1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dochter Kaatje!

2. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Kaatje gefeliciteerd met jullie meisje!!!! Leuke naam!!

3. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Kaatje gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er lekker van en hopelijk is de pijn snel minder.

Mommywannebe wees niet te streng voor jezelf, tuurlijk wil je het beste voor jullie kleintje maar het is logisch dat je het af en toe beu bent, zeker als je al slecht slaapt en dan ook nog eens zo warm is.

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Gefeliciteerd Kaatje! Jij doet ook alles om onder die bbq uit te komen he :D.

Hopelijk voel je je snel beter, leuke naam ook!

5. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Gefeliciteerd Kaatje! Nu genieten en bijkomen van de ks.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gefeliciteerd Kaatje!!!
    Mooie naam, stond ook bij ons hoog genoteerd :D
    Oh lekker genieten nu hoor....heb je wel verdiend!

@mommywannabe: oh bij jou ook al zo aan het rommelen :( Niet fijn he met dit weer en de slechte nachten!
    Kom op meid en anders aan de bel trekken hoor!

Hier is het ook nog steeds bezig, maar het begint nu al te voelen als een soort spierpijn....belooft wat voor morgen.
    Wonder boven wonder vanmiddag nog wel 2 uurtjes kunnen slapen in de hitte. Zweet droop gewoon van me af, maar ik was kapot!

Vanmiddag wel wat tranen gelaten van de spanning. Heb zo'n vreselijke eerste bevalling gehad en dat komt dan toch wel weer naar boven.
    Gelukkig zijn ze in het ziekenhuis volledig op de hoogte (ik krijg geen goede weeën en dus geen tot amper ontsluiting) en hebben ze echt gevraagd wat ik wilde. Samen hadden we al besloten dat als de voordelen van doorlopen niet zouden opwegen tegen de nadelen, we vandaag zouden gaan voor een ks.

Maar toen ze zei dat ze echt liever wachten tot na 38 weken omdat het beter is voor de longetjes....tja dan is de keuze snel gemaakt en hou ik dit gerommel nog wel even vol. Ook toen bleek dat er nog niks verweekt is...

Anders is het natuurlijk als het wel doorzet in weeën, want daardoor krijgen de longetjes het laatste zetje om te rijpen. Omdat dit bij mij niet gebeurt, wachten ze liever zo lang mogelijk....

7. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Gefeliciteerd Kaatje!! Geniet lekker van jullie meisje!!

8. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mommywannabe: als dat je een slechte moeder dan lopen er denk ik heel wat slechte moeders rond. Denk dat voor de meesten de koek wel ver op is. Ik heb al heel wat keren deze zwangerschap zitten janken dat ik het zat was. Wat niet wil zeggen dat ik niet alles over heb voor die kleine meid. Misschien even een aflevering kijken van vier handen op 1 buik. En die meiden voelen zich niet eens een slechte mama.
    Mamavanjuul: hoop dat het gerommel even stopt. Of dat het goed doorzet.

Knuffel voor diegenen die het even niet meer trekken. Het einde is in elk geval in zicht en dan kunnen we gaan genieten!

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Enkels? Welke enkels? Jeetje, mijn slippers passen opeens niet meer!

10. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Haha dat enkel probleem ken ik ook...vanaf mn knieën loopt t in 1 stuk door :$ niet bepaald charmant.

Hier rommelt het weer een beetje, weet na 2 weken gerommel dat het niets kan betekenen....maar we wachten af ;)
    Ff vraagje, ik voel onze kleine man vandaag nauwelijks, zou dit door de warmte kunnen komen? Herkennen jullie dit? :(

11. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijne beweegt gewoon hetzelfde. Daarbij merken die kleintjes denk ik niks van de buitentemperatuur. Weinig beweging is een reden om je verloskundige te bellen. Dus dat zou ik ook gewoon doen. Je kan nog proberen op je linker zij te gaan liggen en misschien ook een beetje de kleine bewegen. Maar bij twijfel gewoon bellen dus.

Dikke enkels heb ik niet. Voordeel van al 1,5 week op bed liggen

12. diana87

diana87 Actief lid

24 nov 2009
    139
    9
    18
    thuis mama
    friesland
    Gefeliciteerd kaatje! Lekker genieten nu!

13. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Ook hier is meneer gewoon lekker druk in m'n buik....

14. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Dank jullie wel! :). Ik ga morgen bellen als hij nog steeds zo rustig is. Wel fijn om te weten dat ze niets merken van de warmte.

15. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hier was uk weldegelijk rustiger vandaag.. Voel genoeg beweging om me geen zorgen te maken, maar toch minder dan normaal.

16. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @bewegen hier is beeb op beetje vaste tijden druk, gezellig

Beeb zal op Den duur ook minder gaan bewegen als t steviger in t bekken ligt....
    Neemt niet weg, bij twijfel altijd bellen hoor!!

17. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Zooo wij hebben de eerste nacht overleefd... Nou ja Eva deed t prima, ik lag te stikken vd hitte!

Niet normaal zo warm hier...
    Pfoe! Zweet overal, voel me nu zo vies :(
    Maar goed, zo even een wasbeurt en dan hopelijk weer wat frisser...

Succes en sterkte dames vandaag met de warmte... Staan alle zwembadjes al? ;)

18. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    He bah Kaatje dat is niet fijn. Je zou toch verwachten dat dat in een ziekenhuis wel redelijk goed geregeld is.. Wel fijn dat de kleine meid er weinig last van had. Succes!

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    **tip voor in de ziekenhuistas***
    Vochtige washandjes!
    Ben je niet zo afhankelijk van de verpleegsters en kan je zelf even een doekje over je hoofd en oksels halen!

20. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha goede tip! Fijn dat ze het goed doet Kaatje.

Hier ook geen enkels meer, lig met de pootjes hoog nu. Is ook echt iets van de laatste dagen, sinds het zo warm is.

Mannetje beweegt nog voldoende hier, als je het niet vertrouwt, gewoon even bellen hoor!

Deel Deze Pagina