Pfff ben al sinds 2 uur wakker.... Kleine is ontzettend druk heb het idee dat ze weer aan het draaien is. Daarnaast snurkt man en hebben we kast van muggen... Zucht! Over drie uurtjes gaat de wekker weer, fijn dit! Ga maar wat op de bank proberen te slapen....
Ja gelukkig nog een paar uurtjes kunnen slapen. Maar jeetje zeg, wat was die kleine druk. Toen ik wakker werd begon ze meteen weer. Had vannacht ook zoiets van trappel dan die vliezen maar kapot, dan kan je er uit
Arme mama van juul! Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Straks gewoon even aan toe geven en lekker even bijslapen! Ik heb hier wonderbaarlijk goed geslapen en zoonlief ook. Heb mijn partner niet horen weggaan en mijn zoontje werd om kwart voor acht wakker (normaal altijd tussen half zeven/zeven uur) dus ik heb 'uitgeslapen'. Daar knapt een mens van op! Ik heb de laatste tijd weer vreselijk veel last van kramp in de kuiten...oh man man...en dat midden in de nacht. Gelukkig helpt vriendlief me meteen door mijn been in de lucht te zwiepen en mijn tenen achterover te drukken. Vaak zwakt het dan meteen af. Volgens mij wil ik niet weten hoe dat er in het echt uitziet hahaha... Vriendlief weet gelukkig zelf ook dat het geen pretje is en hoe je er het snelst weer vanaf komt, want is jarenlang voetballer geweest haha Alleen de day after vreselijk last van spierpijn in mijn kuiten hahaha
Pff....volgens mij ligt het monstertje gewoon weer in een stuit! Ik moet eigenlijk zo met de jongste naar de logopediste....ik hoop dat mijn man dit even wil overnemen.......
Gelukkig nog wel wat geslapen mamavanjuul!! Balen dat ze waarschijnlijk weer gedraaid is.. Kramp heb ik gelukkig geen last van vrolijke mama maar je hebt een handige man lees ik Manuela komt goed!! Je bent er bijna!! Ik heb een kussen onder m'n matras gelegd voor de dikke voeten.. Word ik vannmogen wakker en lig nog ff met een vriendin te appen... Voel ik ineens wat op m'n arm.. Het plakte ik denk oh gut wat gebeurd er nou weer....:-o whaha moet er nog om lachen!! Maar m'n ene borst liep dus leeg... :-D hihihi kan dit bij 1 x blijven? Of adviseren jullie gelijk compressen te gaan gebruiken?
Oef dat was geen fijne nacht mamavanjuul... Rest vd dag (op de logo na) wel btje rustig? Manuele: kop op meid!!! Weet hoe je je voelt... Hier ook volop beweging... vandaag mijn eerste echt niet werkdag, en voor de rest vd week ook weinig gedaan! En daar profiteert mevrouw van! haha... heb nog nooit zoveel beweging gevoeld. Maar ik vind het heerlijk! laat maar zo blijven, als ik t eerlijk mag zeggen Kramp zit er hier tegenaan! Als ik mijzelf teveel uitrek ofzo in bed dan denk ik: oo stoppen anders schiet het erin! haha... hoort erbij zegt men dan! Deze dag helemaal alleen, lief gaat vanavond uit eten voor een collega die weggaat bij t bedrijf! Dus tja, eens kijken wat ik ga doen!
Fijn dat je toch nog wat geslapen hebt mamavanjuul. Hahaha stephie, lijkt me erg vreemd. Geen idee of dit eenmalig is of je beter compressen kunt gaan gebruiken, misschien een paar dagen voor de zekerheid en kijken wat er gebeurd? Hier nog helemaal geen last van lekkende borsten. Lekker vrolijke mama dat zl uitgeslapen heeft vanochtend. Hij gunt mama de rust Lekker begonnen met het wassen van de babyuitzet. Voelt toch wel erg fijn.
Ha Stephie! Dat kan natuurlijk wel nog en keer gebeuren. Ik heb het ook, alleen als ik in bed lig. Heb een redelijk grote cupmaat 85E en merk zodra ik op mijn zij lig er teveel druk op mijn borsten komt waardoor ze ook soms gaan lekken...zolang je er overdag nog geen last van hebt, zou ik me niet te druk maken...en je moet ze gebruiken als je jezelf er prettig bij voelt.
Zo, van 10.30 tot 12.30 geslapen, daar knapt een mens van op @Lekken: Heel af en toe heb ik dat, maar ik gebruik er nog niks voor.
Flink gekletst hier! Gezellig! Zag leuke kamertjes en n wiegje voorbij komen, Nice! Hier babykamer bijna klaar, gordijnen zijn binnen Bedje en wiegje al opgemaakt zo leuk!! Gisteren een dagje zwaluwhoeve gedaan met 'n vriendin. Heerlijk! Manlief was thuis, fotograaf makelaar kwam dus die stress hebben we ook weer gehad Toch Jmmr dat ik na zo'n ontspannen dag zo shit slaap Word gewoon kortaf naar m'n dochtertje omdat ze niet wil slapen vanmiddag..... Is ze zo druk en boos dat ik haar 'n kleine tik op haar arm heb gegeven.... Toen haar in de slaapzak gestopt en maar 30min heb laten huilen.... Nu slaapt ze gelukkig en kan ik ook weer bijtanken.... Voelt wel beetje slecht nu... Pfffff Dinsdag op advies vk weer terug naar fysio, om te kijken of de bekkenpijn met oefeningen toch minder wordt en ik beter kan slapen.... Op hoop van zegen.... Afspraken vk 10 en 14 juli
Akkoe: Bij mijn eerste had ik ook erg veel last van mijn bekken. Is jouw kleine al ingedaald? Zodra de kleine 'vast' ligt in jouw bekken heb je een grotere kans dat de pijn wat draaglijker wordt aangezien je bekken dan weer minder ruimte hebben om te gaan schuiven... Mijn zoontje lag al met 32 weken 'vast' en sinds dien ging het ook weer beter! Nu hoorde ik van de vk dat bij een tweede het kind bij aanvang van de bevalling nog kan gaan indalen omdat het eerste kindje al ruimte vrij gemaakt heeft...dus ben echt benieuwd wanneer deze gaat indalen. Volgens mij heeft deze beeb er nog niet veel zin in want voel hem nog altijd goed bij mijn ribben... Na de bevalling waren overigens 85% van mijn klachten verdwenen... nu nog steeds wel last maar gelukkig is het deze ronde te doen...
Akkoe: IK ben ook niet altijd de mama die ik wil zijn op het moment hoor! Gelukkig zijn die kleintjes nog kort van geheugen en heb jij er waarschijnlijk meer last van dan je dochtertje
He bah ja vervelend die kramp hier gelukkig nog weinig last van gehad... Heel sporadisch een keer. En lekken haha ja herkenbaar, ik gebruik 's nachts wel compressen in zo'n elastische top van de action. Kwam tot dat besluit omdat ik elke keer vieze gele vlekken op men lakens had en men armen plakten haha. Nou valt het doordat ik die top draag wel weer mee, maar als ik hem niet aan heb zit alles er onder haha dus hou hem gewoon aan met compressen. Ik kreeg van mijn moeder nog de tip dat als de compressen nou echt gaan schuiven 's nachts om dan een maandverbandje doormidden te knippen en die aan de binnenkant van de top te plakken.. Schuiven ze niet meer heen en weer!! Ben gisteren met men vriend op pad geweest voor een babyfoon. Wat een drama was dat haha. We hadden op internet al rond zitten kijken en waren er eigenlijk wel uit wat we wouden. Maar eenmaal in de winkel was die er natuurlijk niet... Beetje rond gekeken en nog 2 andere winkels bezocht maar nergens meer die wij hadden gezien. Was een ouder model en alleen nog online te bestellen. Nou is vriend lief daar geen voorstander van met dit soort dingen dus hebben we uiteindelijk gekozen voor de Philips avent SDC570. Moet eerlijk zeggen dat alles wat ik wou er op zit... Temperatuur meter, slaapliedjes, nachtlampje, en terugspreekfunctie. Vandaag naar de kik in Duitsland geweest en toch weer wat dingen bij gehaald haha.. Nu heb ik echt wel genoeg. Maat 50/56 haal ik niet meer bij haha had al tegen iedereen om ke heen gezecht dat we als kraamcadeau kleertjes vanaf maar 62 gijn zouden vinden. Anders kan ze lang niet alles dragen hahaha. Dat zou ik echt zonde vinden. Haha heb weer een heel verhaal bij elkaar zo... Ga nu maar even met men beentjes omhoog.. Vanavond komen men schoonouders dus wil dan een beetje fit zijn haha Fijne dag nog allemaal!!!
Ooow Wimpiej...de KIK is inderdaad leuk maar wel als je het geslacht weet hihi! En alles kost geen drol, ook fijn!! Ik heb inmiddels twee pakjes besteld via internet. Een jongenspakje en een meisjespakje! Mijn schoonmama breit en haakt nog een leuk tuinbroekje. Een grijze, en ze maakt daar roze en blauwe bandjes aan die we kunnen wisselen omdat we het geslacht dus niet weten! Zoals op de foto...zooo schattig! Heb zelf al een roze mutsje gemaakt met een bloemetje er op en de grijze is ook af maar daar moet ik nog even een sterretje op haken...
Oh wat schattig vrolijke mama!!! Hier ook geen kleine maat borsten. 95/D of E Was nu de eerste keer dat er echt een straaltje uit liep.. nu vind ik het niet erg dat mn laken vies word maar lijkt me minder prettig als je ergens loopt en ineens een nat shirt heb haha... dus heb er even compressen in gedaan.. zitten wel plakkertjes aan.... akkoe succes met je meisje en het slapen! Wat kan ik me voorstellen bij de kik ?
De Kik is een soort van Duitse wibra, ze hebben er vanalles. Kussenhoezen, heren dames en kinderkleding ondergoed speelgoed, tuinspullen etc etc. Ik vind dat heerlijke snuffelwinkels...!
Alcohol vooral veel gebruikt voor het obtsmetten van de thermometer. Maar toen was het winter en meer van belang of ze zich warm kunnen houden. Kan me niet herinneren dat het op de navel ging (auw?).
Whiej dochter gelukkig ff geslapen en ik ook. Ze was weer vrolijk en lkkr gespeeld. Wat indalen betreft.... Nee nog niet echt volgens mij... Laat maar komen haha Hier geen lekkage, zowel dan compressen haha