1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Proef kaartje heb ik net besteld! ! We zijn er helemaal verliefd op! (Nu hopen dat het niet tegen valt! )

Drukke dag vandaag. . Om 3 uur naar de diëtist. Om 5 uur naar de verloskundige
    en vanavond een nieuwe boiler ergens halen.. voor mn keuken. Die is vandeweek er mee gestopt..

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Kraamzorg stond op mijn voicemail, dus die zal ik even terugbellen. Wordt hier een telefonische intake. (derde kind).

Verder had ik net de pretecho in 3D, maar helaas......kleine lag er niet goed voor! Ze ligt met haar koppie boven in en in een stuit!
    Dus niks te zien. Heb morgen controle en als ze anders ligt, moet ik meteen bellen. En anders over 2 weken weer een herkansing.

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh hier geschat gewicht nu richting de 1200 gr.

4. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Bij mij schatten ze geen gewicht geloof ik :-o
    wel tussen 30 en 35 weken een ligging echo...

weer helemaal goed gekeurd net bij de verloskundige.
    Nu om de 3 weken controle.
    30 mei controle verloskundige

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Onze kleine dwarsligger ;)

6. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Duidelijke foto! Mooi hoor!

7. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Mooie foto mamavanjuul! Wij hebben zaterdag de 3d echo
    ben benieuwd joh.. eindelijk weer ff kijken! Duurt zo lang! :-o

8. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Blijft ook een heerlijk iets om naar te kijken, mooie foto mamavanjuul:).

Kraamzorg belde zojuist, heb as woensdag intake. Was wat vroeg zei ze maar schijnbaar is er een babyboom hier in de buurt, dus beginnen ze maar wat eerder met de intake:p. Zijn er nog dingen die ik absoluut moet vragen, nog tips van de al ervaren mama's?:)

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Als je bv. wilt geven, zou je kunnen vragen om iemand die daar veel verstand van heeft. Heb ik vorige keer ook gedaan en dat beviel heel goed. En op basis van bekkenklachten kreeg ik meer uren om beter te kunnen herstellen.

10. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Misschien ook handig om aan te geven dat je in je kraamweek 1 gezicht wilt zien. Mijn kraamhulp had voor mij aan net een ander gezin gehad en moest eigenlijk halverwege mijn kraamweek dus vervangen worden door een collega. Maar gelukkig is dat niet gebeurd omdat het toen heel druk was en ze moest overwerken dus had ze de kraamweek toch afgemaakt :)

11. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Dank jullie voor jullie lieve berichtjes! Gisteren is ons mannetje in 50 minuten geboren om 9.27u. A.s. maandag hebben we de uitvaart.

12. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Sterkte nogmaals...diep respect!!

13. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Sterkte Daphne in deze ontzettend moeilijke tijd...

Hier net terug van Soldaat van Oranje! Dat was een spektakel zeg... Erg mooi!

Vanmiddag ook controle gehad, alles was helemaal goed! Madam lag opgevouwen... Hihi voetje zat bij haar hoofd zo ongeveer! Vlg x gaan ze ook de groei goed bekijkeb. Maar voor nu weer t ok stempel ;

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Sterkte Daphne

Ik heb zo ook weer controle, zal wel binnen 5 minuten buiten staan. Heb niet zoveel vragen en alles gaat goed volgens mij...

15. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Daphne... Ik zal een kaarsje branden voor jullie, en de kleine man! Sterkte!

16. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Heel veel sterkte daphne!

17. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Heel veel sterkte daphne!

18. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Hoi dames!

Het is weer een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets van mij heb laten horen. Heb net een stresserende periode achter de rug van deadlines, mijn eindwerk om te kunnen afstuderen moest binnengebracht worden een weekje geleden.
    In dezelfde periode ben ik ferm ziek geweest, opgenomen op spoedgevallen met een opstijgende urineweginfectie. Er is even sprake geweest van een eventuele vroeggeboorte, maar dat is gelukkig weer voorbij. Alles loopt lekker nu en zowel ons klein ventje, want ja hoor het is een jongetje :D, als ikzelf doen het weer goed. Ons kleintje heeft het al die tijd al zeer goed gedaan, maar ikzelf heb serieus afgezien.

De laatste echo was twee weken geleden en toen was ons beebje reeds 31cm en 78Ogr! Een zeer flinke brok :D we zijn er zo super fier op! Intussen is de uitgerekende bevallingsdatum veranderd naar 3 augustus, dus dit mag aangepast worden op het lijstje.

Het slaapkamertje staat hier intussen al klaar, enkel de afwerking moet nog gebeuren, maar die staat gepland voor juni :) Ook onze buggy staat hier intussen te blinken, kan niet wachten tot we hem kunnen gebruiken! :)

Intussen hebben we ook besloten om polyklinisch te bevallen, dit is helemaal niet zo standaard in België als in Nederland. De meesten in mijn omgeving verklaren me dan ook volslagen zot :D Maar wij willen het zo! Morgen gaan we dan ook de kraamzorg proberen regelen.

Ook hebben we intussen gekozen om wasbare luiers uit te proberen, zijn hier nog mama's die helemaal in to wasbare luiers zijn? :D Ik heb intussen al wat onesize popolini's liggen en er zijn nog wat chinese pampertjes onderweg :D

Denk dat ik intussen alles verteld heb :p mijn excuses voor de lange tekst ;) hihi

19. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Heb net gelezen wat er gebeurd is Daphne, ongelooflijk veel sterkte voor jou en je familie. Woorden schieten tekort...

20. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @daphne heel veel kracht liefde en sterkte toegewenst!

@hier ook goed gekeurd gisteren. Beeb ligt boven in, zo dwars als,t maar kan. Kunnen hoofdje en billen voelen liggen.
    1e kindje lag ook tot 37wkn dwars. Homeopathie geprobeerd met korrels en ze bleek bij controle zkh alsnog gedraaid, heb dus goede hoop dat dat nu weer gebeurd :D

Hier komend wknd geboortekaartje uitzoeken, zitten gelukkig aardig op 1 lijn.

Deel Deze Pagina