1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Mooi hoor Vrolijke mama:)

2. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Hier ontzettend rusteloos, en m'n draai niet kunnen vinden, vandaag... Heb ook gewoon twee keer tussendoor geslapen. Weet af & toe ook echt niet meer hoe ik moet zitten. De kleine is natuurlijk flink aan de maat, maar zit ook nog eens erg hoog (dus constant met zijn kontje tegen mijn ribben aan). Af en aan ook wat gewoel & druk op mijn schaambeen, dus volgens mij is hij z'n plekje 'down under' gereed aan het maken.

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Herkenbaar hoor shushi!! Hier ook veel onrust in mijn eigen lijf... Qua klussen begint t hier ook eindelijk vorm te krijgen...
    Wat dus betekent dat we langzamerhand aan t kamertje kunnen gaan beginnen!!! Mijlpaalmomentje...

Stond vanmiddag in een paskamer en "schrok" eigenlijk btje van mijn eigen buik! Oei die is gegroeid... Haha! Maar maakt me niks uit... Als de kleine maar goed groeit!

Verder behinnen de lichamelijke ongemakken hier wel wat te komen! Buik zit in de weg bij schoenen aan doen... Gelukkig kunnen slippers ook met deze temperaturen! Haha...
    En bekken is vermoeid na langer lopen, omdraaien in bed idem ;)
    Herkenbaar? Hihi...

4. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    die veters strikken :-O dat ken ik.. vooral savonds na het eten met een spijkerbroek aan.... haha
    met de warmte naar nesselande strand geweest. .en als ik liep kreeg ik ook last van mn buik..

hoor net dat komend weekend 30 graden word... en wij gaan vrijdag op vakantie. .
    dus dat word niks doen denk ik. ..:) haha

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Mooi kamertje!!!!

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja hier ook een behoorlijke buik hoor! Begin nu aan alle kanten de groeien en daar baal ik wel een beetje van.
    Maar ik weet ook dat het er bij hoort.....begin het nu in mijn gezicht te zien, benen en armen. Maar goed......nog 8 weken te gaan!

Vandaag lekker dagje alleen thuis, even de was doen en straks lekker de tuin in met een boekje. Dan nog 10 dagen werken en verlof :D

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Heb even een overzichtje gemaakt :D

8. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    mooie buik mamavanjuul! !
    en idd ook een mooi kamertje! !

hier weer even aan de knutsel geweest :)
    Bekijk bijlage 398579

ik heb vanacht zo goed als niet geslapen.. dus doe erg weinig vandaag.
    ga dalijk even naar kruidvat en vanavond naar mn moeder want de kapster komt.
    vanmiddag nog maar een poosje liggen denk ik..

9. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Gaaf Stephie!
    Wel balen zeg vh slechte slapen... Ik heb van acht redelijk geslapen maar heb t gevoel dat ik er niet van uitrust!
    Hier dus ook maar een rustig dagje vandaag... Alhoewel ik daar best van baal :(

Mooie buik mamavnjuul! Zal zo eens kijken of ik mijn buikje er ook op kan zetten... 😄

10. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    we hebben een dekentje waskussenhoes borstel en kam en een kruikhoes van knabbel en babbel.

ik had het geloof ik niet verteld haha
    zaterdag gingen mn vriend en ik die waskussenhoes kopen bij baby en tiener..
    normaal kost hii €35 vonden wij wat prijzig voor zo'n hoes dus moesten er over na denken. maar schoonouders zeiden ga maar halen!

zijn we daar zaterdag doet die kassamuts iets verkeerd zeg!!! hebben maar €5 betaald haha.. we zijn gauw weg gelopen. .... :-D

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wat een prachtig kamertje vrolijkemama. Heel mooi!

12. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Mooie buik en kamertje!!!

Hier vanmorgen wezen fietsen vanmiddag uurtje geslapen.
    Vannacht bijna niet.... Lag alleen maar te piekeren over wat ik nog moet halen en wat manlief nog moet doen op de kinderkamer als we terug komen (plank boven commode en lamp en gordijn ophangen)
    En ik nog leuke aankleding kopen :D

Dus lijstje gemaakt (y)

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ik zag een heel mooi kamertje voorbij komen, leukleuk!

Hier nog lang niet zo ver haha. Nu is ons huis wel af maar ook nog niet zo ver en netjes afgewerkt dus dat zijn we gewend.
    Beeb komt voorlopig bij ons op de kamer ook.

Vluchttas had ik niet klaar staan bij de eerste en we moesten halsoverkop, redelijk zonder aankondiging. In de tijd dat ik 3 trappen afstrompelde heeft mijn man voldoende bij elkaar gepakt voor 2 weken vakantie (serieus, waar hij de helderheid vandaan had?).
    En als je niets bij je hebt overleef je het ook :)

Wel lag er cash in huis voor de taxi en muntgeld voor rolstoelen bij het zh.

14. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Hebben de mama's met ziekenhuistas-ervaring (leuk woord voor scrabble :p ) nog tips?
    Wat echt NIET te vergeten? Of wat is handig waar je niet zo 123 aan denkt?!

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Euh neem de babykleding gelijk mee t zh in.....
    T ging hier zo snel dat m'n man niet meer naar de auto kon om t op te halen :D
    Eten voor na de tijd had flinke trek en gelukkig van alles meegenomen :)

16. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Pff ik voel me sinds een paar dagen zo opgeblazen, voelt echt alsof ik niet verder kan groeien zo vol zit ik. Mijn buik gaat maar heen en weer en op en neer aan de bovenkant, want baby ligt met zijn hoofdje naar beneden. Ook het eerste schopje tegen de ribben gehad :) Maar goed, het is alleen maar positief dat hij zo druk is neem ik aan..
    Overmorgen bloed prikken en groeiecho! Volgens de verloskundige is het nu al een grote baby :$ Zij is dus ook erg benieuwd naar de echo. Spannend!

17. fleur2906

fleur2906 Actief lid

11 okt 2013
    203
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    hoi dames
    vandaag moest ik naar de vk en kreeg te horen dat onze kleine man nog steeds in een stuit ligt nu maar hopen dat hij nog gaat draaie voor 23 juni anders word het een echo en poging tot draaien

is er iemand die hier ervaring mee heeft vind het stiekem toch wel eng

18. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Stephie: Mooi borduursel! En gelukkig dat je rug is bijgetrokken. Wordt erg mooi weer dus wordt vast een leuke vakantie!
    Fleur: Geen ervaring hier met draaien maar wel gehoord dat het niet heel prettig is. Duim dat je kleintje snel de weg naar beneden vind. Maar nog tijd genoeg gelukkig.
    Vrolijkemama: wat een mooi kamertje en mooie buik. Leuk jurkje ook!

Zaterdag intake gehad van de kraamzorg. Heb er wel een goed gevoel bij. Was ook geen probleem als ik op het laatste moment pas het bedje op zet? En over de niet te verhogen boxspring wordt ook niet moeilijk gedaan.
    Nu weer aan het stressen over 2 kijkers voor ons huis morgen. Wil alles gewoon perfect in orde hebben en m'n partner is me daar wat te makkelijk in waardoor alles op mij neer komt. En vervolgens hang ik weer boven de wc omdat ik over mijn grenzen ga :x dus ook flink zitten vitten weer :$
    Vandaag wel een Luna leaf gehaald. Zou zelf wel zo een luxe schommelstoel willen haha.

19. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ooo ben even heel blij! Mijn waarneemster die voor mij gaat werken tijdens mijn verlof kan eerder beginnen en gaat de dinsdag alvast voor mij overnemen!

Ik werk op dinsdag op een speciaal onderwijs school en dat trekt veel van mijn energie moet ik zeggen! Plus dat ik de locatie niet helemaal top vindt! Hihi... Maar das bijzaak en komt later wel. Ben momenteel alleen maar erg blij dat ze wil gaan beginnen en ik dus een stukje rust krijg met een dag minder werken!

Verder kreeg ik hier een smsje (!) van de kraamzorg of we een afspraak konden maken... Heel apart! Maar de datjm die erin stond kon ik niet dus dat teruggesmst. Niks meer gehoord! Heel apart... Dan maar ff bellen zo!

20. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    dat is waar manuela. .mooi weer lekker :) mag ook niet klagen he..
    veel water opzoeken denk ik wel.

kaatje raar dat je een sms krijgt zeg! :-o
    mij belde ze gewoon. heb wel het idee dat ze laat komen. . pas de 25e

zo ik heb toch weer een lekker nachtje geslapen. . heerlijk dat doet een mens goed.
    vandaag mn wasgoed maar weg werken voordat we weggaan vandeweek.

fijne dag meiden!

Deel Deze Pagina