Ik gooi 'm er wel op... Mensen die mee willen kletsen; stuur me ff een pb met je fb-naam, zodat ik je een 'invite' kan sturen!
Dames... Ik heb een 'community' aan gemaakt;1-15 augustus mama's. Daar kun je volgens mij jezelf gewoon bijvoegen. Als ik namelijk een aparte groep maak, moet ik eerst iedereen in mijn vriendenlijst hebben staan.
Ja klopt, als beheerder moet je dan met iedereen vriendjes zijn! Maar dan is ie we besloten/geheim!!! Ik ga je pben met mijn naam! Leuk dat je t zo snel al hebt gemaakt joh... Dacht ga eens kijken of dat lukt ba mijn middagdut maar he was me voor! Hihi
Ha meiden! Wel een leuk initiatief dat facebook, maar ik praat liever via hier. Heb al zoveel dingen op fb waar ik lid van ben dus ik hou het even hier bij. Zou het overigens wel erg jammer vinden als daardoor de gesprekken hier minder worden maargoed, dat is ergens ook niet onlogisch...
Ik vind beide prima. Fb werkt wel fijner vanaf telefoon en met privacy van foto's, dat vind ik wel handig.
Ik ga ook zeker wel proberen hier te blijven schrijven hoor... Maar zeker ivm de beslotenheid icm foto's vind ik Facebook dan net weer wat fijner! Moet zeggen dat dit ong t enige topic is waar ik überhaupt nog in schrijf... Hihi!
Hihi ik ook. Het clubje decembermama's 2009 wat hier begon is een leuk appgroepje geworden. Heel leuk om zo lang contact te houden.
Kun je via zp geen besloten club aanmaken! Ik was net even aan het kijken en dan zou je alleen lid kunnen worden op uitnodiging van beheerder...dan heb je toch de privacy van een beloten clubje, en voor de mensen die dat willen ook de privacy van je eigen gegevens... Ik wil wel kijken of ik zoiets aan kan maken?
Heb een club aangemaakt, heb shushi, kaatje en riti al een uitnodiging gestuurd. Andere dames, laat even weten of je dit wel wat vindt, dan nodig ik je uit
De Mama's 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, meisje Oermoeder, meisje Maggie87, 1e kindje, jongen RiTi ,2e kindje , jongen 3 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, meisje Ivy1979, 1e kindje, verrassing Akkoe, 2e kindje, verrassing xSimone, 1e kindje, meisje Mommywannabe, 1e kindje, jongen Manuela82, 1e kindje, meisje 4 augustus Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Wwendy, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Fleur2906, 3de kindje, jongen shushi82, 1e kindje, jongen Sunflower12 , 1e kindje meisje 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Stephie86, 1e kindje, jongen 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, verrassing lovelyengeltje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Nephthys, 1e kindje, verrassing 11 augustus Wimpiej, 1 Kindje, meisje 13 augustus Kris81, 1e kindje, jongen 14 augustus Kaatje1603, 2e kindje,meisje Elektraxx, 2e kindje, meisje 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, verrassing Meisjes 9 Jongens 7 Verrassing 5 Sterretjes ★ Nikolai, 4-5-2014, zoon van Daphne91 ★ Aron, 17w, zoon van mamsvan6 ★ ikke142 ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana Baby's Sunflower12, 16-07, meisje, Benthe Kaatje1603, 18-07, meisje, Eva Diana87, 25-07, meisje, Milou Meisjes 3 Jongens 0 Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
Gelukt! Dank u! Hier sinds 17u stekende pijn in de buik, vooral aan de rechterkant. Het komt en gaat een beetje, maar nu niet om te zeggen van "amai dit zijn duidelijk weeën" Heb alvast daarjuist ananashart gegeten, misschien doet het iets hopelijk is toch een voorteken, maar vrees dat we intussen al beter weten
hier de baby weer te weinig gevoeld. Het is echt een slome. En juist vandaag erg rustig geweest en op gelet. Nog even de avond tellen en anders morgen maar weer bellen. Hoop dat het doorzet mommywannabe!
Ik wil ook wel mee doen meiden gezellig! Hier met eten ineens wat harde buiken.. voelde ook niet heel lekker.. maar zet niet door.. gefeliciteerd met jullie meisje milou!! diana!!