1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Hoe gaat het nu met jou?

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hè gadver mamsvan6, nog gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje.

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ja idd Mamsvanzes, hoe gaat met je?

4. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Bekijk bijlage 394939
    zojuist het laatste bedankje geborduurd..+\- 40 stuks geborduurd... inclusief eendjes en slabbetjes maar die foto had ik al eens geplaatst. Deze foto net op Facebook gezet 'kleine onthulling' hihi

nu nog afwerken samen met mijn mams..kussentjes van naaien..

het is stil vandaag. .

5. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Het gaat wel, met ups en downs. de ene dag gaat het beter als de andere. moet ook wel verder voor mijn andere kinderen. dat is wel moeilijk, maar aan de andere kant ook wel goed. Ze slepen je door het verdriet heen. Ben nu aan het borduren. Een schilderijtje als aandenken aan Aron.
    Jullie allemaal een hele goede zwangerschap toegewenst!!!!!!!!!!
    Groetjes mamsvan6

6. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Ik hoop dat jullie het een plekje hebben kunnen geven. Nogmaals sterkte!!

Inderdaad stil hier vandaag!

Stephie: Leuk die bedankjes! Straks blijkt het toch een meisje whahaha...neeee dat zal vast niet! Maar zou wat zijn heej...

Hier is de beeb een beetje adhd soms. Het schoppen doet niet bepaald pijn maar de beeb wordt actief als ik ff wil relaxen.VSoms gaat het wel een uur door, dan zie ik mijn hele buik verschuiven van links naar rechts en iedere keer paar schopjes. Wel genieten natuurlijk maar na een dag werken ben ik ook wel erg moe en aan mijn slaap toe hihihi...

7. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Zo.. lekker nachtelijk avontuur weer hier..
    een of ander auto alarm gaat al een uur lang af... pffff
    vriendlief benee en politie erbij

8. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Oei... Das minder Stephie, hopelijk heb je wel een btje kunnen slapen!

Hier opeens echt onwijs moe, zou heel de dag wel kunnen slapen! Maar helaas moet er ook gewerkt worden... Zit nog steeds niet helemaal lekker in mijn vel... Ben erg (lees te) gefocust voor mijn gevoel op t voelen vd kleine! Waardoor ze vast denkt: ja doeiii dan beweeg ik dus lekker niet... Hihi, heel frustrerend voor mamma!

Nu maar eens kijken hoe we deze dag gaan doorkomen! Mag ik al naar bed??

9. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Kan me je onzekerheid wel indenken hoor Kaatje, zeker met jouw voorgeschiedenis. Ik merk het aan mezelf al als ik eind van de dag de kleine maar weinig gevoeld heb dat ik toch een beetje opgelucht ben als hij/zij weer even een hypermomentje heeft:). Vandaag begin ik de dag goed, kleine is superactief, dus blijf nog maar even lekker in bed liggen:p.

Straks intake voor kraamzorg, ben benieuwd:).

Mooi hoor die bedankjes Stephie:)

10. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Mooi idee mamsvan6 dat borduurwerk!

En vrolijke mama.. zn piemeltje was echt duidelijk hoor ;) anders moet 'ze' ook in een knullen kamertje slapen haha

Wel nog geslapen. . Vanaf 2uur... maar ik ben kapot.. pffff

11. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    nou na zo'n gebroken nacht zou ik idd ook kapot zijn! Heel vervelend zeg...

Ik heb nu pauze (meestal drie kwartier tussen de middag) waar hij de ene week omvliegt... kruipt de tijd nu voorbij! BRrr, ken dat want dat wordt dan weer even bijkomen zo bij de eerste patient.

Kwam er toruwens vanmorgen achter dat mijn astma-medicatie op is (zo'n puffer) geen idee hoe lang al! Kan misschien ook wel de vermoeidheid deels verklaren... dus snel maar een hh receptje aanvragen! :D

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik lig onder een dekentje met mijn oudste dochter....ze is ziek :(
    Ze heeft oorontsteking, dus vannacht 4x bij haar geweest. Man is vanmorgen thuis bij haar gebleven en ik heb hem afgewisseld zodat hij in de middag kan werken (hij is zelfstandig).
    Morgen vanuit huis werken, zodat Julia thuis kan blijven, ze is zo ziekjes...koorts en helemaal bleek met wallen onder haar ogen, zo zielig.

Heb dus net lekker een uur samen met haar geslapen ;)

Heb ook weer het gevoel dat ik de hele dag kan slapen...niet normaal!
    En de baby ligt hier vrij hoog, waardoor ik haast geen hap weg krijg. Als ze dan verschuift, heb ik ook meteen honger! Heel apart!
    Ze is hier vrij druk, gaat van stuit naar overdwars, weer terug naar stuit, jeetje zeg!

13. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ach wat sneu, beterschap voor je dochtertje mamavanjuul.

Hier weer eens veeeeeel te veel gedaan op mijn vrije dag, en dat moet ik nu bekopen met pijn in mijn rug;). Note to self, alles in 1 keer lukt echt niet meer:)

14. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ach Beterschap mamavanjuul met je meisje!
    Hier een gare dag.. weinig gedaan..
    wel 2 wasjes gedraaid..

hopenlijk morgen weer lekker actief..
    hier gaat beebje ook alle kanten op volgens mij. .voel hem overal..
    bij de echo lag hij wel al goed naar benee met zn koppie

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, nee dat is nu verleden tijd :)

Gister trouwens intake gehad van kraamzorg, kan weer afgevinkt worden. Dochter ligt alweer te slapen....

16. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Hier de laatste periode erg veel gebroken nachten; draai niet kunnen vinden, en veeeeel tussendoor wakker. Merk het gelijk aan mijn lichaam als ik slecht slaap - dan heb ik gelijk pijntjes & ongemakken. Pfff!
    Morgen eerste keer fysio ivm het vermoeden van zwangerschapsischias. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen/doen.
    Hier overigens nog niets van de kraamzorg gehoord. Heb van de week wel zelf maar een mail gestuurd voor een 'uitzetlijst', aangezien ik geen kraampakket van mijn zorgverzekeraar zal ontvangen.

17. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Jemig, ik krijg steeds meer het gevoel dat mijn uitgerekende datum niet klopt. Of het is een reus die in mij groeit. De laatste keer bij de 20 weken echo zei de echoscopiste al dat het kind ruim voorligt op de groei. Mooi groot kindje dus. Maar heb de laatste tijd steeds vaker het idee dat ie op een bepaalde manier zit/ligt dat hij achter of onder mijn ribbenkast zit. Ik kan er soms geeneens om zitten haha.

Hier knaagt het gevoel van wat het geslacht zal zijn. Wordt met de dag nieuwsgieriger!

Vanavond is de wieg thuis gebracht. Stond namelijk bij de schoonouders op zolder. Morgen maar eens mee aan de gang gaan.
    Zaterdag krijg ik dan eindelijk een haakje aan het plafond voor de klamboe. Denk dat vriendlief dan ook met mijn commodeplank aangaat. Zo langzamerhand komen de puntjes wel op de i. Alleen gaat het me soms iets te langzaam hihi!

18. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hier een lange jongen.. beentjes werden afgelopen week gemeten en die liggen een week voor op groei :) maaarr mijn broer neefjes en oom zijn allen richting en groter dan 2 meter..

Moet zeggen dat ik hem nog niet bij mijn ribben heb gevoeld! :)

Vrolijke mama nog even een geslacht bepaling? Hihi
    ik zou ook gek worden denk ik... ik vind in de winkels maar weinig neutrale spullen..

ik mag een wiegje lenen van een vriendin.. alleen onderlakentje kopen want zei heeft roze :) scheelt weer een hoop centjes en ik moet zeggen dat ik jet een fijn ide vind als hij dalijk lekker naast me slaapt de eerste weken.. :)

19. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
  20. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Ik heb alles ook al gewassen! Haha!

Hier voel ik meneer ook al vaak bij m'n ribben rommelen... Wij krijgen ook een 'reus', dus is niet zo gek. 27 Mei hebben we weer een groei-echo... Tot nu toe loopt de groei van mijn baarmoeder iedere keer 2 weken voor, en de kleine een week. Ben benieuwd naar de schatting!

Deel Deze Pagina