1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Oooo echt erg, mannen!!!
    Heb nu ook echt zoiets van ga ik m bestoken met wat me dwars zit of ga ik in mijn eigen sop gaarkoken :(
    Heb t gevoel dat t momenteel van hem niet hoeft te komen... Terwijl ik nu alleen maar behoefte heb aan een schouder en een dikke knuffel... :'(

2. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Waaauueew kwam er zomaar een berichtje.. Hebben t even uitgesproken! Voelt alweer stuk beter... :)

3. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Succes Kaatje en mamavanjuul ook!! Mannen zijn soms niet de slimste hè ;) haha

Mijn ma had gister wat zeg... Een kaart en kadootje opgestuurd gekregen van iemand..ze wilde niet zeggen van wie..en het was voor ons.
    Dus ik werd gek haha heb niet zoveel geduld :-D
    Vriend was eigenlijk moe maar we zijn toch maar even gegaan...

Blijkt het een super stoere romper/shirt te zijn van een ver familielid..
    Ti's een soort van achter achter neef ofzo iets.. Wonen niet in de buurt.. En weinig contact.. Maar wel goed contact.. Waren dus echt verrast! :)
    Net plasje na laten kijken.. Was schoon..

4. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    He bah mamavanjuul en kaatje, dat lijkt me echt niet prettig. Hier is het echt het tegenovergestelde met vl die af en toe echt aandringt dat ik een dag thuis blijf (maar dan trap ik zelf vaak niet snel genoeg op de rem), met als gevolg dat ik momenteel nog in bed lig en het werk afgebeld heb voor vandaag. Wel fijn dat jullie het hebben uitgesproken Kaatje.

Wat leuk stephie, zo'n verrassing:). En fijn dat je urine schoon is, zijn de klachten ook minder nu?

5. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Kinderwens de verloskundige zei gister dat knullie al erg laag ligt en ik daar ook last van kan hebben.. Misschien toch indaling of oefen weeën? Ik loop Zowiezo al niet erg lekker meer..
    Sinds gister is het wel over voel me er niet beroerd meer van.. Hij krijgt ook minder ruimte.. Ik heb weinig puf om wat te doen..ben snel buiten adem.. Hihi

6. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Zou heel goed kunnen Stephie. Niet prettig maar het hoort er in ieder geval bij, dus niet dat het nog weer iets extra's is bovenop de klachten die we toch al hebben:p

7. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Zo een paar dagen niet gekeken door internet probleempje en wat een berichten weet zeg!!!

Tegenwerkende mannen... Heeeeeel herkenbaar. Ben zo chaggie! Ik was samen met mijn moeder woensdag de hele ochtend bezig geweest om het zeil in de babykamer te leggen.. Zodat vriend lief alleen nog de randjes bij hoeft te werken (ik kan dat niet zo netjes haha) komt hij thuis en tot aan vandaag is het nog niet gedaan... Grrrr ik wil alles er in zetten!!!!
    Hij is alleen maar druk met andere dingen... En als ik dan vraag of hij een avond vrij wil houden om iets te doen (maakt niet uit wat het is) word hij boos... Pfff net of het hem allemaal niks kan schelen ofzo...
    Bah wil gewoon alles klaar hebben en inrichten enz enz..

Heb nu maar een lijst gemaakt met wat er nog gedaan moet worden en wat we nog moeten aanschaffen... Misschien dat hij daar een Bertje wakker van word haha

Sorry dat ik het hier zo spui maar moest het echt even kwijt...

8. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Gelukkig ben ik niet de enige met zo'n 'onattente' boer...! Haha! Hier kan ik 'm ook wel wat aandoen af & toe.

Inmiddels is het vandaag mijn eerste dag verlof... Genieten geblazen! Luieren!

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pff...hier de 2de dag al niet lekker in mijn vel, jakkes!

Maar de 3d echo is eindelijk gelukt!
    Kleine wordt nu op 2370 gr geschat en bij geboorte zo'n 3800 gr.
    Leuk om te zien dat alles er op en er aan zit en ze er al helemaal klaar voor is. Nog even lekker doorgroeien!

10. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat sommige mannen niet heel begripvol zijn! Mijn partner is echt mijn steun en toeverlaat. Weet wanneer ik een knuffel nodig heb en doet veel voor me. Gisteren nog spontaan een bloemetje gekregen :D

Bij twijfel zou ik trouwens altijd de verloskundige bellen. Daar is ze tenslotte voor. Liever een zeur dan dat er echt iets aan de hand is.

Vandaag een prive bevalcursus geboekt. Die krijgen we 4 juli bij ons thuis. Kreeg opeens toch de kriebels om er toch maar 1 te doen.
    En nog het eerste pakje besteld. Komt nog een wit mutsje en witte sokjes bij.
    image.jpg

11. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Leuk pakje!!!

En wat grappig om te lezen.... Hormonen /mannen zo herkenbaar.... Hihi
    Vandaag kwam de lamp binnen voor andere kamer dochter :D iets groter dan verwacht maar zo leuk! Morgen ophangen als t goed is....
    Morgen op alle kamers andere gordijnroedes. Voor babykamer nieuwe gordijnen besteld, komen die pas 1 juli :( grrrr Njah fotograaf voor verkoop huis verzetten we toch nog n week. Moet teveel opruimen lukt niet binnen een week haha.

Zooo manlief naar de tentfeesten hier en ik zo Lkkr n warme douche, pittenzak en bed in.....
    Op hoop van zegen ;)

12. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hier een bezig dagje..
    plasje ingeleverd vanmorgen. .
    gestofzuigd beneden want boven gaan we morgen boren..
    pakketje weg gebracht. . En toen ik wilde gaan liggen voor mn schoonheid slaapje. . Kwamen er tig brandweer wagens de straat in.. rookontwikkeling in 1 van de kelders van een winkel hier beneden. .

Nog naar gamma geweest voor afwerk spullen voor het kamertje.
    Dat gaan we morgen doen :) druk druk maar ook veel zitten want die kleine man drukt op mn blaas. .

13. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Whodhoeeeee alle meubeltjes staan in elkaar!! Ben echt zo blij... Adrenaline moet nog zakken geloof ik (zijn pas net klaar) maar morgen ook nog eens de gordijnen ophalen en dan kan t inrichten beginnen!!!

Morgen ook gelijk evenvan die geurbuiltjes van zwitsal halen en t raam open, want alles stinkt nog naar nieuw :p

Las trouwens dat ze vanaf vlg week Robijn wasmiddel met zwitsalgeur gaan verkopen!! Ben echt zo benieuwd... Ik wacht nog heel even met kleertjes wassen 😄

Gave foto's trouwens mamavanjuul... En fijn dat er niks gevonden is in je urine stephie!

14. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Kijk wel uit met zulke wasmiddelen, er zitten vaak parfums in waar je baby allergisch voor kan zijn. Het is ook het beste om de babykleertjes zonder wasverzachter te wassen...:)

Ik vond het eerst ook wat overdreven, maar mijn zoontje bleek dus ook allergisch te zijn voor bepaalde parfums in wasmiddel!

Ik denk, ik waarschuw je ff! :)

15. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ja had zoiets gelezen... Maar aan de andere kant ka. Je dus een allergie ook weer soort van in de hand werken door juist middelen te gebruiken waar t allemaal niet in zit! Dan "wennen" ze er niet aan ... Maar ja, zo blijven ze bezig met tegenstrijdige adviezen!

En idd wasverzachter ga ik sowieso niet gebruiken, moet zeggen dat ik dat alleen maar doe bij handdoeken. Rn das sinds we een droger hebben eigenlijk ook niet meer nodig ;)

16. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    @akkoe: wij hebben een maand geleden het huis in de verkoop gezet en foto's laten maken. Was echt enorm veel werk. Wij hebben ook veel ingepakt en in opslag gezet en het huis zo leeg mogelijk gemaakt (bijna geen accessoires en persoonlijke dingen). Dat is meteen handig mocht het verkocht worden om snel te kunnen verhuizen. In de slaapkamer en badkamer heb ik geprobeerd een beetje een hotellook te creëeren, door bv een mooie bedsprei met sierkussens. En we hebben een rode muur weer wit geverfd. Ben ook als een razende gaan schoonmaken, maar achteraf had je die ene vingervlek op het keukenkastje niet gezien op een foto en hoefden ramen en deuren bv. ook niet perfect schoon. En nu vragen we ons af waarom we dit niet eerder hebben gedaan. Huis is veel mooier en oogt veel rustiger en ruimer.

@stephie: drukke dag zo. Wel je rust nemen! En kleintjes die op je blaas drukken is herkenbaar! Wordt gek van al dat plassen.

@kaatje: wat fijn dat het opschiet. Geeft vast een hoop rust.

Ik heb nu trouwens echt last ervan dat mijn hersenen nogal afgeleid zijn. Buren die aanbellen dat je sleutels aan de buitenkant op de deur steken, mensen die je achterna komen met je pinpas in de winkel....denk dat ik maar eens zo een tag ga bestellen zoals soldaten hebben met de tekst breng mij terug naar: adres
    Oh en ik ben nu geobsedeerd door striae. S'ochtends een vette crème en s'avonds eerst scrubben en dan mijn aloe Vera plant slopen en daarmee insmeren. Mijn buik is in elk geval lekker zacht.

17. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Manuela... Ik heb die 'straei-paranoia' ook! Ik merk dat mijn buik nu met de dag groeit (zie het aan mijn navel), dus ik smeer me eigen het apenzuur! Haha!

Hier nu de laatste paar dagen ook wat gaan 'waggelen', helaas... Maar de kleine drukt ontzettend op mijn schaambeen, waardoor het gewoon automatisch gaat (waggelen is de enige optie om 'prettig' te lopen).

18. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Striae houd mij nou echt niet bezig. . Nog serieus geen 1 x mijn buik met iets ingesmeerd. ..
    ik heb van mijzelf al striae...maar die is niet meer donker van kleur. . En moet zeggen ze blijven nog steeds 'wit' ik dacht wel dat het weer donker zou worden.. Misschien komt het nog..

Vandaag vriendlief en zn vader aan de klus in het kamertje :)
    Ik net boodschappen gedaan met schoonmoeder. Ook weer gebeurd.
    en mijn mams komt zo ook nog even buurten :)

19. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Oh lekker dagje dus Stephie

Hier nu ff op de bank.. Vanmorgen wakker geworden met vervelende krampen onder in men buik... Zullen wel indalingsweeen zijn.. Hoop dat ze nu een beetje gaan afzakken.. Moet strax nog werken...
    Ondertussen maar even verder kijken naar leuke versiering voor de babykamer😊

Fijn weekend allemaal!!!

20. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik smeer me ook al weken rot ;). En dat terwijl ik weet dat het in de laag er onder zit, als het komt, komt het toch wel maar toch... :D.

Hier: gisteren getrouwd (in een heel klein gezelschap, volgend jaar knalfeestje) en morgen fijn nog een weekje met z'n tweetjes er uit, zin aan! We gaan naar een Duits schiereiland. Helaas werkt het weer niet zo mee, dat is jammer. Nou ja, hopelijk trekt het nog wat bij.

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina