1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Mooie buiken dames.

Wmpiej, bij twijfel gewoon even bellen met de vk, daar zijn ze voor.

Hier vandaag echt totaal verrast met een babyshower, echt ik had hem niet aan zien komen. Echt super gezellig en zowel de kleine uk als ik zijn super verwend:D.

2. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Zo damens das lang geleden aan mij kant heb in begin mee geklets en verder al n tijd niet meer op gezeten! Zie dat hier ok alles goed gaat met de kwaaltjes mee dan! Hier hard aan af tellen ben er wel klaar mee en jullie??

3. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Wat leuk seg zo'n babyshower!!! Super leuke verrassing!!

Hier hebben we het kamertje intussen nog wat meer aangekleed, het ziet er echt leuk uit nu! Of allee dat vind ik toch hihih :p moest ML nog ook nog even zijn bureau opruimen (staat in de kinderkamer door plaatsgebrek :( ) dan zou het helemaal klaar zijn voor gebruik!! :D ook het wiegje voor de eerste maanden staat klaar naast ons bed, enkel het hemeltje moet nog gestreken worden hahaha :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,4 KB
      Weergaven:
      1
  4. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    De commode :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,3 KB
      Weergaven:
      0
  5. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Sorry voor de aparte Posts, maar ze willen niet uploaden in hetzelfde bericht :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,3 KB
      Weergaven:
      0
  6. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Het wiegje :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,9 KB
      Weergaven:
      0
  7. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    De muursticker waar ik zo fier op ben :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,2 KB
      Weergaven:
      0
  8. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    #2448 Vrolijke mama, 14 jun 2014
    Laatst bewerkt: 14 jun 2014
    Hier mijn dikke buik haha! En geen kilo's erbij maar wel 1 kilo lichter!

Ik hoop dat de foto nu hier vanzelf verschijnt :)

Bijgevoegde bestanden:

9. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Wat een leuk kamertje!!!

Leuk een babyshower !!

En mooie buik!
    Sorry zie de namen niet staan zit in de wijzig modus..

10. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Mommywannabe

Leuke foto's! Wij hebben hetzelfde wiegje alleen is die van ons wit!

Mooie buik Akkoe!

Vandaag met mijn schoonmoeder katoengaren gehaald. Als de kleine geboren is, wil ik graag een newbornshoot doen.. dus heb gevraagd of ze een pakje wil breien! Gister al samen een nieuwe hoes voor een boxkleed genaaid. Wij hadden alleen een boxkleed voor een jongen en nu weten we niet wat het wordt dus wou er graag een neutrale hoes omheen maken.

Voor de dames met kindjes in stuitligging: Schijnt te helpen om op harde oppervlakken te gaan zitten zoals bijvoorbeeld de grond. Hopelijk draaien de beebies nog wel :)

11. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Wat een leuke berichten zie ik voorbij komen zeg!! Leuk kamertje... Een babyshower :D ik weet dat ik die ook nog ga krijgen, weet alleen niet wanneer!! Heb er nu al zin in!

Wij zijn momenteel even heerlijk een weekend weg in Drenthe, even samen genieten...
    T begin vh weekend was alleen even wat minder. Donderdag voelde ik de kleine minder, ok kan gebeuren hoor ik kullie denken ;) dit was snachts ook zo en vrijdag eigenlijk ook... En toen ging t paniekknopje bij mij aan. Ik kreeg mijzelf niet meer rustig en dacht de ergste dingen :( dus uiteindelijk ziekenhuis gebeld en kon gelijk komen!
    Voelde erg fijn dat ze er zo serieus mee omgingen!

Was niks ad hand met de kleine. Ze lag waarschijnlijk naar binnen/achter te bewegen en daardoor voelde ik t niet. Maar pfff was beangstigend voor mijzelf zeg...
    Nu t hele weekend alweer een druk beeegend beebjr natuurlijk ;)

12. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oeh kaatje dat is schrikken, gelukkig is alles goed en beweegt de kleine weer volop. Veel plezier in drenthe.

Mooi kamertje mommywannebe!

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pff ik had het van de week ook.....lag op bed en ze was toch druk aan het doen. En toen opeens, vanuit drukke bewegingen: Niks meer. :$
    Ik duwen en porren, maar geen reactie...

Ben toen ook lichtelijk in paniek naar beneden gegaan en mijn man zei meteen: Bellen.
    Gelukkig toen hij zijn hand op mijn buik legde kwam er een kleine beweging en daarna meer. De hele nacht rust geweest in de buik en de vlgende dag weer even druk als altijd...

Dus tja.....ik snap het helemaal :):)

Manlief is aan het sausen in de babykamer! Eindelijk!

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Mooie buikjes, kamertjes en leuke babyshowers!

Hier gister weer op weegschaal en woog ook weer iets minder. Volgens mij vreet die kleine echt alle overtollige kilo's weg ;). Ik zit nog geen twee kilo boven startgewicht.

Verder merk ik dat zo langzamerhand de hormonen toch wel met mijn hoofd lopen te klooien. Begin wat gestrest te raken, wij trouwen vrijdag en ik kan geen leuke jurkjes vinden, aaargh. Totaal vergeten leuk restaurant te reserveren, fijn... Dus alles vol. Nu nog in afwachting van eentje. Gelukkig zijn we maar met 9, volgend jaar willen we pas echt een feestje geven (wijn, wijn, wijn!).

Merk gewoon dat mijn hoofd overstroomt, heel irritant. Moet ook nog eens solliciteren op mijn (min of meer) eigen functie en de vereisten zijn ineens toch 32 u geworden en dat wil ik eigenlijk niet... Zucht.

Toe aan verlof, hopelijk laten die hormonen me snel met rust, voel me net zo'n emotioneel wrak :D.

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou ik ben toch echt wel dikker aan het worden! Merk het aan mijn dijen en armen :)
    Ach ja..het hoort erbij

16. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Mooie buiken, kamertje en leuk een babyshower!!

Hier drukke dagen gehad, gisteren jarig dus visite Gisteravond, wel erg gezellig!
    Onze dochter is vrijdags bij mijn ouders geweest en is blijven slapen. Kon ik ff bijtanken en gisteravond namen ze haar weer mee terug.
    Manlief is druk met de feesten hier in t dorp die ook volgend weekend nog zijn :)

Nu dochterlief en ik in bed zodat we vanmiddag samen ff naar de feesten kunnen. Gezellig!!

Ben hier wel zo ver btw dat ik t niet erg zou vinden als de Beeb zich eerder meldt.... :D

17. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Hier ook al feestweek in 't dorp... Denk dat ik er dit jaar weinig van mee zal krijgen!

En ook ik zou het totaal niet erg vinden als meneer zich met 37 weken al aankondigd! Trek in een neut! Haha! Nee hoor, maar zie er best tegenop dat hij zo groot is, en hij nog meer zal groeien (en mijn ribben nu al boksballen zijn).

18. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hier ook echt wel extra kilo's hoor.. Helaas maar als de kleine er is gaan we er weer voor! :)

Van mij mag hij ook wel 1 a 2 weken eerder komen hoor.. puur omdat ik nieuwsgierig ben naar hem hoe hij eruit ziet.. en hoe het allemaal gaat dalijk.. lekker genieten van ons knulletje.. en wil mn vriend met hem zien.. hihi ben nu al verliefd als ik er aan denk ♥ ik ben ook gewoon geduld loos.. maar dan zal je zien dat hij later komt haha

Kaatje geniet lekker van je vakantie! Wij zijn net terug uit drenthe.. was heerlijk!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Altijd bellen bij minder leven voelen, drukt de vk hier ook op mijn hart. Zelfs bij twijfel altijd bellen, als het niets is ben je snel gerustgesteld, stress is ook niet goed :)

Mijn eerste kwam met 38 weken, daar teken ik weer voor.
    Ben er wel een beetje klaar mee dat gesjouw.

20. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buiken en een mooi kamertje gezien!

En iedereen denk ik blij met zo snel mogelijk een gezonde baby krijgen. Ik ben ook echt wel een beetje klaar met het zwanger zijn.

Hier werd iemand nerveus en nu moet opeens die bevallingstas al worden klaar gemaakt. En nee diegene was ik niet haha! Maar er nu dus mee bezig en gisteren een slipdress gekocht bij de zeeman om in te bevallen. Voor 5,99 maakt het niet uit dat het ding erna de vuilnisbak in kan. En een slipdress leek me wel handig omdat als je dan gaat lopen je niet in je blote kont rondloopt.
    Moet alleen nog dat ene bijzondere eerste pakje kopen voor de kleine. Voor de rest heb ik wel echt genoeg spullen. Ben nu bij mijn moeder die 200 km verderop woont en heb hier nu ook al een babybedje compleet met matras neergezet. Ik ben er wel klaar voor ;)

Deel Deze Pagina