Pieker, pieker, pieker, wat te doen, wat te doen... Lekker, lig al weer anderhalf uur wakker . En m'n buik doet een beetje pijn vh draaien, ik denk dat ik vandaag wat blauwe plekken krijg :x.
Nee hoor kris, het voelt blauw, maar wordt niet blauw. Is over een paar dagen over. Vervelend he dat piekeren. Wanneer heb je een gesprek met de gyn waarin beide opties doorgenomen worden?
Hier is het piekeren ook begonnen hoor..... @Kaatje: Fijn dat het herstel zo goed gaat.....ik hoop ook dat het bij mij voorspoedig zal gaan, want ik kijk er zo tegen op! En lekker laten gaan die kraamtranen hoor,die horen er bij en is heel normaal. Bij de oudste ook enorm gehad
Het was niet alleen voor jou bedoelt hoor kinderwens 😊 en ik bedoel het ook niet raar!, maar nog echt genieten kan ik niet meer. Sinds gisteren zoveel last van mn bekken, kan/kon amper lopen. Amper van liggen naar zitten gaan, heb al veel pijn gehad maar zoals gister/nu nog nooit!! Trekt/trok zelfs naar mn kuit en buitenkant van me voet. Ben a.s. zondag 39 weken, maar begin zelf erg bang tr worden dat ik (dik) oertijd ga raken omdat ik nog helemaal niks voel behalve continu steek in onderbuik, en vaker harde buiken. Nou zegt dat ook niets want kan zo vanmiddag ineens in weeën zitten maar heb dr een hard hoofd in. Dat piekeren is bij mij allang bezig hihi. Sowieso omdat ik al vanaf 20 weken zwangerschap thuis zit. Duurt nu daarom ook zo vreselijk lang.
Balen simone van de pijn!! ik zit echt al vanaf begin van mn zwangerschap thuis..werkloos helaas en niemand die een zwangere gaat aan nemen.. zowiezo is werk vinden moeilijk. . hier gister avond in bed wat gerommel in buikland.. beetje menstruatie gevoel kleine was ook heel erg druk! Wat voor ervaring hebben de moeders hier? Drukke of rustige buikbaby voor de bevalling? Ben trouwens weer goed gekeurd bij de vk.. vriend kreeg een briefje mee met dingen als ik dat had moest hij bellen..ik mocht het niet zien zei ze anders kreeg je gelijk alles zei ze.. (ging om de hellp symptomen) alsof ik die zelf niet weet.. en ik ben wel vrij nuchter daarin als ik iets niet vertrouw bel ik echt wel.. haha spannend weer een nieuwe baby vandaag of morgen! ?! Mamavanjuul jullie laatste weekend gaat bijna in! het weer is nu lekker.. hopelijk kan je er nog even van genieten! Kaatje vervelend van dat huilen.. hoorde een vriendin er ook al over.. kris heel veel succes met het maken van je beslissing!
Wie weet ben jij de volgende Simone, dan gaat het snel beter. Oeh klinkt pijnlijk Kris, hopelijk snel minder. Lekker huilen kaatje, dan is het er maar uit. Mamavanjuul, komt dichtbij nu, spannend! Na meer dan een week vooral te hebben gelegen net stukje gefietst, zo fijn er even uit te zijn! Met hele behulpzame kleuterdochter ook, fijn is dat. We fietsen op een tandem dus hoef haar nuet vast te houden zoals met er naast fietsen sons. Scheelt weer.
Ik zit ookal vanaf 20 weken sowieso thuis, daarom lijkt her nu ook alleen maar langer te duren. Ik vind het zo'n vreemd idee dat je gewoon niet weet wanneer ze komt, bedoel dit kan ons laatste weekend samen worden, als ze niet voor t weekend komt. Dit kon. Onze laatste nacht samen zijn, maar kan ook nog 3 weken zijn, zo gek hahah!
Ja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik daar enorm blij om ben! Ik zag er ook zo ontzettend tegenop... Maar dit valt me tot nu toe echt enorm mee! Hopelijk gaat dit voor jou ook zo. Tja kraam tranen komen en gaan... Ik laat ze lekker stromen en dan komt t vast vanzelf goed! Wel echt onwijs vervelend wat ik allemaal lees zeg van alle klachten en het niet meer kunnen genieten bij een aantal van jullie Hopelijk mag de kleine zich snel aandienen en verminderen de klachten ook... Zo eens even kijken of ik wat foto's kan uploaden!
Zo, ik heb wat foto's van onze kleine meid in een album gezet! dus ff vriendjes worden met mij als je ze wilt zien... Hihi! Ze is vandaag gewoon alweer een week oud... Vorige week om deze tijd waren we in t ziekenhuis! Wachtend op de beslissing of ze haar gingen halen of niet... Wauw wat gaat de tijd hard!!! (veel te hard als je t mij vraagt!)
Kaatje, goed om te lezen dat het herstel je zo meevalt. En kraamtranen zijn vervelend maar gaan gelukkig weer over. Kan me voorstellen dat het voor jullie ook wel iets dubbeler/heftiger is, hoe gelukkig jullie ook zijn met julle meisje.. Vervelend dat je zo'n last hebt simone, loop je (nog) bij een fysio voor je bekken? Anders kun je wellicht een spoedafspraak tussendoor maken, mogelijk kan dat wat verlichting geven? Riti wai heerlijk dat je weer even wat hebt kunnen doen, hopelijk blijft het zo. Hier met smart aan het wachen op de enveloppen van de geboortekaartjes, worden vandaag bezorgd. Het is echt perfect weer om kaartjes te schrijven. En alles maar eens even zuigen en dweilen, dat wil ik al dagen en nu is het weer er ook naar, fijn
@Simone niemand bedoeld hier iets kwaads of onaardigs mee denk ik..... Proberen je er door te slepen... Je mag evt paracetamol voor bekkenpijn hè... Max 4x 1000gr en probeer op bed te liggen, plat of op je zij, alleen dan komt bekken echt tot rust (tip van fysio) @kaatje kraamtranen verdwijnen ook wel weer, Lkkr aan over geven. Wat fijn dat t zo goed gaat! Heerlijk! @.... Geen idee meer of beeb vlak voor de bevalling druk was, kan me er echt niets van herinneren..... Vanmorgen naar de bakker gelopen brood halen.... Damn was 'n uur onderweg loop niet zo snel meer haha Brak wel mooi de ochtend (regen regen) Lkkr cake gebakken met m'n dochtertje, zo lief met haar eigen mini mixertje Nu plat en dan komt manlief vandaag wat eerder thuis van 't werk als t goed is. Weekend vieren. Hier verder minder pijntjes, alleen 's nachts en wat zeurende pijn tijdens t lopen
Loop wel bij de fysio, alleen ze heeft nu 3 weken vakantie. Dus ik moet 't uithouden totaan de bevalling. 4 augustus begint ze weer, dus als ik bevallen ben ga ik vragen of ze bij me thuis komt.
ja ik gebruik paracetamol. maar ik moet niet teveel liggen, dan krijg ik ook last. Ik moet gewoon de oefeningen doen en de tips die ik heb gekregen van fysio. Liggen, zitten, lopen afwisseln.
Ik merk dat ik toch meer neig naar een keizersnede. Hoewel ik dat ook eng vind, en het kindje er op zich goed voor ligt en dus een stuitbevalling wellicht ook goed kan gaan. Merk dat voor mij nu de belangrijkste overweging toch de (minimale) risico's voor het kindje zijn. Achtergrond: ik heb zelf een zwaar gehandicapt broertje, we zijn het hele erfelijkheidstraject doorgegaan, ook combinatietest etc laten doen, GUO gehad, tot nu toe lijkt alles in orde te zijn. Maar... ik ga het mezelf nooit vergeven als misschien toch bij een bevalling het kindje misschien een zuurstofgebrek krijgt oid. Of iets dat ik had kunnen voorkomen door wel voor ks te kiezen. We hebben nog een paar dagen om te denken maar ik denk dat het dus deze kant op gaat. Hier nog geen blauwe plekken idd, wel rood en gevoelig haha maar goed, geen drama .
Ik zou bovenstaande voorleggen aan de gyn....ik denk dat hij je daar het beste antwoord op kan geven....
Gatsiedarrie, ik word hier echt gek van de kriebels down under. Het is heel branderig en geïrriteerd en het jeukt als een malle! Nog nooit eerder last van gehad. Ik heb het vermoeden dat ik een schimmelinfectie heb...lees online veel verhalen over het veranderen van de zuurgraad tijdens de laatste weken van de zwangerschap. Ik dacht bel toch nog ff de huisarts op om even te overleggen. Krijg ik een antwoordapparaat. Alleen voor spoed kan ik het noodnummer bellen...grrrr.... Zo maar even langs de apotheek rijden. Misschien kunnen zij wat voor mij betekenen want dit is wel erg vervelend! Ik draag bewust al katoenen ondergoed en was/spoel de onderkant al met lauw water zonder zeep. Heeft iemand ervaring met een (vaginale) schimmelinfectie? Zoja, welk product gebruik je hier voor? Wat kan ik het beste ophalen zometeen????
Vrolijke mama, gelukkig al jaren geen last meer van. Destijds canesten zalf of in de vorm van een capsule die je in kon brengen.
Ai, wat vervelend zeg! Ik denk dat je idd dat Canesten wel mag gebruiken, ik zag daar toevallig vorige week of zo een topic over voorbijkomen hier op het forum. Hier gelukkig ook geen last van maar zou idd wel zo snel mogelijk actie ondernemen, anders zit je er wel het hele weekend mee . Ja, gaan we dinsdag ook doen Mamavanjuul. Ik heb het idee dat het nu ineens heel snel kan gaan met keizersnede, las geloof ik dat ze het al vanaf 38 weken halen (in de folder die ik mee kreeg). En ik maar denken dat ik nog wel ruim over de 40 weken zou gaan... Maar goed, even wachten tot dinsdag (irritant, want nu wil ik ook gewoon weten hoe of wat).