1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Vandaag af & toe ontzettende pijnscheuten, waar ik krom van sta... Duurt maar 2 seconden ofzo.

Meer meiden last van?

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat een kwelling begint het te worden he?

Hier een slechte nacht en ziek wakker. Kan al twee dagen n u ets van de pijn in mijn rug dus schele hoofdpijn kan er ook nog wel bij.
    Mag niet klagen hoor, ging fluitend de zwangerschap door.

Ook pijnscheuten, steken, slome stille baby soms een dag, 10000 keer plassen (3 druppels), opgezwollen lijf etc etc.

Wie had er nu ook al weer kokosvet als babyzalf? Met dit weer hele dunne olie geworden :)

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lieve Kaatje, gefeliciteerd met Eva!! Wat een mooie naam, hopelijk gaat alles goed met jullie en kunnen jullie lekker genieten!

(Ken je uit het Januari topic, maar schreef toen onder een andere naam)

4. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Frustrerend...

Manlief en ik hadden deze voormiddag ons best gedaan in de slaapkamer :D bijna direct daarna kreeg ik stevige harde buiken, zeurende pijn en weeën... Van 12u tot 15u om de 7minuten een wee. Dus had alvast de weeëntimer erbij genomen. Maar sinds een uurtje is alles weer stilgevallen :( pffff best frustrerend moet ik zeggen... Heb alvast tegen manlief gezegd dat als het niet meer terug begint tegen dat we gaan slapen, hij nog eens mag werken :D De mannen mogen ook hun werk hebben he! :D

Ik hoop echt dat er vandaag of morgen nog iets in gang schiet... :)

@riti: ik ben degene die ook kokosvet wil gebruiken :D net eens gecontroleerd en hier is een tikkeltje vloeibaar geworden, maar zeker niet volledig veranderd in olie :D

5. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Spannend mommywannebe, hoop dat het doorzet voor je:). En inderdaad laat die kerels er ook maar eens wat voor doen:p

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Spannend mommywannabe!

Hier 31 graden binnen dus goed gesmolten. Niet erg, wordt ook olieachtig door de warmte van je hand. Is even uitkijken met potje open maken.
    Heb een aantal kleine potjes gevuld die staan verspreid door het huis, het is namelijkfijn spul voor veel dingen.

7. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Ik lees de laatste tijd veel over kokosolie... Ook omdat ik me erin aan het verdiepen ben vanwege het feit dat wij hoogstwaarschijnlijk in Oktober nog meer gezinsuitbreiding krijgen (een Sphynx - naaktkat), die hier ook verzorgd mee kunnen worden. Maar zo lees ik toch flink wat positieve verhalen over het gebruik ervan!

8. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Tot nu toe is er nog niks in gang geschoten... Maar we blijven hopen! :D

Voor wat gebruik jij het dan nog allemaal Riti?

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Sushi, wat leuk!
    Ik kookte er al wel mee, maar was onwetend over de rest.
    Zonde want een fortuin uitgegeven aan smeersels voor gevoelige en droge huid.
    Het is wel echt vet (dus voor me zelf niet altijd handig).
    Maar in ieder geval safe en geen reactie op een kloof of plekje, ideaal.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Mommywannabe, straks inde winter weer op alles wat uitgedroogd is :)
    Scheurtjes, kleine wondjes, evt bodyolie voor wie het nodig heeft bij douche of in bad.
    Maar heb eczeem vaak dus dan smeer je wat af.
    Ik heb onthouden dat het op alles kan, dus het is nu het potje voor alles. Een muggenbult, wat zonuitslag etc. Wellicht deels placebo maar dat maakt, zeker voor onze kleuter niks uit :)

11. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Dankjewel wat lief!!
    Zijn jullie nog actief hier ergens op t forum
    Of alleen op fb?
    Want anders kom ik nog even zelf t goeie nieuws vertellen!!!

12. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Grrrr.....
    Heb vandaag n bult was weggewerkt 2 wasmanden weggestreken.... Ga ik douchen net en vraag m'n man of hij t laatste ff wil doen....
    Damn wat 'n gezeik telkens over t strijken wat hij niks vindt....
    Begint hij notabene ook nog over t werk.... Dat hij doordeweeks een dag inlevert en dat dat straks niet meer is want ik ga terug naar 24uur....
    Ja hallo!! Kan ik zkr 3dgn opvang regelen etc..
    Ohja hij zei er nog ff bij dat doordat ik 'n dag meer bij huis ben ik ook mooi t strijkwerk etc. Kan doen.....

Grrrr hormonaal baal moment waar jullie niks mee hoeven maar moet t ff van me af zetten.....

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Kaatje, gefeliciteerd! Ben een beetje kwijt of ik dat nu gedaan had of niet :).

Hoe is het met alle verse mama's?

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Oh slaapkamer... Koel eens aaaahaaaaaf :(.

15. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Gelukkig was onze kleine man vandaag weer behoorlijk aanwezig, dus heb me gelukkig zorgen gemaakt om niets.

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Alleen op fb helaas, maar daar mag je uiteraard ook het goede nieuws vertellen! :D

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb het so waaaaaaaaaarm :(

18. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Warm?? Hoe kom je daar nou bij... Hihi!
    Ons pasgeboren dametje hoeft niet eens een mutsje op als ze bij me ligt! Wij houden elkaar nog eens extra warm!
    Maar ik knuffel er niet minder om! 😄

Gisteravond stond opeens de "hoofd"gyn aan mijn bed... Degene die ook bekend is met ons verhasl en waar we donderdag nog op controle geweest zijn!
    Ze had vernomen dat ik wad bevallen en kwam even kijken! Vond ik erg lief van d'r!! Deed me goed😊

19. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Fijn kaatje dat het zo goed gaat en gyn langs kwam!!

Hier alles rustig. Manlief uitgelegd dat ik qua werk niks zeker weet ivm reorganisatie (weet hij wel maar toch....) :D hij had vast ook last vd warmte ;)

Hier redelijk geslapen, vanmiddag bbq bij m'n ouders mits de buien nog uitblijven
    .... :D

20. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Hier ook alweer wakker...en inderdaad wat was het warm zeg!!

Kaatje, fijn dat alles zo goed gaat! Ben ook heel benieuwd hoe het met de andere mama's gaat :)

Hier vandaag niks op de planning. Gister de hele dag buiten gezeten en echt niks gedaan. Heerlijk op de loungebank gelegen onder het knikarmscherm en je raad het nooit...

Kats verbrand op mijn onderbenen...en dat in de schaduw!!!

Dus ik lag ook nog eens met 2 als kool gloeiende beentjes in bed...

Eens kijken wat de dag ons brengt vandaag. Iedereen fijne dag vandaag!

Deel Deze Pagina