Wij hadden gisteren de 3d/4d..was super gaaf om te zien! We hebben de oma's een mooie foto in een lijstje gegeven voor moederdag. Erg druk gister ook box opgehaald en savonds een verjaardag. Vandaar even gauw alleen foto geplaatst. . Maar die draaide.. vanmorgen de box in elkaar gezet (rottig ding! ) Voor daphne heel veel sterkte Voor kaatje ook! Snap dat een dag als deze nooit meer hetzelfde zal zijn voor jullie! Dikke knuffel voor jullie xxx
Pfff wat een nacht, om 11u gaan slapen en heb het 2u30 weten worden... Geen enkele positie was goed, heb ook aan de meest bizarre dingen liggen denken, dat zal ook niet geholpen hebben. Ons ventje was ook veel wakker, dus telkens als ik dacht in slaap te vallen, volgde er een gigantische trap in mijn ribben. Zucht Maar we kunnen er ook zo van genieten, van die zotte buien soms denk ik dat zit de springtouwen met zijn navelstreng hahahahaha zo wild! @ Daphne: heel veel sterkte vandaag, hopelijk wordt het een heel erg mooie dienst. Dat hebben jullie en je zoontje wel verdient.
Blegghh ik voel me niet lekker door die stomme glucosetolerantietest Nog 3 kwartier en dan weer bloed prikken. Ik heb zoooo'n honger en dorst en brandend maagzuur Nou maar hopen op een goede uitslag..
Ooh.. Ooh.. Hier het vermoeden van zwangerschapsischias! Zijn er hier meiden die er bekend mee zijn? Vanmiddag word ik gebeld door de vk, om het even te bespreken.
Last van je bilspier shushi??? Daar is het bij mij vorige zwangerschap ook mee begonnen. Uiteindelijk toch bekkeninstabiliteit geconstateerd! Succes en sterkte er mee
Jep! Loop al er een paar weekjes mee, maar vanochtend schoot het er voor het eerst echt gigantisch in! Zakte zo ongeveer 'door mijn hoeven' van de pijn. Gelijk de vk gebeld, maar die hebben we begin van de middag pas tijd voor een 'telefonisch consultje'.
Heel veel sterkte vandaag Daphne!!! Klinkt alsof hij een mooi afscheid gaat krijgen. Mijn hormonen zorgen ook voor een kort lontje. Is wel ook pas begonnen toen mijn paard is ingeslapen. En dat bovenop een periode van maanden in bed liggen. Anderzijds ben ik vaak zoooo verliefd en knuffelig, maar mijn partner heeft me ook maanden lang verzorgd en is een enorme steun. 3D ga ik niet doen omdat mijn placenta voor ligt en het dan al vaak waziger is. Geef dat geld liever uit aan een mooie newborn shoot. Vanavond een Voorlichtingsavond van de verloskundigenpraktijk over bevallen. Erg leuk voor vriendje die niet tegen medische verhalen kan.. Ik lees dat hier meerderen pijnlijk geschopt worden. Mijn kleine meid kan best tekeer gaan en irritant zijn op mijn blaas maar pijn doet het eigenlijk nooit.
Goede fysio zoeken die hier bekend mee is. Na 3 behandelingen van mijn kontspier ben ik er vanaf! Wat een verlichting! Wel last van mijn bekken, maar dat hoort er gewoon bij!
Daphne, heel veel sterkte vandaag. Mijn gedachten zijn bij jou en je familie vandaag! Hier ook de laatste tijd een erg kort lontje, arme vriend hihi. Gelukkig weet hij dat het meestal van korte duur is....maar ben niet te genieten op die momenten. Ook kan ik steeds minder mensen om me heen verdragen, wil graag in mijn eigen vertrouwde omgeving zijn zonder al te veel stoorzenders :-s Nu ik gedeeltelijk in de ziektewet zit merk ik dat het wel beter gaat...dus hopelijk kunnen we het zo de laatste 12 weken nog even uitzingen.
Sushi wat vervelend! Ook balen dat ze alleen telefonisch tijd hebben voor je! Hier Gelukkig (nog) geen lichamelijke klachten. En idd ook het schoppen hier doer (nog) geen pijn. vanmorgen op bed was mn knulletje best druk. . Dus ik lag te voelen en te kijken.. zie ik ineens mn halve buik verschuiven haha !♥ dat was echt ff een leuk momentje! Ik heb net mijn woonkamer raam even helemaal gesopt.. Ik moet echt erin gaan staan in t kozijn en nu kan dat nog dus dacht laat ik het nu maar doen Daphne heel veel sterkte vandaag met de dienst! Ik denk aan jullie!
Ik ga me hier ook maar melden! Lees af en toe even met jullie mee Ik ben nu 14 Augustus uitgerekend en zit nu al helaas is de ziektewet door bekkeninstabiliteit. Daphne, wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws, ik wil je heel veel sterkte wensen!
Welkom Alyssa. Shushi, bij mij dachten ze aan ischias maar bleek toch mijn bekken te zijn. Met de nodige fysio nu echt veel minder klachten gelukkig. Voel me niet zo lekker vandaag. Begon de dag met enorm last van mijn darmen en de rest van de dag wat duizelig en misselijk. Bleeegh. Wilde eigenlijk lekker gaan zwemmen vanavond maar denk toch maar niet en rustig op de bank. Zo klaagmomentje weer voorbij
Daphne, ook ik ben jullie in gedachten... hoe was het vandaag??? Hier ook een kort lontje... zou t ergens aan liggen ofzo? hihi. Zit ook niet lekker in mijn vel, erg ongedurig, nergens zin in en onrustig! moet het volle maan worden???
Ugh, hier vandaag ook emomiepje . Ik merk ook dat ik weer vermoeider aan het worden ben. Lichamelijk gaat het op zich ok, hoewel af en toe een beetje last van de rug, ene dag meer dan de andere. Soms schiet het ook in de bilspier maar nog niet zo heftig als jij omschrijft Sushii. Heb je al gebeld met vk? Verder geen pijn oid van de baby. Voel hem wel eens op mijn blaas trappelen maar dat is eerder vervelend dan pijnlijk. Wel sneller buiten adem, hij komt steeds hoger te zitten, kan dat ook echt voelen. Soms denk ik echt: wat doe je daar toch zo bovenin, ga eens zakken . Daphne, ik hoop dat je vandaag ondanks het verdriet toch goed afscheid hebt kunnen nemen.
Jaja... Heb ook al contact met de fysio gehad; donderdagavond kan ik gelukkig al terecht. Zoals zij uit mijn verhaal kon opmaken lijkt het inderdaad op zwangerschapsischias, maar ze wilt me gewoon uiteraard ook face-to-face beoordelen. By the way... Ook hier een waardeloos humeur de laatste dagen. Manlief wordt er schijtziek van! Haha!
Hoi daphne, Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met het verlies van jullie zoontje. schreef hier ook mee, maar ons zoontje is gestorven na 17 weken zwangerschap. doe rustig aan en neem de tijd om dit te verwerken. groet mamsvan6