1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Haha zoals je het omschrijft klinkt het meer als bandenpijn! Ik heb het ook wel eens...Als je buik heel hard wordt aan de buitenkant dan spreek je van een 'harde buik' en die worden ook wel 'oefenweeën' genoemd. Sterkte ermee!

2. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Hihi wel herkenbaar maar geen idee wat nou wat is..... :D
    Hier vandaag niet zo gezellig, leuk die hormonen, kan/kon niks hebben pfff
    We zijn btw uit t geboortekaartje maar nog niet uit de naam..... Help!!!

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Heb weer een hoop gemist zie ik al... Ff bijlezen zo!
    Hier langzaamaan last van mijn bekken :( met name bij lang lopen en zitten... Niet fijn!

4. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Kaatje, zoek op tijd hulp van de fysio, heeft voor mij echt zo vreselijk veel gescheeld. Nu echt veel minder klachten.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo! De zolder is af!
    Dochter heeft er afgelopen nacht voor het eerst geslapen. Gister dus nog flink bezig geweest, naar de ikea geweest. Was gesloopt gister. Had echt het gevoel dat mijn onderkant er uit zou komen :)

Nu kunnen we eindelijk de aanstaande babykamer leeghalen, kleur uitzoeken, sausen e.d.

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wel rustig aan doen hoor Mamavanjuul! Ik herken het hier ook wel, het wordt gewoon allemaal wat zwaarder en ik kan minder lang dingen volhouden. En dat terwijl ik echt een minibuik heb ;).

Hier staat ondertussen de kinderkamer. We vonden het robuuste zo stoer van deze kamer maar nu het staat is het toch wat krapjes, o.a. bij de deur. De kast is wat breder dan gepland. De doorgang bij de deur wordt nu vrij smal. Ik kan er makkelijk door maar vraag me af of het handig is zo. Nou ja, nog maar even een paar keer dingen anders neerzetten.

Ik moet nog 3 weken werken tot onze vakantie en daarna nog 2.5 tot verlof. Wow. Nu ik het zo opschrijf gaat het ineens wel heel snel!

7. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    ik heb ook last met lopen. . geen idee of het banden of wat anders is.

vanmorgen vk geweest. en ben weer goed gekeurd! en helemaal blij! niks aangekomen! 3 ons er af! mn ijzer schijnt erg mooi te zijn.. 7.6 en hoeft maar 6.5 te zijn. zo gaan we heerlijk het weekend in!

mamavanjuul veel plezier met het opknappen van de babykamer!
    kaatje misschien toch fysio vragen?
    akkoe vandaag weer met je goeie humeur wakker geworden?

vriend heeft gisteren de hor gedaan in knulletje zn kamertje.
    en vandaag gaan we uit eten in een pannenkoek huis.. met mijn mams en broer enz. (is voor mij erg lang geleden. .pannenkoeken huis) hihi

8. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Hier echt een k*tavond. Kan mijn draai niet vinden. Als ik rechtop zit, krijg ik last van mijn ribben, ga ik liggen doet het ook pijn bij mijn ribben. Staan is ook geen optie aangezien ik nu echt toe ben om te zitten...zo maar naar bed en hopen dat ik alsnog in slaap val...

Voel me soms echt een klagert...

En er komen veel verplichte feestjes aan waar ik bij de gedachte aan al doodmoe wordt. Zie er gewoon vreselijk tegenop als ik weet dat het hele weekend weer volgepland staat. Het zijn geen vervelende verplichtingen maar ik kan het gewoon slecht volhouden en ben echt zo snel doodop.

Verder is de eetlust totaal verdwenen. Kan zo'n honger hebben dat ik het gevoel heb dat ik wel een volle pan met eten opkan, en dan ben ik aan het eten, zit ik na 2 happen al vol...

Sorry maar moet echt even van me af'zeuren'...

9. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Geeft niks vrolijke mama, daar is het forum voor:). Vervelend dat je je draai niet kunt vinden.

Het moe zijn en minder eetlust hebben herken ik wel en het gevoel dat je aan het klagen bent al helemaal. Zal er allemaal bij horen vrees ik:)

10. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mamavanjuul: jee wat een blauwe plek! Ik heb dus echt totaal geen last gehad maar wel prik in mijn bil en dan op het tegenovergestelde been gaan staan. Fijne dat de babykamer vordert. Wel rustig aan doen!
    Vrolijke mama: denk dat de meeste zwangeren het wel eens even gehad hebben met hun zwangere lijf. Ik hoop echt met 37 weken te bevallen ;) ben het ook af en toe echt beu aangezien ik nog regelmatig boven de wc hang.
    Stephie: fijn dat alles in orde was en je gewicht stabiel is. En gezellig het pannenkoeken eten ;)

Hier komt vandaag (zaterdag) de kraamverzorgster. Geen idee wat ik allemaal moet vragen. Jullie nog ideeën?

11. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Pppffff jank jank jank.... Kan je kraamtranen ook al voor de bevalling hebben???

Kan vandaag alleen maar huilen!! Zijn nog steeds met de wc bezig en mijn huis is een grote zooi... Heb je t net een btje opgeruimd, draai je je om is t weer een pestbende!

Ik ben er nu echt zo ontzettend klaar mee! En ik vind eigenlijk dat ik er niks van mag zeggen, want mijn vriend doet echt super zijn best!!!

Maar echt heb nog nooit zoveel laat van mijn hormonen gehad... Mijn huis is nog steeds geen thuis :( en de nesteldrang viert hoogtij! Bah bah bah

Sorry voor mijn gezeur hoor maar ik moet t geloof ik even van me afschrijven!!

12. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    sterkte en succes kaatje! ! misschien even afleiding zoeken en lekker gaan shoppen ofzo?

xxx knuff

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ben toch even benieuwd, is Twixie al bevallen?
    Er is zoveel geschreven! En sinds ik niet meer in deze topic zit, heb ik geen puf om alles terug te lezen. Maar ben benieuwd.
    En al iemand nog meer begonnen met weeën? Of bevallen!?

Zijn er mensen ook vandaag of morgen uitgerekend?
    Ik lees stiekem toch af en toe mee met jullie :D

14. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ehm simone, ik denk dat je je berichtje in het verkeerde topic gezet hebt? Zou opzich niet goed zijn als hier al mensen weeen hebben;)

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @vrolijke mama Lkkr van je af klagen hier hoor!
    Hier nu standaard elke middag op bed, trek t anders niet, lijk wel oud haha
    Elke nacht om 5uur toilet en daarna is slapen n probleem... Zooooo handig, niet dus.

Vanmorgen ff naar t meer geweest vanaf t vakantiepark heerlijk (wandelen hoor niet zwemmen)

Nu ff 2uurtjes liggen en daarna Lkkr weer naar buiten :)

16. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @kaatje knufff x
    @Simone verkeerde topic denk ik :D

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

#2257 xSimone, 31 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2014
    Inderdaad verkeerde topic haha!
    Sorry. Met dit topic doe ik wel mee. Vorige topic was foutje mijnerzijds. Hihi!

18. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    En in 1 keer schiet het me te binnen! Helemaal straal vergeten om het kraampakket aan te vragen!!! Kraamhulp moet ik ook nog terugbellen voor een telefonisch intakegesprek...stress stress!

19. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    ohh meisjes. ..

het is toch wat..roep iedere x dat het perfect gaat..

is er toch ineens iets in mn heup/rechter onderrug geschoten zeg!!
    en dan ga ik vrijdag ook nog op vakantie. .. net paracetamolletje genomen. . hoop dat het helpt. bah!

20. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Ai ai! Da's ook niet fijn!!! Hier al weer wakker door alle kwetterende vogeltjes...beetje teveel van het goede om zes uur al wakker te zijn...hmmm....

Deel Deze Pagina