Hier pas gerust als ik de 9weken goed voorbij ben. Vanmorgen mijn laatste CB gedaan. Er zou 2-3 moeten komen staan. Maar er stond 3+
Goedemorgen meiden! Iedereen gefeliciteerd!! Ik ben zwanger van ons eerste kindje.. Eindelijk na een jaar en 8 maanden..en 1 iui behandeling verder! Volgens internet zou ik 12 augustus uitgerekend zijn.. 20 december hebben we onze eerste echo. Mijn moeder en stiefvader weten het al.. Vrijdag zijn schoonouders aan de beurt Zie fotoalbum (uploaden in bericht lukt me niet ) Xxx
hoi dames ik denk idd dat het onwerkelijke blijft tot je met die echo in je hand zit en je ziet een kloppend hartje ik durf het gewoon niet te geloven ivm dat ik ook wat miskramen heb gehad
ik zie nu pas de datums van jou kinderen. Wat grappig Zat je niet even in de stress of had je het wel leuk gevonden?
nou eerlijk gezecht vind ik 2 na elkaar wel genoeg hahahha maar je wet nooit he het schilt wel weer een verjaardag vieren want van de kids doen we nu ze nog kleiner zijn samen
Hoi meiden! Ik klets ook graag mee Wat een mooie (herkenbare) verhalen zeg! Jippie, ik voel de kriebeltjes door mijn buik als ik dit lees! Gister had ik een positieve test en ben zo blij!! We krijgen een leeuwtje!! Zo hoor ik dat ik misschien pco heb en zo ben ik zwanger! Wel moet ik het besef nog krijgen en voel ik me nog wat angstig... Sinds afgelopen weekend erg misselijk en zelfs overgegeven, gelukkig is het sinds gister wat minder, maar ik heb weinig trek, zit snel vol en heb veel dorst! Ook doen mijn darmen gek, rommelen onwijs! En ik ben erg moe, heb nergens zin in.... Ik moet helaas wel nog lang wachten op een echo.... 6 jan. intake bij de verloskundige en 13 jan echo! Pfff... hopelijk vliegen de weken voorbij!
Mag ik ook gezellig meekletsen? Gisteren de eerste positieve test in handen, vandaag bevestigd door de cb. Volgens een berekening op internet rond 12 augustus uitgerekend
Allemaal fijn zomerverlof . Hier is het ook nog niet echt geland hoor. Ik zit af en toe op de app naar mijn vriend en beste vriendinnetje: ik ben zwanger !!! Concentratie op werk is nihil deze dagen. Vanmorgen nog weer even een dipstickje gedaan, vandaag is officieel nod. En ja, een fijne duidelijke lijn (pfieuw).
Gefeliciteerd! Herkenbaar weinig trek en niet veel kunnen eten. Kom net thuis en zeg tegen mijn vriend, je hoeft nog niet te beginnen hoor, want heb nog geen honger. Om vervolgens 10min later met rammelende buik te zitten. Maar kan niet veel op. Evht misselijk beb ik gelukkig niet, maar als ik veel heb gegeten word ik snachts misselijk wakker.
Dat t nog niet doorgedrongen is herken ik wel, dan ben ik op mn werk bezig ofzo en opeens oja ikben zwanger en net avondeten gaan kopen heb ik alleen aardappels en vlees en geen groente oepsie Vroeg me af welke foliumzuur/vitaminetabletten slikken jullie??