1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Lief. Thanks!
    Ik ben normaal echt heel nuchter in alles en ik herken deze onzekerheid echt niet in me. Zullen misschien ook de hormonen zijn ;)

We gaan gewoon met zijn allen voor een goeie echo. Voor de meiden die hem nog in 2013 hebben gaan we voor een knallende afsluiter en voor de meiden die hem in januari hebben, gaan we voor een spetterend begin van 2014!!!!!!!!

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Mooi gezegd, sluit ik me helemaal bij aan :D!

En ja, die hormonen! Ik heb echt het gevoel dat ik labiel ben! Zelfs bij dit mooie berichtje springen me al de tranen in de ogen (I have officially lost my mind ;)).

3. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hihi *veegt je traan weg*

4. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Hier ook iemand die heel onzeker is. Mjaa ook niet gek na 4 miskramen en geen idee waar het aan ligt.

Sinds gisteren ben ik steeds een beetje weeig en heb last van maagzuur. Borsten doen de ene keer wel pijn andere keer niet. Maar vooral savonds als de bh uit gaat.

Mijn rug is nog steeds drama.

Vandaag lekker een dagje niks doen, heerlijk!

5. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Na 4 miskramen is dat inderdaad niet gek Dayna. Jeetje, heftig zeg. Fingers crossed dat het deze keer helemaal goed gaat:)

6. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik probeer er iig wel van te genieten. Ik kan er zelf toch niks meer aan veranderen, als dat ik op mijn eten en drinken let en dat ik nu aan de utro zit.

Hier ook veel last van hoofdpijn trouwens.

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Die rug herken ik ook. Mag straks lekker weer 2.5 uur in de auto met stoelverwarming, dat helpt :).

8. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Pff 4 miskramen. Heftig. Fijn dat je nu utro gebruikt. Hopelijk helpt dat.

Rug heb ik sinds gisteren ook last van. Vooral als ik een stuk gelopen heb, net zoals mijn benen.

9. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hihi vandaag even naar Ikea, lopen we over de kinderafdeling, moet ik echt moeite doen niet te gaan huilen. Hormonen;);). Mijn vriend verklaarde me voor gek:p

10. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Wuahaha, ik heb dat met het nummer van Marco Borsato met zijn dochter ;)

11. Liek83

Liek83 Lid

6 dec 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff dat hormonenverhaal is idd heel herkenbaar... bij kleinste dingetje schieten ineens de tranen in me ogen... past niet echt bij mij.. vorige zwangerschappen ook niet zo'n last van gehad dus ben bang dat ik het voor mijn omgeving niet heel lang verborgen kan houden,

Vandaag is mijn onderrug een regelrechte ramp

jeejtje wat heftige verhalen met miskramen... Nou gaan hier gewoon duimen voor allemaal plakbaby's!!!!

12. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Hoi mede aanstaande mama's

Ik wil me hier ook graag aanmelden :)
    Wij verwachten rond 12/8 ons 4e wondertje.

Hier trouwens ook heel snel emo...

13. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Ook ik wel me graag aanmelden :)

Rond 15 augustus uitgerekend van ons eerste kindje. Eerste echo gepland voor 2 januari dus leuk begin van het nieuwe jaar!

Morgen lees ik even wat pagina's terug, voor nu ga ik op bed. Slaap lekker iedereen :)

14. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Het word lekker druk! Gefeliciteerd meiden.

Ik heb net het ziekenhuis gebeld en heb mijn echo vervoegd. Ik mag vrijdag de 13e. En ik ben niet bijgelovig :)
    Ik ben dan 6 weken precies, maar heb op 12 november al mijn eisprong gehad. Vroeg ei deze maand.
    We hebben de afspraak van dinsdag ook laten staan. Voor de zekerheid.
    Nog 4 nachtjes slapen.

15. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Spannend Sanyi:)

16. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Gezellig druk wordt deze lijst! :D

Als er nog iemand de lijst met namen en data aanpast; wil je er dan aan toevoegen dat ik op 15 januari mijn eerste afspraak heb met de verloskundige?

Pfoe... Dat duurt nog zo lang... Het lukte helaas niet om eerder een afspraak in te plannen.

Gisteren hebben we het nieuws aan mijn ouders verteld.
    Ze reageerden niet echt enthousiast. Ik had een soort decoratie hang-ding gegeven met daaraan het aantal hartjes die symbool staan voor onze kinderen... Toen ze ging tellen zei ze: o jee, is dit wat ik denk wat het is... (met negatieve toon).

En op een gegeven moment stond ik op om een beetje grappend te vragen wanneer ze ons gingen feliciteren. Toen pas feliciteerden ze ons.

Later op die avond kreeg ik een dramatisch telefoontje van mijn moeder dat ze het mij enorm kwalijk nam dat andere mensen (waaronder mijn zus) het eerder wisten dan zij! (ze heeft al heel lang ruzie met mijn zus). Na een emotionele climax van haar gooide ze te telefoon erop. Ik kreeg niet eens de kans om wat terug te zeggen.
    Ik was toen echt heel verdrietig... Waarom kan mijn moeder nou niet eens gewoon blij zijn voor mij...

17. JoCo82

JoCo82 Lid

16 jan 2013
    57
    0
    0
    @Oermoeder: oei... dat is heftig zeg... Wat jammer dat ze zo reageerde. Hopelijk trekt ze weer bij...

Hier gaat 't nog goed gelukkig, hoewel wel last van m'n stoelgang nu... :( Maar 'het' voelt nog wel goed. We hebben een vroege echo gepland op 23/12, dan ben ik 7,5 wk. Hopelijk blijft alles goed gaan... de vorige keer hadden we ook een vroeg echo gepland maar toen kwam ik er niet eens aan toe.

Heftige verhalen idd, die miskramen. Helaas weet ik het zelf ook wat het is. Waarschijnlijk ben ik mede daardoor nu weer tegen een lichte overspannenheid aan. Maar goed, we proberen er elke dag maar weer het beste van te maken. Onze ouders weten het trouwens al... zijn heel erg blij voor ons, maar goed. Zij hopen natuurlijk net zo hard als wij dat het nu wel goed gaat!

O ja, voor de lijst: het is ons 1e kindje!

18. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    He bah oermoeder, wat een vervelende reactie:(.

@JoCo82 kan me voorstellen dat het wat extra spanning met zich meebrengt als het al 1 of meerdere keren is misgegaan. Kan me voorstellen dat de 23e dan nog erg ver weg lijkt.

19. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Goedemorgen Dames!

Ik kom me hier ook melden!
    Ik ben vorige week vrijdag 29-11 ongesteld geworden. Niet zo heel erg, zaterdag wat erger, maar was die vrijdag eigenlijk 2 dagen overtijd. Had eigenlijk woensdag 27-11 ongi moeten worden.

Nu zijn we een week later. Dagelijks nog wat bruin verlies en ook wat oud bloed. (Normaal ben ik 3 a 4 dagen ongi). Ben sinds woensdag ontzettend moe, kan om half 9 al gaan slapen. Gister lag ik ook om half 10 al weer in bed. Nog steeds lage rugpijn en borsten doen wat zeer. Ook blauwe aders nog steeds zichtbaar. Vanochtend maakte ik de kattenbak schoon en ging bijna over mijn nek, dus naar de wc gerend en heel licht overgegeven. Omdat ik nog niets gedronken had, ff mijn urine opgevangen, had nog een testje van Action liggen…. En zie hieronder het resultaat:
    [​IMG] [​IMG]

En zaterdag 7/12, de verjaardag van VL, deze test:
    Woensdag naar de huisarts voor een bloedtest!:)

Bijgevoegde bestanden:

20. Liek83

Liek83 Lid

6 dec 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @oermoeder jeetje wat een vervelende reactie!

@armanda1982 welkom :)

Hier vanochtend een afspraak met de verloskundige gemaakt 31-12 heb ik me intakegesprek.

Momenteel ff beetje emo omdat manlief ineens de uitspraak deed dat tie dit niet wil en het niet kan.. Weet even niet zo goed wat ik moet. Nu weet ik dat dit kindje niet gepland is... Maar om nou te zeggen wil ik niet kan ik niet.... Kan wel janken :( alleen dat lukt momenteel niet van woede

Deel Deze Pagina