1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Omdat er altijd wel een manier is....waarschijnlijk krijg je eerst een inwendige echo. Heb ik afgelopen vrijdag ook gehad.
    Als je baarmoedermond nog lang is, krijg je eerst een gel oid om de baarmoedermond te laten verweken.

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, dat bed!!! Daar mag je wel een huishoudtrapje bij gebruiken :D

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ja maar ja, als ik d'r niet weer op "de normale" gewende manier ga voelen voor morgen, moet ik sowieso elke dag terug komen met kans op inleiden. Of ik nou wil of niet! Dus ja.

Hihi, ik moet er niet aan denken dat als ik ingeleid wordt (met primen), dat 't zoveel dagen gaat duren. Zoveel dagen zonder m'n vriend slapen!! En de katjes hier zullen dan ook wel erg onwennig zijn... :( Hihi. Ja dat soort dingen maak ik me dan weer druk om :$

4. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Fijn dat alles goed is Simone.
    Miss zou je je ook daar wat minder druk om kunnen maken..... ;)
    Succes morgen!

Hier zojuist de bovenste kastjes vd keuken van binnen Gedaan... Komt m'n kerel beneden dat ik rustig aan moet doen haha....
    Okeuj dan ga jij nu ff stofzuigen en dweilen is dat ook weer klaar :D
    Zo gezegd zo gedaan, nu Lkkr buiten afkoelen :)

5. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Haha nee ik kan de matrassen helaas niet omdraaien want het is een electrische boxspring volgens mij zit daar het mechanisme in...Maar we zullen zien. Als het morgen butt gaat dan haal ik het matras er af en leg ik hem naast me dat zodra het zover is, dan pas gebruikt wordt.

Wat ik ook zo grappig vind, ik lig vlak onder de hanglamp en die komt nu wel erg dicht bij mijn intieme zone haha wel handig voor de verloskundige, kan ze alles goed verlicht bekijken, maar toch morgen maar ff omhoog met een tye-ripje hahaha!

Ik heb afgelopen week samen met mijn zusje de hele keuken van onder tot boven schoongemaakt. Fijn idee dat als de kraamhulp komt de boel wel lekker fris is.

En alle lof voor mijn liefste mannetje! Hij heeft de zolder opgeruimd, alles gesopt, de hele was weggewerkt, badkamer gedaan en de slaapkamers gezogen en gedweilt. Ik kwam niet verder dan het afstoffen en bedden verschonen...dus echt alle eer aan mijn mannetje. Fijn dat hij het zo goed opvat. Soms voel ik me zo'n luie draak! Maar hij begrijpt me en wil ook niet dat ik teveel doe...Morgen hem maar eens trakteren op iets lekkers!

En wat fijn dat dit even een cooling down dagje was! Het kwik in de woonkamer is weer gezakt van 27 naar 23°...Morgen wel weer een mooie dag, gelukkig geen temperaturen boven de dertig!

6. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ow wat is dit verschrikkelijk :-o ik durf me niet eens te bewegen haha :-o
    vrienden en een nichtje hebben me ( bang) gemaakt. ..dalijk stort mn bed in (dat is bij hun gebeurd)

Trapje idd naast mn bed.. en dan ben ik nog 1.80 :-o wat als je een ukkie bent. ..

jammer vrolijke mama dat dat niet gaat. .

7. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hahaha hier een ukkie (nog geen 1.60)... Aangezien ik nu toch hoe dan ook in het ziekenhuis moet bevallen, gaat ons bed mooi pas op klossen wanneer ik en uk weer terugkomen uit het ziekenhuis:p

Fijn zoveel hulp van je man. Vl is hier erg druk, dus de kraamzorg zal het moeten doen met de dingen waar ik nu nog puf voor heb:).

8. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Whahahaha! Erg is dat he! Bij ons vorige bed pasten er geen klossen onder, dus vriendlief naar de supermarkt kratjes halen. Nou die dingen verschoven ook wel eens doordat we er per ongeluk tegen aan kwamen met de voetjes...ik durfde me in het begin ook niet om te draaien hahaha! Maar gelukkig niet ingestort!!

Sterkte!!! :p

9. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Ik beval ook zowiezo in het ziekenhuis maar de vk heeft wel gezegd dat het bed omhoog moest. Tja weet ook niet precies waarom dat was. Waarschijnlijk als het op gang komt dat ze dan een paar keer moet kijken hoeveel ontsluiting...nouja we zien het wel...

Weet wel dat bij onze eerste ik niet eens kon liggen. Kon alleen maar hangen...gelukkig hebben we een soort van barretje tussen de keuken en kamer...die heeft me heel erg geholpen :)

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Volgens mij weet ik nu iig wel hoe weeën/voorweeën voelen.
    Hele baarmoeder trekt van boven naar beneden samen, keiharde bal. En best pijnlijk. En t eindigt met een steek

11. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Hier het bed ook op klossen gezet gisteren. Maar kom er echt niet in hoor zonder keuken trapje. ( ben 1.69)

12. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    De vk komt hier helemaal niet. Volgens mij moet ik hij de eerste tekenen van de bevalling al naar het ziekenhuis vanwege de stuitligging.. Maar goed dat zullen we woensdag wel horen:)

13. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Oooohja dat is ook zo!

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Helaas heeft een goede vrijpartij van gisteravond bij mij tot nochtoe niks laten gebeuren.... Hopelijk gebeurd t nog, maar heb d'r een hard hoofd in. Ik denk t is t proberen waard toch? Je weet maar nooit! Maar wss is ze er zelf nog niet klaar voor, dus geeft t niet te kaatste setje. Hopelijk komt t nog! :p
    Qua kindje voelen nog t zelfde als gister, voel d'r wel maar anders. En btw heb ik d'r weer niet gevoeld sinds ik gisteravond naar bed ben gegaan totaal nu! Maar goed, we zullen zien, dat wordt denk ik onder controle blijven van de gyn!

15. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Nou ik zit op de bank. .. :-o half dood wat is dat een gekkenwerk zeg dat bed zo hoog.. ik moet er gemiddeld 5 x per nacht al uit om te plassen.. en ik slaap nu helemaal niet meer. .. wat doe ik hier aan? Ik ga kapot! :( van mij mag het bed weer omlaag! Dan slaap ik ook niet veel maar in iedergeval wel iets.. bah!!

16. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Ach meis, gewoon er weer afhalen totdat het echt nodig is hoor! Het moet niet ten koste gaan van je nachtrust...

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Gadsie wat vervelend! Maar hoezo kan je door klossen niet slapen?
    Vind je 't eng om zo hoog te slapen, of kom je gewoon niet in bed?

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Joh....haal je ze er toch onderuit? Tegen die tijd staan ze er zo weer onder hoor!

19. diana87

diana87 Actief lid

24 nov 2009
    139
    9
    18
    thuis mama
    friesland
    Pff hier ook nog geen klossen onder het bed hoor, en weet ook niet of we dat gaan doen, ikzelf ben ook klein (1,66) dus is niks voor mij met mijn bekken.

Verder erg het gevoel alsof mijn onderkant er elk moment onderweg kan vallen hihi, kleine nog erg beweeglijk dus drukt ook flink natuurlijk!

Verder vandaag nog ff alle beddengoed uitwassen en nog wat gewone wasjes draaien, dan alles boven nog even zuigen, dan ist boven klaar, kunnen we beneden verder en dan is alles klaar!

Morgen breng ik de kids plus hond naar mijn ouders, dan donderdag naar de gyn en horen we waneer ik ingeleid word! (Waarschijnlijk vrijdag)! Spannend!!!

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ook geen klossen onder 't bed, maar dat komt omdat ik 'als ik toch nog thuis mag bevallen', op logeerkamer op een éénpersoonsbed wil/ga bevallen! Die staat dus al wel op klossen, maar heb ik verder geen hinder van! Joh, ik moet al haast springen op dat bed (ben 1.63). Dus blij toe dat ik 't niet op m'n eigen bed hoef te hebben, dan was ik er ook héél moeilijk ingekomen met me slaaphoofd midden in de nacht na 't plassen.

Ik vond 't wel jammer dat ze gister niet "nog een extra" bevestiging kon geven op 't geslacht, ze had namelijk de beentjes op getrokken.
    Maar goed, met 20 weken en 28+6 weken was 't toch nog een meisje, dus dat zal wel goed zitten :p.

Deel Deze Pagina