Ik ben 25 jaar en woon in het hoge noorden! Ik ben 9 Augustus uitgerekend. Ik vind het allemaal superrrrrr spannend! Eerste kindje en doe geen cursus, ik leea wel heel veel hier hihi morgen hebben we een 3d echo! En melkproductie??? Hier ook nog helemaal niks nada noppes.... Zal af en toe even een berichtje typen
@mommywannabe: Mooi! Wij gaan over een half uurtje voor poging 3 haha!!!! Man o man.....ik voel het hier gewoon druppen in mijn bh en nog geen zin/tijd gehad om compressen aan te schaffen. Mijn been is trouwens helemaal blauw waar ik de prik heb gehad...dus succes voor wie hem nog moet Blegh begin ook goed verkouden te worden, ben moe en hoofdpijn. Dat in combi met slechte nachten, druk thuis en op het werk...veeg mij maar op!
@MamavanJuul: Misschien als je dat nog niet doet, is het handig om een maandverbandje kaptot te knippen, en die in je bh te plakken? Dan is je bh in ieder geval, zolang nog beschermt.
Jeetje, stelletje kletskousen, ik kijk ook even twee dagen niet . Pff, hier vandaag een irritante stinkdag op het werk. Gelukkig morgen nog 1 dagje en dan fijn lang weekend. Onze kinderkamer is gisteren binnengekomen, samen met de box en kinderwagen. Vriendlief is er al mooi mee bezig geweest, bedje staat al en de commode ook bijna . Met hemelvaart weer verder! Maandag zijn we wezen kijken bij het kinderdagverblijf. Ook weer geregeld. Hier geen last van lekkende borsten, hiephoi, laat dat ook nog maar even zitten hoor! Tot nu toe ben ik in totaal 2 kilo aangekomen, dat gaat ook fijn. Elke keer als ik onder de douche sta 's morgens en mijn buik in houd, kan ik mezelf er nog haast van overtuigen dat ik er niet zwanger uit zie. Alleen dat inhouden gaat niet meer zo best haha . Welkom nieuwe dames! Hier 33 jaar, eerste kindje, heel bewust. Uit het oosten van het land, ik wil graag poliklinisch bevallen, voelt ergens toch veiliger (hoewel als je 's nachts bevalt ook evt. een team aan artsen van huis moet komen maar goed). Ik ga wel een poging bv doen maar niet tot in den treure. Als het niet wil, dan wil het niet. Hoor ook wel verhalen waarbij het echt een marteling wordt en dat wil ik niet. Toe aan weekend. En zon. NU!
wij gingen net nog even langs praxis lees onze babykamer is in disney stijl.. we hadden online een heel leuk mickey mouse lampje gezien.. lopen we daar.. gaat mijn vriend net een bochtje om.. en die werd me toch blij!!! je had echt zn gezicht moeten zien! net een klein kind haha Bekijk bijlage 397568 dus pappa heeft een lampje gekocht voor zn knul! ♥ smelt!!!!
Hoi, Leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat! Mooie foto's!! Hier indalingsweeen denk ik, maandag naar de vk dus dan hoor ik het wel. Lekker doende met de babykamer (meer in de bouw dan aankleedfase )
@Stephie68: gaaf lampje die wouden wij ook doen, maar toch wat anders geworden op internet was die namelijk 50/60 euro? En in de winkel in de buurt nergens te vinden, vonden we iets te gek! @riTi: ik denk ookal indalingsweeen te hebben, of oefenweeen, of is dat het zelfde? Buik is ookal aan het zakken... Morgen vlk.
Zojuist de groei-echo gehad... Waar meneer eerst 6 dagen voorliep, is dat nu 12 dagen. Pfff! Flinkerd dus! Hij was nu 1789 gram, en ze verwachten wel een 8-ponder. Dat wordt pittig dus!
Grrrr had ik toch gelijk. Begin melk te verliezen. Net na t douchen voor t eerst wit/geel heel klein 'korstje' op tepels, is nu ook alweer weg. Maar neem aan dat het erger gaat worden? Of zal het alleen na t douchen zijn? Door warmte? Vraag me ff af hoe ik dat met compessen moet doen? Normaal plak je hem in je bh, maar als ik snachts slaap, heb ik geen bh aan maar alleen een hempje op t moment. Maar dat gaat alle kanten op want zit niet strak. Dan heeft een compress ook geen effect neem ik aan? Iemand tips? Of zal ik dat vanavond nog niet nodig hebben? @shushi82: ik kan je dus nual succes wensen? Hihi.
simone hij was 35 bij praxis zagen we m! maar op internet zelfde prijs volgens mij. zal morgen de link even opzoeken voor je! vriend is er helemaal blij en gelukkig mee haha
Hoi hoi dames, Ik ben echt een paar maanden niet op dit forum geweest!!! Wat hebben jullie lekker veel gekletst! Nu al pagina 222! Inmiddels ben ik 30.3 weken zwanger! Het gaat supergoed met mijn meisje in mijn buik. Ik heb sinds enkele weken enorm last van mijn bekken... Verder mag ik eigenlijk niet klagen. Ik ga binnenkort een bevallingsbad aanschaffen en ik ga thuis bevallen. Bij mijn tweede kindje (5 jaar geleden) was dat supergoed 'bevallen'! Dat was echt een droombevalling, dus ik hoop dat het eind juli/begin augustus weer zo'n mooie ervaring gaat worden! Ik heb geen last van lekkende borsten.... wat lijkt me dat vervelend, zeg. Ik ga trouwens wel weer borstvoeding geven. Dat ging bij mijn eerste twee kindjes prima en was heel gemakkelijk. Duimen dat het nu weer goed gaat! Ik ga proberen om weer iets vaker mee te lezen, want het is eigenlijk best leuk om samen te gaan aftellen! Liefs en slaap lekker!
Wat leuk. Nog 1 die 3 augustus is uitgerekend! Wat zijn er veel vrouwen zeg die 3 augustus zijn uitgerekend. Hihi had ik niet verwacht. Straks naar de vlk!
Hier ook een droge nacht Maar als het erger wordt dan ga ik met een voedingsbh slapen om daar de compressen in te doen.
Ik heb ik de zeeman flexibele bh topjes gekocht voor 's nachts, daar kan je makkelijk compressen insteken de topjes zijn ook nog eens spotgoedkoop en zitten best lekker!
@vrolijke mama: ik kreeg al jong van mijn moeder te horen dat ze tijdens mijn bevalling zo enorm was uitgescheurd en ze 3 weken niet kon zitten. Niks over pijn van weeën. Dus denk dat het daar vandaan komt. Maar gelukkig een angst dus die ik tijdens de persweeen dus wel snel vergeet @kris: wat leuk dat je spullen zijn geleverd. Veel plezier met inrichten. @stephie: wat schattig! Zowel je vriend als de lamp. @shushi: gelukkig is een grotere baby niet perse een zwaardere bevalling. @oermoeder: vervelend van je bekken. Net bij de verloskundige geweest en mijn anti d prik lag al klaar. Maar gelukkig geen antistoffen in mijn bloed. Kleine ligt al met haar hoofd omlaag, billen rechts en benen links. En ik blijk in het kraamhotel waar ik wil bevallen in bad te kunnen bevallen. Mits er natuurlijk plaats is.
Hier stond vanmorgen op kwart voor 7 de vrachtwagen van BabyDump op de stoep!!! Blij blij blij! Ze kwamen de box, kinderwagen, campingbed en badset afleveren... Wauw eindelijk!! T lijkt net echt