1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Kris van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Op naar veel gezonde en Gelukkige jaren samen! !

Nu even uitgeteld op bed.. zal straks foto plaatsen van mn babykamer!
    Zooo trots op :)

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Kris! Heel veel geluk gewenst, en geniet lekker van elkaar komende week:)

3. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    fotos_20140621024624.jpg
    trots op mn mooie kamertje :)

4. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Mooi hoor Stephie! Heerlijk gevoel he, als dat klaar is:)

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Kris: gefeliciteerd!!!

@Stephie: Mooi, fijn gevoel dat alles klaar is. Nu met de voetjes omhoog?

@Wasverzachter: Ik gebruik neutraal voor de was en een PH neutrale wasverzachter. Jongste is er ook allergisch voor.

We hebben een drukke, maar gezellige dag gehad. Vanmorgen een fotoshoot gehad met het hele gezin. Erg leuk omdat de kinderen het ook erg naar hun zin hadden en leuk mee deden.
    Daarna ruim een uur gereden in de auto, omdat de jongste in slaap was gevallen (was al om 6 uur wakker) en toen zijn we nog gezellig gaan eten met z'n 4en. Boodschappen gehaald en toen nog in de voortuin aan de slag.
    Heerlijk weertje hier....ik zat lekker op het stoepje met een bakje koffie en keurig met handschoenen onkruid trekken, kinderen lekker buiten!

Manlief ligt nu te snurken op de bank, kinderen zitten lekker onderuit op de ipad en ik even lekker op zp :p
    Soms is het leven zo fijn :D

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ik zit met de lamp. Vrij laag balkenplafond en beeb ligt in bed of oo commode op zijn rug, en kijkt er dus in.
    Te zwak licht vind ik ook niks met verschonen.
    Dus kom totaal niet uit de lamp.

7. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Even naar een verjaardag geweest. . Maar zeer weinig meer gedaan en morgen waarschijnlijk nog minder. . Mn comode weer inruimen.. maar dat was het wel denk ik.

riti misschien meerdere lampjes? Wij zetten er ook nog 1 bij de comode waarschijnlijk.

Gaaf een fotoshoot mamavanjuul!

8. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Gefeliciteerd Kris!!!

Mijn vriend smeert mijn buik in... Niet zozeer tegen de striae (helpt toch niet!) maar meer voor de lekker! En natuurlijk gelijk even goed voelen naar de klein, vind t altjjd een erg fijn momentje.

Zal straks ook eens (eindelijk) een foto van t kamertje neerzetten... Gisteren de gordijnen opgehaald dus die ga ik straks even ophangen.

ou dit tijdstip ook best nog wel even willen slapen :( redelijk vroeg gaan slapen met als resultaat: vroeg wakker!

9. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Straei kun je inderdaad niet voorkomen... Maar toch blijf ik smeren! You never know! ;)

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeej! Man is aan het sausen geslagen, hoop dat het vandaag nog af komt. Dan morgen plinten halen en dan kan ik eindelijk schoonmaken e.d.

Hier mijn buikje van gister:

11. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Wauw wat ben jij mooi zwanger mamavanjuul!!

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    hihi dank je :)

Moet dinsdag op de weegschaal, heb er nu al nachtmerries van :(
    Heb er de hele zwangerschap nog niet opgestaan, want heb echt een haat-liefde verhouding met dat ding. Kan er echt goed depri van worden.
    Ook al weet ik dat ik er nu niks aan kan doen en mag doen....

13. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Erg he dat wegen? Ik ga zelf wel regelmatig op de weegschaal staan, dan komt de klap straks minder hard... Maar ik merk wel dat het aankomen nu sneller gaat en ik vind het vreselijk:).

Maar inderdaad mamavanjuul, je hebt echt een mooie buik!

14. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik ben ondertussen 10 kilo aangekomen. Ik moet bij de verloskundige altijd op de weegschaal. .. Misschien door mn hoge bmi?

ik hoop wel na de bevalling weer het meest kwijyt te zijn..
    maar mamavanjuul ik vind je echt niet "dik" lijken hoor!!! ;)
    kom ik met mn 123 kg :-o *schaam* !!!

15. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Mooie buik mamavanjuul!!

Hier nu 7,5 kilo aangekomen. Ik moet elke week men gewicht doorbellen naar de vk omdat ik niet genoeg aan kwam in het begin... Gelukkig gaat het nu de hoede kant op!

Vandaag even druk dagje voor vriend lief.. Klussen aan canailles en nog wat haha.. Kan morgen dan eindelijk het kamertje gaan inrichten😁

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou ik teken voor 10 kilo hoor ;)

Weet je, het aankomen hoort er gewoon bij, dat weet ik. Maar vorige keer kreeg ik last van mijn schildklier en heb ik er echt heel veel moeite voor moeten doen om 15 kilo kwijt te raken.
    Hierdoor zat ik zo met mezelf in de knoop en was ik zo ongelukkig (schildklier problemen lijken heel veel op een postnatale depressie) dat ik amper foto;s van mezelf en mijn jongste dochter heb in haar eerste jaar.

Dus daar ben ik eigenlijk nu weer heel bang voor.
    Dat is ook de reden waarom we gister een professionele foto reportage hebben laten maken. Ook voor mezelf om me er aan te herinneren waar voor ik het doe en dat het het niet waard is om me te verstoppen en juist moet gaan genieten als de kleine er is.

17. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Jeetje heftig hoor mamavanjuul. Maar zoals eerder al gezegd werd, aan je foto te zien kan ik me niet voorstellen dat je ontzettend veel aangekomen bent. Wie weet valt het reuze mee dinsdag. En zo niet, je hebt al bewezen dat je vreselijk veel doorzettingsvermogen hebt om de vorige keer, hoe moeilijk het ook was, die kilo's er toch af te krijgen, dat gaat je nu weer lukken. Ik hoop dat het allemaal mee valt en je straks onwijs kan gaan genieten van jullie kindje, incl alle foto's:)

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Lief van je! :D

Vandaag mega druk geweest....jeetje!
    Manlief had de kamer klaar met sausen en had zoiets van, als ik nou alle meubels er in zet, dan kan jij de komende tijd alles op je dooie gemakje wassen en opruimen.
    Dus samen alle meubels van kamer 1 naar kamer 2 gebracht.
    En toen moest kamer 1 natuurlijk ook "even" aangepast, schoon gemaakt en opgeruimd worden :)
    Maar goed, de 2 oudsten hebben nu allebei een kamer die klaar is en de babykamer moet alleen nog opgeruimd en laatste dingetjes.

Morgen passen mijn schoonouders de hele dag weer op, dus heb ik het rijk alleen, heerlijk! Even helemaal niks!

19. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Klinkt heerlijk mama van juul!!!

Straks in mijn verlof wil mijn mama ook nogsteeds lekker 1 dag in de week blijven oppassen. Zo kan ik lekker een dagje aanklungelen zonder blok aan mijn been (lees: kind die op de stofzuiger zit, de hele dag aandacht vraagt, altijd wil 'helpen' vaak van de wal in de sloot haha) en hij gaat nog 1 dag in de week naar de opvang. Dus dat is ook wel lekker!

Morgen weer voor controle naar de verloskundige! Daar maar weer eens op die ellendige weegschaal staan...gelukkig tot zover 1 kilo lichter dan voor de zwangerschap, maar moet natuurlijk niet blijven afvallen...

20. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Jeetje... Lichter dan het startgewicht? Ik zat twee weken geleden op +14kg... Heb bij de vk nog niet één keer op de weegschaal hoeven staan.

Vandaag door een klein clubje familie verrast met een soort van 'babyshower'. Heerlijk met z'n allen op het terras langs het water (de Kaag) gezeten, en verwend met wat leuke kadootjes.

Deel Deze Pagina