1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunflower12

19 feb 2013
    83
    0
    0

Haha nee helaas, maar dat komt wel goed.

Lig hier met een ander op de kamer en dit is wel echt een hel! Die ander der baby blijft de hele nacht door huilen en zij slaapt gewoon of snurkt vrij hard. Licht aan licht uit. Steeds een muziekje aan en vrij hard tegen der baby praten alsof ze de enige is hier op de kamer. Heb volgens mij nog geen uur een oog dicht gedaan en heb wallen van hier tot Tokio volgens mij. Loop bijna tegen de muur op van uitzinnigheid. Echt vervelend. Ben morgen helemaal kapot denk ik :(

2. sunflower12

19 feb 2013
    83
    0
    0
    Terwijl mijn meisje zo lekker rustig is en zich nergens wat van aantrekt en heerlijk verder slaapt

3. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Ah bah dat is heel irritant zeg! Sommige mensen zijn soms een tikkie egoïstisch...denken dat ze alleen op de wereld zijn. Gelukkig heeft jullie meisje er geen last van hihi...

Hoe lang moet je nog in het zh blijven? Met een ks is dat toch minstens 3 dagen? Ik hoop voor je dat ze zich de volge de nacht beter gedraagt anders toch voorzichtig aankaarten...

Ik had toen de luxe dat ik op een aparte kraamkamer lag. Heerlijk in mijn eentje! Was alleen zo jammer dat ik er pas na 1 slapeloze nacht 's ochtends achter kwam dat mijn bed van die luchtkussentjes had die je kon opblazen of leeg laten lopen. Dus had de hele nacht geen oog dichtgedaan omdat die kussentjes zo hard opgeblazen waren hihi...maar misschien hadden ze me het wel verteld maar was toen vreselijk stoned van de morfine denk ik!!

4. sunflower12

19 feb 2013
    83
    0
    0
    Haha ik heb een morfinepomp en gelukkig bijna niet hoeven te gebruiken. Als alles goed gaat mag ik vrijdag naar huis. Anders zaterdag. Mijn schoonzusje vertelde gisteravond op kraamvisite dat zij hier een kraamsuite kreeg. Ook voor zich alleen incl bed voor partner. Ik ga daar morgen ook om vragen want dit is echt niet te doen. Gelukkig gaat mevr naast me morgen naar huis dus dat scheelt. Nog Ff paar uurtjes doorkomen nu :) probeer jij ook wat te slapen joh!

5. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Ja het is gekkenwerk maar ik lijk wel klaarwakker.
    Ik hoor gewoon de eerste vogels alweer fluiten en begint alweer wat licht te worden. Beetje jammer want over 2 uurtjes zal zoonlief wel weer aan mijn bedje staan...boehoehoe!

Lekker aan jezelf denken hoor, ik zou ook vragen om een kamer apart. Jij hebt je slaap helemaal nodig nu!

6. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Oooooo Sumflower: gefeliciteeeeeerd!!! Geweldig joh...
    En wat een mooie naam...
    Heerlijk dat alles tot nu toe zo goed gaat, behalve de irritante buurvrouw dan ;) hihi!
    En natuurlijk superfijn dat ze wel rooming-in hebben zeg!

Hier ook alweer vroeg wakker... Maar niet zo erg als vrolijke mama ;) lig inmiddels al ruim een uur duimen te draaien!
    Maar weet wel hoe t komt hoor... Vandaag weer controle (blijf ik spannend vinden) en we gaan de datum plannen! Dus tja, zenuwen denk ik :)

Nou geniet lekker meid!

7. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Ooooooohhhh de eerste baby!!!! Dikke dikke proficiat sunflower! Wat leuk te horen dat alles goed gaat met jullie! :) alleen die slapeloze nacht dan... Hopelijk kan je vandaag gewoon naar een aparte kamer ;)

Ben wel een tikkeltje jaloers seg :) wat zou ik graag de volgende zijn! :D

Hier ook weer een slapeloze nacht gehad, 2u geduurd voor ik in slaap viel en dan al snel weer terug wakker om te plassen... Draaien en keren lukt niet zonder pijn, maar toch hebben we het een hele nacht liggen doen :(

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wow! Wat goed zeg! Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam!
    Wat fijn dat ze lekker continue bij je is, geniet er van!

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wauw!! Gefeliciteerd zeg en wat fijn dat alles zo goed met jullie kleine meisje!
    Wat heerlijk dat het uit zichzelf is begonnen, dat geeft wel aan dat jullie meisje er klaar voor was!
    Lekker genieten!!!

10. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oh sunflower wat geweldig, gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Alle zorgen rondon het ziekenhuis gelukkig voor niets:). Geniet lekker van jullie dochtertje en hopelijk gaat het hertel voorspoedig.

11. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Gefeliciteerd sunflower!! Wat een leuke naam!
    Ik hoop dat je vandaag een beetje bij kan slapen na zon nacht.
    En dat je daarna lekker thuis kan genieten van je meisje!

Hier op zich wel een goede nacht gehad. Wel een paar keer wakker om te plassen maar viel snel weer in slaap gelukkig.
    Nu voor de hitte maar even stoffen en zuigen. Ben ik daar weer van af haha

12. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Hier alweer een uur wakker na een nacht van nog geen 2 uur..
    En dan ook nog de leukste thuis blijven voor mijn lieve kleine mannetje...
    Maar oh ooh wat ben ik kapot! :)

13. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Sunflower van harte gefeliciteerd heel veel geluk liefde en gezondheid met jullie meisje!!

vrolijke mama sterkte vandaag! Het lijkt hier wel of ik niet meer lekker mag slapen. . Pff
    heb heel de nacht last van tintelende handen... veel plassen.. ga toch maar aan de vk vragen of ik er wat mee kan voor je me kan opvegen.. ik wil ook niet mn dag/nacht ritme omgooien. .

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Gefeliciteerd Sunflower! Fijn dat alles je ook zo meegevallen is!

En dat is 1, hopelijk mag de rest snel volgen :).

Vanuit de andere club van augustus mama's (die zijn doorgegaan op fb) zijn er al 8 bevallen, daar barst het nu ook los. Zo te zien is het besmettelijk ;).

Hier vannacht ook weer lekker wakker, zucht. Begin ook weer te stom te dromen, slaat helemaal nergens op!

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wat super! Gefeliciteerd. Mooi dat alles goed gaat met jullie rn leuke naam!
    Maar waarom een spoedkeizersnee? Terwijl de bevalling zelf opgang kwam? Liefs! Geniet ervan.

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ben ook jaloers hahah! Wil ook zo graag de volgende zijn!!!!
    @kris: hopelijk is t besmettelijk maar heb t gevoel alsof t bij mij SOWIESO nog wel 1 a 2 weken duurt! Waarom? Geen idee!

Hier wel een goeie nacht gehad. Alleen om 6 uur wakker geweest om te plassen verder de hele nacht en tot aan nu half 11 doorgeslapen! Das enorm lang geleden. En ken je nagaan nog steeds ben ik moe!!

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Me vriend werd net gebeld dat ie iig voor 3 weken kan werken. Héél mooi natuurlijk, en héél ver weg is 't ook niet, maar 't is toch een tijdje rijden. Heen en terug bij elkaar sowieso 1,5 uur onderweg. Morgen moet hij er al heen, (dan rijd hij zelf) en dan vanaf maandag (ben ik 38+1) 3 weken, en waarschijnlijk nog wel langer. 't nadeel is dat hij met mensen mee rijd omdat die gene waarvoor hij werkt 't niet uit komt om meer reiskosten te vergoeden. Héél fijn, loop ik op m'n laatste loodjes en hij kan niet eens elk moment weg! Nou gaat ie vanaf maandag 28 juli (die zondag erna ben ik uitgerekend) als ik dan nog niet bevallen ben, zelf met de auto, maar moet hij de kosten zelf betalen. Nou voel me d'r niet prettig bij dat ie niet zomaar thuis kan komen als 't nodig is. Hij mag iig wel vrij iig een week als de kleine geboren is, maar goed heb je nog niks aan..... Van mij mag 't vandaag of morgen gebeuren, dan is 't tenminste klaar!!
    Nou weet ik wel dat ie opgehaald kan worden enzo, dat is 't probleem niet, maar 't gevoel zit niet lekker dat ie niet ieder moment weg kan zo nodig! Stel ik heb bloedverlies om een bepaalde reden weer ofzo. Grrrr.. laat 't vannacht of vandaag maar gebeuren, nog een beetje voor de warmte, want 't is wel lekker koel hier maar goed.

18. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Sunflower; gefeliciteerd!!! Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden. Nu ff je buurvrouw wegpesten en kan je zelf ook nog wat rust pakken! Geniet!!

Hier gaat alles nog hetzelfde, voorweeën worden wel heftiger, maar ja zegt niets dus ga ook nog niets hopen. We zien wel wanneer het door gaat zetten. De komende dagen lekker in de rust met dit warme weer en nog even genieten van de rust hier in en om huis.

Succes met de warmte en eventuele bevallingen die gaan komen!

19. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Hier sinds vanochtend fijn pijn in mijn onderrug (net boven stuitje)... Lopen wordt ook met de dag minder charmant! Pfff! Heb af & toe ook het idee dat mijn hele onderkant al 'opzet' zodra hij weer ff lekker zit te duwen 'down under'. Vooral veel druk op mijn achterkant. Herkenbaar?

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ja herkenbaar!

Alsof hij er zo uit kan zakken. Veel druk onderin en last van mijn onderrug.
    Daarnaast ook hoger in mijn rug en mijn nek, maar dat komt niet van de beeb.
    Compleet kreupel hier :(

Deel Deze Pagina