@stephie: vervelend die gezwollen handen. Misschien van die gel oogmaskers die je in de vriezer/koelkast kunt gooien kopen en daar regelmatig even je handen mee koelen. Als je geen zin hebt in je schoonmoeder elke dag over de vloer zul je er toch iets van moeten zeggen. @kris: ik heb gestemd @kinderwens: kan me je frustratie voorstellen maar komt vast goed. Gelukkig is er eerst ook nog de kraamhulp. En als het alleen niet gaat kunnen die ook nog eventueel 2 dagen extra komen. @akkoe: dat zeg ik ook steeds maar dan meld zich weer een kijker... Verloskundige heeft gekeken of strippen kon maar helaas is mijn baarmoedermond nog niet zo ver. Ze verwachte dat die potdicht zou zitten omdat het mijn eerste is maar baarmoedermond was wel al 3/4 verstreken en er was een vingertopje ontsluiting. Ze denkt dat het volgende week wel kan. Dan word ik dus vanaf 40+3 gestript en met 41 weken kan ik worden ingeleid. Dus nog Max 2 weken. Verder hier wateroverlast in de berging. Daar stond nog het babybedje dus dat is licht gaan kwellen. Kon er ook nog wel bij. Ach ja als ik het helemaal zat ben koop ik gewoon een nieuw. Ga me er maar niet te druk om maken.
Er komt ontzettend slecht weer naar het noorden! (Waarschijnlijk), hopelijk geeft dat voor mijn kindje een teken zoals ze vroeger altijd zijden, haha!
Om 12.35 is onze dochter Charlotte geboren! Het is allemaal super gegaan en ze doet het geweldig! Een hele rustig, tevreden baby! Aanhappen ging vanaf minuut 1 helemaal goed, dus nu om de 2 uren voeden. Echt Hollands welvaren, want ze is 4040 gram
De Mama's 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, meisje Oermoeder, meisje Maggie87, 1e kindje, jongen RiTi ,2e kindje , jongen 3 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, meisje Ivy1979, 1e kindje, verrassing Akkoe, 2e kindje, verrassing xSimone, 1e kindje, meisje Mommywannabe, 1e kindje, jongen Manuela82, 1e kindje, meisje 4 augustus Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Wwendy, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Fleur2906, 3de kindje, jongen shushi82, 1e kindje, jongen Sunflower12 , 1e kindje meisje 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Rowz, 1e kindje, meisje 8 augustus Stephie86, 1e kindje, jongen 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, verrassing lovelyengeltje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Nephthys, 1e kindje, verrassing 11 augustus Wimpiej, 1 Kindje, meisje 13 augustus Kris81, 1e kindje, jongen 14 augustus Kaatje1603, 2e kindje,meisje Elektraxx, 2e kindje, meisje 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, verrassing Meisjes 10 Jongens 7 Verrassing 5 Sterretjes ★ Nikolai, 4-5-2014, zoon van Daphne91 ★ Aron, 17w, zoon van mamsvan6 ★ ikke142 ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana Baby's Sunflower12, 16-07, meisje, Benthe Kaatje1603, 18-07, meisje, Eva Diana87, 25-07, meisje, Milou RiTi, 27-07, jongen, Tibor Mamavanjuul, 28-07, meisje, Charlotte Meisjes 4 Jongens 1 Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
Dikke proficiat mamavanjuul! Wat een prachtige meid! Super dat alles zo vlot verloopt! Hoe is het met de pijn? Valt het wat mee?
Gefeliciteerd mamavanjuul! Wat een heerlijk meisje... En fijn dat t drinken gelijk goed gaat ook... Geniet er lekker van!
Ik zal maar proberen te slapen, vannacht een rot nacht gehad en al o, 5 uur wakker, dus tijd dat kweker goed slaap, vaak is het om de dag! I hope. Tenzij er natuurlijk wat gaande gaat gebeuren haha! Voel me kindje heel duidelijk vandaag, meer als de laatste dagen / week! Voel me ook een beetje "vreemd" in m'n buik vandaag, mede door die bewegingen, hopelijk is her een voorreken, maar ga ik iig niet vanuit! Zullen de 40 weken vast passeren! (Vl denkt eind dese week).
Kleine week geleden nog aan de CTG gelegen ivm ,minder leven te voelen, heeft wat aangehouden, werd beter maar t gevoel was anders, wss meer geschuif ipv trappen.. Maar vandaag joh, niet normaal hoe druk ze is! Jemig. Gewoon raar gevoel in me buik em lijf, wss door dat ik die bewegingen miet meer gewend ben, maar main war is ze ineens druk! Haha.cmaar proberen te slapen! Sleepwell lady's!
Pffff voor de verandering weer eens een nacht wakker. . vriend ook geloof ik. .wekker ging maar hij is niet gaan werken. . Hij ging eerst slapen zei hij. . van mij mag de baby komen dan weet ik tenminste waar ik voor wakker ben. bah getsie
Hier ook veel wakker... Door de baby! Clusteren is t nieuwe woord vd dag bij ons... Man man man wist niet dat een baby zo vaak en zo veel kon drinken!! Maar ik lees dat ik medestanders had vannacht... Was niet zo fijn dus ladies?! Hopekijk vandaag nog wat dutjes??? Ik ga duimen voor jullie dat t niet lang meer hoeft te duren...
Hier redelijk op hoogte geslapen naar mijn idee.. . Er niet uitgevallen in ieder geval Maar ben nog zo moe snap dr niks van.... Net de kolf etc allemaal uitgekookt en evt flesjes en speen beeb... Kom maar op met die strippoging..... (duim duim 12:00uur) Lastig... Manlief is zzp vandaag bij huis ivm evt strippen.... Ik weet dat hij wat moet doen voor zijn werk, maar wat zou t fijn zijn als hij dochter ff in de gaten zou houden ofzo.... Kan ik ff niks doen.... Ze was jengelig en zeuren pfff heb haar zo boem met schoenen en al in bed gelegd weltrusten! Ze sliep gelijk Zo er wel weer uit Anders wordt t vanmiddag niks... Haha