Haha allemaal aan de kwarktaart😝 Had net mijn opa en oma op bezoek die namen heel toevallig ook kwarktaart mee!! Heerlijk!!!
Hahahahaha ge-wel-dig!!! Hier nog geen kwarktaart gegeten, hij is rond kwart over 5 ofzo pas klaar, maar we eten bij mn ouders dus dat wordt pas vanavond hihihi.
Nee hoor, ik eet geen kwarktaart... Heb aan het begin van mn verlof al veel te veel kwarktaart gegeten (had 1 van de clienten voor me gemaakt als afscheid), dus voorlopig weer voldoende. Maar geniet er lekker van meiden
Nou ff update.. haha ik ging aardappels schillen... was er 1 rot :-o blehgggg dus het hele zooitje weg gegooid.. en naar de winkel voor Turkse pizza hier benee en je raad het al ik ga zo heerlijk een taartje in elkaar gooien... tis de straciatella versie die normaal met monchou moet maar ik maak m met kwark! Hahaha
Nou wil ik ook kwarktaart! Haha Megakolf gehuurd speciaal voor het op gang brengen. En heb al eens bv gegeven, zo raar dit. Laatste loodjes dames, ik duim voor jullie!
Haha ik hoop het wel stephie! Iedereen leest van mekaar 'kwarktaart' en iedereen krijgt er zin in en 't klaar maken! Zul je zien dat we vannacht allemaal liggen te puffen, haha! was het maar waar, hihi! Is het waar dat als je 'er teveel mee bezig bent', dus te veel hoopt eigenlijk, dat 't langer duurt? Ja voor je gevoel natuurlijk sowieso, maar is 't in werkelijkheid ook zo? Nee toch? Als je kindje klaar is komt ze toch gewoon? Of je er nu wel of niet veel mee bezig bent?
@Simone geen idee of t waar is..... Weet alleen dat t je veel energie kost door er veel mee bezig te zijn... Energie die je heel goed kunt gebruiken bij de bevalling Hier ff t besef weer dat wanneer ik goed overtijd ga t nog wel eens 9 pond kan worden......
Ja 't kost vast en zeker veel energie. En ik probeer 't van me af te schuiven door te denken dat 't toch wel pas overtijd komt. Alleen toch ben je inwendig druk bezig met, zal 't vanavond? Zal 't vannacht, ik hoop dit ik hoop dat... ondanks je dat niet wilt. Héél erg vervelend! Kan die knop niet omzetten! Ja, soms héél even! Haha dat is nog al wat, 9 pond. Bij 38 weken was ze bij mij nog maar 5,5 pond en 100 gram (2600 gram) geschat via echo! Klein poppetje dus! Voetjes waren ook van week 35, en beentjes van week 37. Dus ik denk dat ze rond de 44 à 45 cm is. Was m'n zus ook toen ze geboren werd. Dan kan ze maatje 50 nog wel even aan haha, daar zwemt ze in! Maar we zullen zien!
Ik heb net even 't konijnenhok schoongemaakt, en ik heb me nu toch een ontzettend zeurderig gevoel in m'n onderrug! Pffff...
Ja erg is dat he....schijnt wel normaal te zijn na een keizersnee. Hoop dat het snel een beetje bij trekt. Ben ook nog niet naar de wc geweest, dus zodra dat een beetje op gang komt, hoop ik dat het minder wordt. Hij vond het te vroeg....eenmaal thuis doe je toch meer. De meisjes zijn helemaal trots, jongste is wel steeds aan het huilen omdat ze wil dat we thuis komen, dus dat is wel lastig steeds. Nog eventjes, nog 1 nachtje
Ik vind het wel fijn om te horen dat jullie goed herstellen vd keizersnede dames . En dat de pijn mee valt. En ik wil nu ook kwarktaart!!
Jaaa! Ben de eerste dag, dus na de bevalling, platgespoten met morfine en kreeg pcm via infuus. Voor de nacht nog even 1000 mg pcm en diclofinac. En nu 2x per dag dyclofinac en 3x per dag 1000 mg pcm. Oke, na veel opstaan en lopen voel ik het wel, maar dat heb je ook met een gewone bevalling neem ik aan! De keizersnee zelf was echt heel erg mooi! Was ontzettend zenuwachtig en helemaal toen we ook nog even moesten wachten omdat hun systeem een storing had Vond de ruggenprik ook erg spannend en mijn bloeddruk kelderde ook enorm, waardoor ik gelijk misselijk werd. Aangegeven en ik kreeg meteen iets in het infuus. Toen testjes om te kijken of de ruggenprik het deed, man erbij en toen begonnen ze. Vlak voordat ze haar hoofdje geboren lieten worden, ging het laken er tussen uit en konden we haar geboren zien worden....heel erg bijzonder en mooi! Alleen haar hoofd ws er nog maar uit en ze was al aan het krijsen! Daarna nagekeken door de kinderarts, in een doek gewikkeld en toen heeft mijn man haar vastgehouden en is naast me komen zitten met haar gedurende het hechten. Na het hechten op de verkoever kwam ze meteen in haar nakie op mijn borst liggen en begon ze gelijk te zoeken naar de borst. Ze is om 12.35 geboren en om 17 uur heeft ze pas kleren aan gekregen Heerlijk!
Mooi he dat dat tegenwoordig zo kan mamavanjuul... Vond t ook zo mooi! Ruggenprik is mij echt 1000% meegevallen moet ik zeggen... Ik kreeg epidurale pijnbestrijding! Omdat ik darmtechnisch eigenlijk niets anders mag dan pcm... Dan is dat veiliger/beter! De epiduraal gaf sowieso pijnstilling af en ik kon zelf 2x per uur bijdrukken... Maar dat hoefde in de loop van zaterdag eigenlijk al niet meer! Werd er ook btje duf vn en mijn been werd weer gevoelloos! hihi! Maar de ks was vij mij ook supermooi... Helaas kon ze niet bloot bij mij op de verkoever omdat ze te vroeg was! Maar dat geboren zien worden... Wauw,.. Wordt gewoon weer verliefd en emotioneel als ik eraan terugdenk!
Klinkt mooi . Ik vind het nog steeds wel wat eng allemaal, ruggeprik ook. En de pijn erna. Toen we gister thuis kwamen ook wel even potje zitten janken. Hier hebben ze gelukkig ook de gentle sectio, als het kan, komt hij zelfs al direct op de borst. Stom eigenlijk. Een normale bevalling is ook superpijnlijk... Hoelang hebben jullie in bed gelegen voor je er weer uit kon, of althans weer iets beweeglijk was? En hoeveel dagen zkh?
Mooi om te lezen hoe fijn jullie het ervaren hebben ! Tis weer avond en het lijkt onrustig in buikland.. hoop dat mn vriend geliji krijgt en dat onze knul zich gaat laten zien hihi maar ik ga er vanuit dat er niks gebeurd. Morgen weer controle dus ben benieuwd
Vrijdagmiddag 15.22 is ze geboren... En zondagochtend stobd ik weer naast mijn bed! Hangt er dus ook erg vanaf welke pijn medicatie je krijgt! Met die epiduraal is t soms lastig omdt je been/benen soms weer wat doof aanvoelen... Om 4uur snavhts was de pomp leeg en hebben ze m uitgelaten... Maar nogmaals hangt dus heel erg af van hoe jij je voelt en reageert!!
Spannend Stephie ik hoop 't voor je Ik heb net nog stuk gelopen met Vl, hopelijk slaat 't nu wel aan haha. Gister althans niet Ag. Ik ga lekker slapen, hoop ik. Welterusten!