar, 3e kindje twinny2002, 23 jaar, 1e kindje 6 april Ingsterr, ? jaar, 2e kindje Hanneke1986, 27 jaar, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, 1e kindje Loesje86, 27 jaar, 2e kindje 7 april Marlijn, 27 jaar, 2e kindje 8 april Meijtje, 30 jaar, 2e kindje Joanne23, 31 jaar, 2e kindje 9 april 10 april 11 april Suuzanna, 24 jaar, 1e kindje 12 april 13 april 14 april 15 april
Daphne wat een naar nieuws. Hier vandaag naar de HA geweest. Heb verwijzing naar Gyno, wel 21 Aug eerste afspraak VK. Tot nu toe geen klachten. Vorige x begon de misselijkheid direct en die is niet meer weggegaan tot ik bevallen ben. Ook de hele zwangerschap last gehad van bloedingen. Dat kwam doordat mijn placenta een lange tijd voor de uitgang lag. Mijn uitgerekende datum zegt me weinig. Aangezien ik een inleiding krijg rond 39 weken. Bij mijn vorige zwangerschap is mijn bevalling met 38 weken begonnen. Natuurlijk is het geen garantie dat het nu weer zo vroeg begint. Zolang ik me goed voel, klop ik het elke dag af. Ik ben trouwens 23 jaar, 24 als de 2e spruit komt. Willen jullie trouwens het geslacht weten? En zo ja vertellen jullie het dan ook aan familie en vrienden. Wij wisten het de vorige x wel maar hebben het aan niemand anders verteld. Zelfs niet toen ik bevallen was. We hadden op het mutsje de naam staan. De ouders kwamen vol spanning naar het ziekenhuis met geen enkel idee of het een jongetje of meisje was.
Hebben jullie ook zo'n last van rommelende darmen? Het blijft de hele dag maar door gaan. Voor de rest heb ik gelukkig nergens last van. Ook de pijnlijke borsten vallen gelukkig mee.
Ik wil het geslacht wel weten, maar ik wil dit wel geheim proberen te houden voor de familie, vrienden en bekenden. Wanneer vertellen jullie het op het werk? Pas na 12 weken of al eerder?
Wij vertellen het denk ik rond 11/12 weken. De ouders/schoonouders misschien eerder, maar zijn er nog niet helemaal over uit of we dat gaan doen. We willen het geslacht wel weten en dan vertellen we het ook aan de familie en vrienden. Ik kan me dan toch niet meer stilhouden als ik het eenmaal weet . Vannacht een drama nacht, ik werd om het uur wakker en heb het steeds zo warm pfff. Vanochtend met gezwollen en behoorlijk gevoelige borsten uit bed. Ook een beste ader gespot, Wow! En voel nu al dat mijn onderbuik uitzet Ik moet van het weekend maar even zien of ik ergens een spijkerbroek en legging kan scoren . Waar kan ik zoiets trouwens kopen? Zie genoeg op het internet voorbij komen maar zijn er ook positiekleding-winkels? Of heeft bijv. de C&A daar een afdeling voor . Heb werkelijk waar geen flauw idee haha.
Wij willen wel graag weten wat t wordt... Bij de eerste ook en dat vonden wij persoonlijk heel leuk! Je bereid je gericht voor... Onze ouders weten het al en ook mijn zussen... Mocht t mis gaan heb ik hun steun hard nodig!! Positiekleding: kijk eens bij h&m, nu uitverkoop en dat scheelt een hoop. Ik vind die broeken erg fijn! De c&a heeft ook maar daar vind ik de broekband vaak te laag. Denk ook eens aan de v&d en Miss etam, verrassend leuke dingen! Ik kan overigens al bijna mijn gewone broeken niet meer aan... Gaat een stuk sneller bij de tweede! Ik weet dat het vooral darmen zijn maar t onderste heuveltje zit er al en die is moeilijk te verstoppen!!! Moet er echt aan denken wat ik aan doe naar t werk want ik heb collega's welke zulke dingen dan net weer zien. Ik zag op de foto,s dat ik nu zelfde buik heb als bij de eerste bij 16 weken 😳
Bevallingslijst 1t/m 15 april 2015 1 april Minieme, 30 jaar, 2e kindje Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje Hoekje, 29 jaar, 1e kindje 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje LianneJJ, 29 jaar, 2e kindje 3 april Sanea, 36, 4e kindje 4 april Esje78, ?? jaar, 3e kindje Lizzy, 28 jaar, 1e kindje 5 april Anita, 28 jaar, 3e kindje twinny2002, 23 jaar, 1e kindje 6 april Ingsterr, ? jaar, 2e kindje Hanneke1986, 27 jaar, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, 1e kindje Loesje86, 27 jaar, 2e kindje 7 april Marlijn, 27 jaar, 2e kindje 8 april Meijtje, 30 jaar, 2e kindje Joanne23, 31 jaar, 2e kindje 9 april 10 april 11 april Suuzanna, 24 jaar, 1e kindje 12 april 13 april 14 april 15 april
Wij vertellen het na de eerste echo, dat zal met een week of 9 zijn. We willen wel weten wat het word, maar dat houden we geheim.
2 collega's en mijn manager krijgen het als het goed blijft gaan met 6 weken te weten. Ze hebben al 2 X curretage met mij meegemaakt, dus er geheimzinnig over doen heeft geen zin. Dus ik stel ze met 6 weken na de eerste echo linksom of rechtsom op de hoogte. Het moet er of weer uit, of we gaan naar de volgende echo. Ik ben op dat gebied wel transparant. Ik moet wel anders komen er verhalen. @geslacht, ja wil ik weten, ik had bij mijn meisje een babyshower super leuk, allemaal roze spulletjes. Vrienden en familie weten het. Het is geen geheim. De naam blijft wel geheim voor iedereen.