Aaaah op die manier, ja dat zo inderdaad kunnen! Nou ja, zolang hij/zij maar goed komt te liggen zodra 't bevallen moet worden toch!?
hoi oo dus hij heeft nog ff de tijd al ligt hij al wel heel de zwangerschap zo dus we wachten gewoon geduldig af
ja ik vind draaien een eng idee die kleine ligt al heel de zwangerschap zo hij zal wel lekker liggen zo en 1 voordeel geen getrap tegen mn ribben
Bij mij lag deze uk ook tot 2 weken terug in een stuit, daarna in hoofdligging en nu zou ik het niet weten. Ze is wel zo ontzettend bewegelijk en ik heb aardig wat vruchtwater...
Hier nog niet klemvast maar al wel voldoende ingedaald om er niet meer uit te kunnen, koppie naar beneden. Toch wel opgelucht merkte ik. De bevalling kan snel gaan dus een thuisbevalling is niet uitgesloten, dan is een goede ligging wel erg fijn. Fijn als ze zelf nog draaien! Hier kwam gisteren de wieg, een cosleeper die ook goed als losse wieg kan. Even klooien met de goede matrasmaat (resp 40 en 55 breed), maak zelf een extra stukje voor die 15 cm.
Pfff.. Dat schiet niet echt op nee.. Volgende week komt de kraamzorg bij mij voor een intake, ik ben dan 31 weken .
Pff heb hier precies mijn tweede baaldagje op rij. Ik heb echt totaal niks van energie en alles lijkt er precies ook teveel aan... Het idee dat ik deze avond ga moeten koken steekt mij al tegen man wat ben ik erg... Ik voel me een echte zaag... Er zijn er vele onder jullie die nog alle dagen gaan werken en ik klaag omdat ik straks aardappelen moet koken Vertel mij alstublieft dat ik niet helemaal zot ben geworden en dat er iemand is die mij begrijpt
Heel herkenbaar hoor mommywannebe... Ga om die reden nu ook minder werken, die vreselijke moeheid. Echt, respect voor vrouwen die al kinderen hebben en zwanger zijn... Ik kan me niet voorstellen hoe dat dan wel niet moet zijn, ik heb in ieder geval nog de luxe dat ik een dag op de bank kan gaan liggen en echt niets doen.
Ik begrijp je mommywannabe! ik heb het zelf ook altijd. En bij mij denk ik dat het ook mede komt omdat ik al een tijdje niet meer werk. Geen energie, nergens zin in. Koken? Blegh! Vervelend hè? Voel je je zo'n zijkert, en denk je hoe komt dat straks, dan kan ik ook niet, niet koken....grrr.. t zijn vast de hormonen!
Ja ik werk ook al een hele tijd niet meer, sinds november. Het lijkt wel alsof ik me er niet meer toe aangezet krijg om iets te doen. Op andere dagen als ik denk aan vorige week, heb ik dan weer dagen waarop de nesteldrang enorm de kop op steekt en ik geen seconde stil kan zitten... Het zullen inderdaad wel de hormonen zijn waarschijnlijk... Wel enorm vervelend, ik voel me echt een oud viswijf dat niks anders doet dan in haar jogging rondlopen en klagen over alles
Hahaha heeeeeel herkenbaar!! Ik werk 3 dagen in de week en heb een peuterpuber rondlopen die volgende maand 3 jaar wordt. Deze week ga ik even bijtanken. Zit nu dus in de ziektewet. Gister was mijn zoontje een dagje bij oma en ik heb de hele dag in bed gelegen. Zo moe! En zelfs afgelopen nacht nog goed geslapen. Dus vanmorgen voelde ik me best goed. Moest naar de tandarts, maar moet nu wel zeggen dat het energieniveau nu alweer dramatisch gezakt is...
Ooo echt zo herkenbaar die verminderde energie rn eeuwige moeheid! Respect voor de mensen die fulltime werken of al kids hebben! Vriendin van me is in verwachting van de derde... Hoe ze dat doet geen idee... Hier zit vriend er momenteel btje doorheen! Zoveel geklust de afgelppen tijd... En fulltime gewerkt! Dus supervermoeiend! En ik maar vragen wanneer dit en dat nog gaat gebeuren... Heb geen geduld meer voel me daar dan weer schuldig over! Baal er gewoon van dat ik niet alles zelf meer kan... Vermoeidheid bah!
Meiden kop op!! We doen het voor een goed doel! Dat snappen de heren toch wel? We zijn er bijna!! Dikke knuff Ik wilde even waarschuwen.. Ben nu al een paar keer gebeld op m'n huis foon. 0015 of 0041 begint het nummer mee.. Als ik op Google zoek wie het is alleen maar politiemeldingen!! Dus pas op!!
Gewoon doorgaan Ik werk niet voor niks maar 4,5 uur per dag en 3 dagen per week zijn de kinderen tot 17.30 bij opa & oma. Ik werk tot 13.30 en kan dan even lekker bij tanken.
Pfffff, voel me lamlendig. Rot tijden, rot hormonen. Bah! Stress om van alles! Werk, geld, Konijn, Katten....
Bekijk bijlage 399161 even trots mijn mooie werk showen!! (Verwijder hem dalijk weer ivm naam!) Maar kan het niet laten om het te laten zien Alle dames met een baaldag knuff!! Het komt goed!
Haha waarschijnlijk met een fotocamera/telefoon, maar ik bedoel meer hoe je die eekhoorns van dat platje, op dat aankleedkussen hebt gekregen!? Of zeg ik nu iets heel geks?
Zondag is het alweer vaderdag! De laatste keer voor vl, dat hij nog niet 'echt' vaderdag beleeft! Raar idee hoor. Morgen of vrijdag nog maar even op pad voor mijn vader. Ik denk dat ik gewoon een luchtje koop, of deo met douchegel ofzo!