1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Slapen lukt hier redelijk.. ondanks de warmte.. word er ook wel moe van moet ik zeggen..

bedankt voor de vakantiewensen!
    Tis lekker hier wel erg warm.. nu net een buitje.. maar vanmorgen toch richting 30; graden.
    Mn mams is een dagje geweest gister tot vandaag.. was erg gezellig!
    Vanmorgen hunebedden bekeken.. en nu lekker relaxed!!

Woensdag gaan we nog naar de dierentuin in emmen.
    en nog wat uitstapjes naar plekjes hier..

meiden een fijne dag verder xxx

2. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @stephie boomkroonpad is ook leuk in de bossen.
    Geniet er lkkr van

Hier morgen naar huis, hopelijk daar weer Lkkr slapen hier warm en niet je eigen bed.....
    En Joehoe we zijn bijna zeker uit gekozen namen! Eindelijk :D

En nog x.... Ons lieve meisje wou na t douchen geen luier aan.... Bah bah zei ze.... Potje gepakt (net naast, maar toch....) wat n topper :)

3. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Akkoe.. daar zitten we vlakbij geloof ik.. dat is over de boomtoppen kijken of niet?
    morgen gaan we wat plaatsjes bezoeken hier. .

lopen gaat mij niet erg makkelijk af..
    top van je dochter joh!! Lekker op t potje!! Je heb dalijk weer genoeg luiers nodig ;)
    Zit nog lekker buiten.. word nu net lekker

4. fleur2906

fleur2906 Actief lid

11 okt 2013
    203
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    Pffff idd slapen lukt mij ook niet hoor als ik 4 uur slaap op een nacht is dat veel
    Hier is de kleine heeeeel druk maar draaien echt niet eigenwijs ding .Hij trapt telkens tegen mn onderkant aan of hij strekt zich lekker uit en dat doet toch pijn
    Hopen vandaag op een beter nacht voor je

5. Minnie2013

12 aug 2013
    35
    0
    0
    Secretaresse bij advocatenkantoor
    Amsterdam
    Hallo ladies! Oef, wat gaat de tijd snel! Al een tijdje niets meer van me laten horen, maar wel meegelezen hier en daar! Leuk dat sommigen van jullie even lekker er uit zijn! Dat zou ik ook wel willen!

Helaas nog even 3 weken fulltime werken, maar goed, ik mag niet klagen, want ik heb geen andere peuter of dreumes in huis, dus straks als ik dan met verlof ben, ben ik ook Ʃcht even helemaal vrij! Mijn man heeft dan ook 1 weekje vrij genomen dus we kunnen nog even de laatste dingetjes regelen. Heel fijn!

Met deze hitte slaap ik ook echt dramatisch! En ik heb het überhaupt gewoon echt super snel warm. Maar met ons kleine meisje gaat het helemaal goed.

Ik wil, nu mijn buik zo enorm aan het groeien is, heel graag nog een gipsbuik laten maken, maar mijn man ziet dat niet zo heel erg zitten om zelf te doen. Ik wil eigenlijk een gipsbuik en dan in een kleur spuiten, zilver of mintgroen of zo (kleuren van de babykamer). Maar hij zegt dat we dat beter door iemand kunnen laten doen, alleen: ik heb internet afgestruind in de buurt van Amsterdam, en een paar adresjes gevonden, gemaild, maar geen reacties ontvangen. Heeft iemand van jullie misschien een goede tip? Heeft iemand van jullie nog iets van dit soort plannen?

6. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Even een baalmomentje. Net controle gehad bij de vk, alles was goed, bloeddruk, hb etc. Mijn buik is inderdaad klein, dat komt waarschijnlijk door strakke buikspieren, kindje zit daardoor ook erg hoog (tegen mn ribben). Nu kon ze niet goed voelen hoe het kindje lag, maar ze vermoedde dat de kleine wel eens in stuit kon liggen. Als ze het de volgende keer nog niet goed kunnen voelen krijg ik al wat eerder een liggingsecho. Op mijn vraag of de kleine wel kon draaien mocht het in stuit liggen en zo weinig ruimte heeft, gaf ze aan dat dat nog afwachten is. Het stelt op zich niet veel voor, gelukkig doet de kleine het verder prima, en het is helemaal niet zeker dat de kleine in stuit ligt, maar vond dit toch niet zo leuk om te horen. Zou toch wel erg graag natuurlijk bevallen... I know, I know, ik loop nu onwijs op de zaken vooruit en het duurt allemaal nog even, maar toch even spuien;)

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    pfff....de kleine ligt hier met haar voetjes naar beneden en is zo aan het trappelen....dat ik me afvraag of mijn vliezen elk moment kunnen knappen. Zo voelt het wel :$:p

8. fleur2906

fleur2906 Actief lid

11 okt 2013
    203
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    Ja dat is hier ook zo niet fijn gevoel

9. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Pfff na 2 weken niet te hebben gewerkt (1 week vakantie en 1 week in de ziektewet) vandaag weer begonnen. Wel eerst halve dagen. Maar merk meteen weer dat ik last heb van mijn 'onderkant'...afgelopen 2 weken niks tot nauwelijks last en nu alweer last. Net of mijn bovenbenen billen en schaamstreek helemaal doof en stijf aanvoelt! En zoveel heb ik niet gedaan vandaag...dat valt me dus echt even tegen. Verder ook toen ik vrij was meteen alweer 1,5 uur geslapen vanmiddag. Dus echt topfit ben ik nogsteeds niet. Maar ik voel me verder wel goed!

Maar wat een drukkende hitte zeg vandaag!!

Hier laatst voor het eerst gevoeld dat de kleine de hik had. Zoooo grappig! Mijn zoontje had dat ook echt heel vaak toen hij nog bij me in de buik zat!

10. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hik voel ik naar mijn idee wel 4x per dag ofzo... kan dat?
    balen dat werken je moeilijk vergaat!

Wij gaan vandaag een dagje dierentuin bekijken! :) hopelijk houd ik het vol!

11. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    @stephie, ik voel de hik soms ook meerdere malen per dag (of tenminste wat ik denk dat de hik is:p). Veel plezier in de dierentuin vandaag!

@vrolijke mama, vervelend dat het werken je zo zwaar valt. Hoe lang moet je nog tot aan je verlof? Kun je geen halve dagen blijven werken tot aan je verlof, klinkt alsof dat al meer dan genoeg is..

@mamavanjuul, dat klinkt niet heel prettig, dan moet de kleine toch flink trappen als je dat gevoel hebt. Hier gelukkig geen last van, voel de kleine wel eens down under, maar niet zo heftig.

Vraagje, het blijft me toch bezig houden;), zegt waar je de baby voelt iets over hoe de kleine ligt? Ik voel regelmatig bewegingen bovenin mijn buik, maar de meeste beweging voel ik onderin. Ook de hik voel ik standaard onderin mijn buik.

12. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Ooojaa dat kan heel goed hoor! Toen ik zwanger was van de eerste voelde ik het ook heel vaak. Soms tot irritants toe haha!

Veel plezier vandaag!

13. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Kinderwens:

Ik denk dat het voelen niks zegt hoor haha. Ik krijg ook steeds tijdens controle te horen dat het kindje al met het hoofd naar beneden ligt maar ik voel de beeb ook nog overal. Volgens mij kan het bij een 2e ook zelfs tot 36 weken nog alle kanten opdraaien omdat er al eens een baby ruimte heeft gemaakt.

Ik ga het idd maar eens overleggen of ik half in de ziektewet kan...vervelend, had het graag anders gezien...:(

14. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Vrolijke mama: wat vervelend zeg! Hoop dat je het vol houd vandaag!!

Hier morgen naar de vk... Moet er om 9.00 uur zijn... Voor mij. Is dat best wel vroeg omdat ik normaal tot 23.00 uur werk. Vandaag maar een snipperdagen opgenomen zodat ik vanavond toch op tijd naar bed kan.. En dan maar hopen dat ik morgen avond niet in slaap val haha..

15. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    hoooooiiiii was ik ook weer eens! ;)
    wel steeds blijven meelezen, maar had zo'n last vd warmte dat reageren er soms niet van kwam! haha...

Vandaag gaat het gelukkig wel! de drukkende warmte is er hier een btje af, erg fijn! Verder nog wel veel duizelig :(

Beebje ligt hier ook in stuit... voel ook dat ze meer aan de rechterkant ligt, daar heb ik vaak hardere stukken tegen mijn buik,,, haha
    Gisteravond dacht ik even dat ze ging draaien, wat een gewoel! Maar nee dus, want vanmorgen voelde ik het hoofdje alweer bovenin mijn buik! Dus geen beurse ribben hier!

Hoe was het bij de VK Wimpiej?

16. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    @vrolijke mama: jammer dat het werken zwaar valt. Baby zal wat meer rust vast fijn vinden ;)
    @stephie: veel plezier vandaag en fijn dat je vakantie zo goed bevalt.
    @akkoe: knappe dochter :D gaat vast nu snel helemaal goed.
    @kinderwens: beetje gaat vast nog de weg omlaag vinden, tijd zat nog ;)
    @kaatje: vervelend dat je zo duizelig bent
    @wimpiej: succes met op tijd naar bed gaan ;)

Hier ook last gehad van de warmte en slecht geslapen maar dan slaap ik ook gewoon overdag. Vanochtend bij de verloskundige was weer alles goed. Ze ligt net als de vorige keer met haar hoofd omlaag maar is wel nog op haar andere zij gaan liggen. Laatste week zie ik ook echt meer bewegingen. Buik gaat aardig te keer:D

17. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, Belgiƫ
    Hoi dames, weer een paar dagen geleden.
    Hier ook last van het warme weer, bij het minste ik wat rondloop zwellen mijn voeten enorm op. Iemand een idee wat je hieraan kan doen? Kan echt verschrikkelijk zeer doen...

Vorige week vrijdag te horen gekregen dat ik geslaagd en dus ook afgestudeerd ben na 4 jaar!! Ik ben nu officieel sociaal werker! Juuiijjj!! Wat een opluchting!!

Afgelopen weekend ook zeer slecht geslapen, is hier wat geweest met die gigantische hagelstormen... Volledige daken en auto's vernield... Echt hagelballen de grote van pingpongballen, nog nooit gezien... Wij hebben gelukkig niets van schade. Heeft het in NL ook zo lelijk gedaan?

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    gefeliciteerd!!!

Hier in het noorden van Nederland alleen regen gehad...

19. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Gefeliciteerd!

Hier in het oosten viel het ook wel mee, maar plaatselijk was het wel heftig, vooral in het zuiden geloof ik.

Nog een dagje werken deze week en dan weer fiijn weekend, lekker aftellen tot aan verlof en vakantie!

Ik mag vlak voor mijn verlof nog solliciteren op min of meer mijn eigen functie die ze naar alle waarschijnlijkheid op 32 u gaan zetten en dat was nu net niet de bedoeling... :x.

20. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Hoe is het met jullie?

ik ben weer zwanger.
    vind het wel spannend en de afgelopen 2 dagen erg onzeker geweest.
    vandaag gaat het beter.
    klets nu mee in het feb topic.
    allemaal nog een goede zwangerschap toegewenst
    groetjes mamsvan6

Deel Deze Pagina