Het komt mij niet bekend voor. Ja wel wat buikpijn krampjes maar niet zo erg. Heb bij mijn eerste miskraam wel echt weeën gehad, en dat deed wel heel erg pijn dat ik moest lopen en niet kon staan zitten of liggen.. Maar ik wist dat ik een miskraam had en verloor ook bloed en niet te zuinig. Misschien heb je een buikgriepje ofzo? Of iets verkeerds gegeten gisteren?
Hoi Dayna, dankjewel voor je reactie! Ik hoop het, had als laatst 3 bio manderijnen gegeten? Hoop dat het inderdaad een buikgriepje was. Jij hebt al eens meegemaakt? Niet leuk meid Maar inderdaad zou dan nu flink moeten bloeden toch en alles is gelukkig nog schoon. Liefs!
Ik hoop dat ik het langer mag gebruiken, voelt doodeng om het los te laten. Fijn dat je het voorlopig nog even mag gebruiken dus. Heb je er met utro wel wat meer vertrouwen in?
Klinkt als een acute voedselvergiftiging, zo heb ik dat ook een keer gehad. Was verschrikkelijk! Misschien toch iets verkeerds gegeten? Fijn dat je je nu weer goed voelt en geen eng rood ziet .
Las laatst wel op FB dat de mandarijnen nu niet goed zijn om te eten. Man werd er grieperig van en zaten te veel gifstoffen in. Dus voor zwangere en kinderen sowieso niet goed. Maar of het waar is geen idee Ik heb alle mandarijnen weggegooid want manlief at ze veel en was ook grieperig nu nergens last van.. Of het daardoor komt haha.. Ik durf ze niet meer te eten. Ja, 1x spontaan, 2x curettage en 1x opgewekt met cytotec.
Olive wat vervelend zeg dat je je zo beroerd hebt gevoeld. Hopelijk inderdaad gewoon iets verkeerds gegeten en is alles goed met de kleine.
Ja, de utro is het enige wat me waarschijnlijk kan helpen. Want ze kunnen niks vinden waar het aan ligt. Ik lees zoveel goede verhalen erover dat ik echt hoop dat het dat is wat ik nodig heb!
Hoi meiden mag ik me hier ook aanmelden? Ik heb gisteren als Sinterklaascadeau 2 positieve testen gekregen Het is nog wel erg onwerkelijk.. Het is mijn 2e kindje, ik heb al een zoontje van 4. Ik ben uitgerekend op 14 augustus.
Dat klinkt niet fijn. Ik heb sinds gisteren steekjes in mijn rechter lies en vermoeide benen (kan ook door slecht slapen komen) maar voornamelijk rechter been als ik stil zit. Ik vind dit zo eng. Bij mijn mk was ik precies 5 weken, net zoals ik vandaag ben, dat ik enorme pijn, uitstraling in mijn rechter been had. Ik kon me toen geen houding meer geven, voelde echt dat het niet goed zat. Paar dagen later bloedverlies. Maar nu voel ik dus weer mijn been, veel minder als toen, maar maakt me wel weer bang, maar zou volgens mij ook bandenpijn kunnen zijn .
Ik heb dinsdag mvm gesprek oooo zo spannend Voel me goed lijkt wel of ik niet zwanger meer ben maar dat zal dinsdag uitwijzen
Dat moe zijn herken ik heel erg! Ben onwijs moe! Zeker zoals nu na een dagje werk, lig uitgeteld op de bank.. ik krijg helaas straks visite... Maar verder vind ik het ook erg lastig om het besef te krijgen... Denk dat het 13 januari pas 'echt' wordt voor me (echo...)
Hoi dames, Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik heb nog steeds geen bloedverlies gehad en geen hevige krampen meer. Waarschijnlijk een buikgriep, mijn buik rommelt nog wel maar dat zijn mijn darmen. Liefs!
Dayna, dat bericht over de mandarijnen zag ik ook langskomen op FB. Ik ben gek clementina's dus ik had er 16 voor 6,95 gehaald bij de natuurwinkel. De vriend van een vriendin werkt bij zo'n 'keur bedrijf' en die zegt dat het een oud bericht is en dat het niet gevaarlijk is als je je er 2 a 3 per dag eet, dan is er niks aan de hand. 20 moet je niet doen zei hij Verder uitkijken met sla schijnt! Daar gooien ze heel veel spul op, zelfs bijna zoveel dat het als anticonceptie middel zou kunnen werken.
Hoi meiden, Ik kom ook gezellig mee kletsen hier.. 9augustus uitgerekend van ons 4de wondertje. Totaal onverwachts maar meer dan welkom... Ik heb al een zoontje van 4 een dochtertje van 3 en een zoontje van 1,5.
Wie heeft er nog meer last van bandenpijn? Ik heb het al sinds nod. Wanneer ik plotseling opsta of plotseling omdraai in bed dan krijg ik soms ineens een hevige steek in mijn rechter- of linkerlies! Ik kan me dan heel even niet bewegen, zodat de pijn even weg kan trekken... Het lijkt me aan de ene kant heel erg vroeg voor bandenpijn, maar ik herken de pijnscheuten van mijn vorige zwangerschappen, dus ik denk niet dat het wat anders is... En nog wat... Wanneer vertellen jullie het nieuws aan directe familie? Afgelopen weekend hebben we het aan mijn schoonouders verteld en dit weekend willen we het aan mijn ouders vertellen! Spannend, leuk! Ik ga nog even een originele manier bedenken waarop ik het ga vertellen. Het is wel al het 11e kleinkind van mijn ouders. maar toch wil ik er een bijzonder moment van maken.
Ik heb ook af en toe al last van mijn liezen, een soort kramp... Wij hebben het al aan beide ouders verteld. Maar da's vooral omdat wij via iui zwanger zijn geraakt,en 'iedereen' dus wist dat die bbehandeling geweest was en wist dat NOD eraan zat te komen (lees; ze waren allemaal nieuwsgierig).
hoi dames! Hier gaat intussen alles goed een hele week geen misselijkheid meer gehad en ook geen krampen meer. Alleen de vermoeidheid speelt me nog parten en de honger! heel af en toe wel braakneigingen van bepaalde geuren... Zo kon ik gisteren mijn ventje onmogelijk een kus geven nadat hij een leffe had gedronken Wij hebben het vorig weekend al aan onze moeders verteld, vandaag hebben we sinterklaasfeestje en vertellen we het aan de schoonzussen. Morgen is mijn vader aan de beurt en mijn grootmoeder Iedereen heeft echt dolgelukkig gereageerd! Lang kunnen wij het niet verzwijgen, want ik mag niet meer gaan werken en dat begint een beetje op te vallen...
Olive en Liek: welkom. Ik heb niet verder teruggelezen dan 2 dagen dus wss wat gemist, sorry dan. Hectische dagen gehad. Hier aan beide ouders al verteld en aan 1 bevriend stel. En aan Marjolinos van hier omdat ik erachter kwam dat we in dezelfde maand uitgerekend zijn