Oooo ik heb helemaal geen stickers gekregen van de HEMa! Had ook nog wel eea willen kopen hihi! Hier een heerlijk weekend gehad, lief flink geklust ah toilet (eindelijk) en gisteren naar Leiden geweest ondat hij daar de halve marathon ging lopen... Best last vd warmte gehad, jullie ook? Verder vandaag even een spannend dagje op werkgebied voor mij... Afgelopen vrijdag een sollicitante gehad voor tijdens mijn zwangerschapsverlof... Merk dat ik dit nog wel een spannend iets vind! Wil t eigenlijk gewoon geregeld hebben maar dat gaat niet altijd zoals je t zelf wilt Zij zou als t goed is vandaag laten weten of ze t wil gaan doen, kan natuurlijk ook later in de week worden... Maar toch! Merk sat het me bezig houd. Ik zou haar ook willen vragen of ze al eerder een dag over zou willen nemen... Ik merk op maandag al dag ik in de stress en spanning zit onsat ik dinsdag moet werken! Ik ben recentelijk op een nieuwe locatie begonnen en die valt me net ff wat zwaarder (ben kinderoefentherapeut en dit is een sbo school) veel grove motoriek training en daar moet ik zelf ook flink bij bewegen... Dat breekt me op! Plus t fietsen ernaartoe wat mijn bekken wat minder begint te vinden... Dus okk hierbij even in dubio: stoppen en minder verdienen of doorgaan... ... Pfoe nou weer lekker begin vd maandag zo! Hihi... Maar om positief af te sluiten: 28 mei komt de box en kinderwagen en 19 juni t kamertje! Jippieeeee kan niet wachten!! Fijne start vd week allemaal!!!
Zo lang ik binnen/in de schaduw zit gaat het goed hihi moet zeggen dat ik ook nog niet echt 'zomer' kleding heb. Dus vandeweek als t salaris er is maar eens shoppen... want een zwarte broek is toch echt wel wat warm in de zon net even gedweild en buiten mn gallerij vloertje gedaan maar heb gelijk een harde buik :-o en ik doe al zo weinig. .. om nou nog minder te gaan soen is ook weer wat zeg...pfff spannend kaatje mbt je werk! Werk je zelfstandig?
Oei ja een zwarte broek is niet alles met dit weer nee hihi! Ik heb ook nog geen korte broeken... Kreeg gisteren toevallig wel een mail met 20% kortingscode van c&a dus straks gelijk maar even kijken! Heb wel driekwartlegging en tuniekje, das voor nu echt heerlijk moet ik zeggen! En ja, ik werk idd als zelfstandige... Moet zeggen bij dit soort dingen is dat niet fijn soms
Ik heb ook een oude legging gevonden die nog past!! (Valt onder mn buik) en een wit tuniek erop.. zit nu ff op de gallerij in de schaduw das wel erg lekker!
Ik heb afgelopen weekend al wat geknutseld aan het doopsuiker. Voor zo ver ik begrepen heb is dat niet zo de gewoonte in NL? Hier maken we over het algemeen iets voor de ouders en iets aparte voor de kindjes. Voorlopig heb ik dus al een standaard versierd waar ik lekstokken op ga zetten met een mooi plastiekje over en een naamkaartje aan. Dit wordt dan voor de kindjes lekker simpel. Wat denken jullie er al van? Ineens ook een eerste blik op de naam die we gekozen hebben op het voorbeeldje moet er wel nog een strikje en een naamkaartje rond de lekstok
Erg leuk mommywannabe! Nee in NL zij. Geboortesuikers niet standaard zeg maar... Maar ik moet zeggen ik vind t wel een onwijs leuk gebaar... Leuke naam ook!
Ik doe wel bedankjes.. En voor onze ouders iets anders dan de 'gewone' visite. Ik maak kussentjes en doe die in een zakje met daarin een snoepje ofzo.. En dan de naam aan een kaartje erbij.. Als het Helemaal af is zal ik weer eens een foto plaatsen.
En dames....is het wat vol te houden in deze warmte? Ik persoonlijk kan er wel tegen, dus nog nergens last van. Vandaag gingen we voor de herkansing van de 3d echo, maar mevrouwtje lag weer met haar hoofd richting mijn rug Na wat duwen en porren konden we 1 vlugge blik werpen op haar gezicht en toen draaide ze weer weg. Maar dat kleine snelle beeld was voldoende om me helemaal verliefd te laten zijn! Al een lekkere bolle kop...lekkere bolle wangetjes, heerlijk! Ze wordt nu geschat op 1500 gr, dat is dus 300-400 gr erbij in 10 dagen Maar goed, maandag weer controle in het ziekenhuis en als ze dan anders ligt, moet ik meteen bellen. Dus we gaan voor poging 3. Nu ondertussen al veel kijkjes daar binnen mogen nemen! @Namen: Tja, we waren er uit.....WAREN. Manlief wil nu toch liever wat anders.....we hebben wel een andere naam maar hij is zo wispelturig...
Maar zoals jullie begrijpen...ik ben helemaal in love! Wat een mooi koppie zeg, weer zo'n klein poppetje! En.....haartjes!!! We konden nu al zien dat ze haar heeft. Dat hadden onze andere 2 ook. De oudste echt een bos haar, zij heeft nooit een mutsje op gehad omdat ze zoveel haar had dat ze zichzelf wel warm kon houden. Onze jongste idem. Oooh ik ben zo verliefd!
Wauw wat moet dat een gaaf gevoel zijn mamavanjuul... Alleen een kleine dwarsligger dus haha! Hier beginnen de bewegingen en schopjes steeds harder en anders te worden. Heb soms t gevoel dat ze overdwars in mijn buik ligt! Voel echt van die harde hoeken dan... Haha! Zo leuk! Verder echt bagger geslapen vannacht... Hoe ik dat ga doen vandaag, geen flauw idee! Hoe gaat t bij jullie met slapen?!
In principe gaat het slapen goed, moet er wel 1 a 2x uit om te plassen. Maar vannacht slecht geslapen omdat we maar niet uit de naam komen. We hadden een naam, maar die wil mijn man niet meer. Tot nu toe geen alternatief gehoord waarbij ik denk: JA!
Slapen gaat hier op zich goed, slaap beter dan ik ooit gedaan heb, moet alleen zo vaak plassen. Vannacht gelukkig maar 2 keer, maar er zijn ook nachten dat ik er ieder uur aan mag geloven Zo weer controle bij vk. Eens even checken of dat gevoel wat ik steeds heb in mijn buik nou harde buiken zijn..
Maar 2 x plassen s'nachts? Jeetje wat een geluk! Ik moet toch echt minimaal 4 x eruit.. Kleine is erg stil vandaag.. zou het door het groeien komen?
Hier is het erg druk in mijn buik! Heb het idee dat ze aan het draaien is. Heb een heel beurs gevoel in mijn buik en lig nu languit op de bank omdat ik anders moet overgeven heb ik het idee. Niet echt een fijn gevoel een kind van 1,5 kilo wat probeert van boven naar beneden te draaien!
Hier ook een beetje een beurse buik... Vooral in de avond gooit die kleine letterlijk z'n kont in de krib, wat niet altijd even prettig is. Meneer zit echt al vol tegen mijn ribben af & toe.
Op mijn zwangerschapsclubje zit een meisje dat nu al van buiten bont en blauw is... En ze is nog maar 30 weken... Slapen gaat hier goed .
Van buiten??? Wow... Das wel minder ja! Hoe is t bij jullie met evt duizeligheid enzo? Met dit warme weer is t even echt niet grappig... Of hoort t bij de termijn? Ben erg duizelig/draaierig en als t lang aanhoud misselijk! Geloof dat mijn klachtenseizoen begonnen is ofzo... Haha!
Hoe is je bloeddruk Kaatje? Heb zelf normaal al dat ik wat licht in mijn hoofd ben als het heel warm is en dat komt door een lage bloeddruk. Heb er nu gelukkig nog nauwelijks last van. In ieder geval goed drinken, dat helpt bij mij dan nog wel. En bont en blauw van buiten. Oke, dat kan dus ook nog. De kleine beweegt hier volop, maar heb er nog geen 'last' van, dus nog niet bij mijn ribben ofzo.
IS wel normaal op dit termijn hoor Kaatje, je hebt ook meer bloed in je lichaam zitten en met deze hitte is het ook wat dunner. Dus je hart moet even wat extra doen om al dat bloed rond te pompen. Eerste zwangerschap had ik dat ook en in de zomer en toen was ik ook vaak duizelig. Hier is mijn hele buik beurs van gister. Ze is met haar koppie van rechts onder mijn ribben naar beneden gedraaid en weer naar links onder mijn ribben met haar koppie. Alles doet me zeer, vooral de onderste banden.
@Kaatje, heel herkenbaar die duizeligheid, ik ben op dit moment erg licht in mijn hoofd en heb de hele tijd behoefte aan suiker en vocht. Normaal gesproken kan ik heel goed tegen de warmte, maar nu met de zwangerschap merk ik dat ik de warmte niet meer goed kan hebben. Vanavond weer controle bij VK, ben benieuwd hoe mijn bloeddruk nu is. Heb in ieder geval erg veel last van dikke voeten De kleine is mij is soms erg druk en met name 's nachts vind hij het heerlijk om 10x te draaien , hierdoor beetje gebroken nachten....ach ja, kunnen we vast wennen aan het idee