1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Haar reactie was heel onterecht... Heel onredelijk en kinderachtig... Helaas ken ik dit wel van mijn moeder. Ze heeft vaker van die emotionele en manipulatieve uitbarstingen... Maar ja, het is toch mijn moeder. Ik heb altijd de hoop dat ze me nooit meer zal kwetsen.

Via whatsapp heeft ze al min of meer 'sorry' gezegd. Maar we hebben elkaar nog niet gesproken.

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe meiden, wordt al een gezellig kippenhok hier:D

Nog meer mensen het idee dat hun borsten giga aan het groeien zijn? Ik ben van mezelf al aardig bedeeld, maar ben al een cupmaat omhoog gegaan:$. Vl vindt het uitaard prachtig;):p, ik ben er iets minder blij mee... Dat beloofd nog wat

3. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Hier zijn mijn borsten met name zwaarder geworden. Groter kan ik nog niet echt zeggen, maar heb normaal al cup D, dus weet ook niet of ze echt veel groter worden. Merk wel dat ze nu echt hangen als ik geen BH aan heb hahaha. En gisteravond toen ik naar bed ging deed mijn rechterborst echt zo'n zeer.... Pppffff kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen.:$

4. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Ja, ik ga morgen maar een grotere bh's kopen! :D

@Liek83: Hoe gaat het nu met je? Is je man al positiever over de zwangerschap? Sterkte!

5. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Hier lijken de borsten niet groter maar idd voelen ze wel zwaarder. Ben sinds gisteren echt kotsmisselijk, had eigenlijk gehoopt dat het me dit keer bespaard zou blijven. Maar moet er toch aan geloven. Ook ruik is heel veel beter ondanks mijn verkoudheid die al maanden bezig is.

Ben vanmorgen met mijn zus mee naar haar termijn echo geweest ♥ Beebje zwaaide gewoon ♥♥ Ik ben helemaal verliefd!!

6. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    #366 Ivy1979, 10 dec 2013
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
    Zo, druk topic wordt dit zeg. Ik moet er nog een beetje inkomen hoor.

Intake MvM was prima, ze stond met een kwartiertje weer buiten :cool:. Mooi dekentje gekregen. Alleen is het normaal gesproken dat je twee kratten krijgt voor 8 dagen. Dus elke week omwisselen. Nu dus ook twee kratten gekregen maar die kan ik pas volgende week maandag omwisselen dus het is nu ervoor zorgen dat die flessen zo vol mogelijk gaan. (8 flessen voor 11 dagen) Hopelijk heb ik genoeg ruimte ervoor :D

Wat een vervelende reactie oermoeder, dat verwacht je toch eigenlijk niet, jammer hoor.

Ik heb momenteel eigenlijk nergens last van, geen grotere borsten (en die wil ik zo graag want er zit amper wat :p) geen misselijkheid alleen honger!!!

Doen jullie trouwens ook mee met Moeders voor Moeders? Ik wilde graag teruggeven wat ik zelf heb gebruikt maar ze gaf al aan dat me dat niet ging lukken. Ik mag blij zijn als ik één spuit bij elkaar plas :(. Dat vind ik best jammer eigenlijk.

7. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Haha Ivy, hier ook bijna geen klachten. Geen misselijkheid, maar in tegenstelling tot jou totaal geen honger. Al 2 weken lang een vol gevoel. En m'n borsten zijn altijd iets voller na de eisprong, dat is nu ook zo, alleen wel wat gevoeliger als normaal :p

Hier nog geen MvM, zou het wel willen doen, maar ben momenteel weinig thuis en ik woon (nog) in een appartementje dus de flessen buiten de deur zetten zit er niet in. Ga van de week toch even informeren hoe en wat iig :)

8. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Alles is meegenomen, ik moet bijvoorbeeld mijn flessen bij een inleverpunt brengen. Dus er staat niks buiten. Kleine moeite en ik heb het geluk dat het naast het pand is waar ik werk.

9. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Nou geloof me, heb normaal ook cup D, zit nu toch echt al aan een E:$

@daphne, buiten zetten wordt hier ook niet wat, dus ga ze iedere week wegbrengen. Volgende week donderdag intake MvM

10. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Als ik week 9 haal, geef ik me ook op voor MVM. Wel met veel moeite als ik zo misselijk ben, maar wil graag helpen. Sommige zullen denken elk beetje helpt waarom nu niet? Heb te vaak af moeten bellen met mijn miskramen dat ik in overleg heb besloten met de vrouw van MVM dat ik pas mee doe als ik die tijd voorbij ben. Kan nog lang genoeg mee doen.

Heb ontzettend last van zure oprispingen.. net maar even een rennie genomen. Hopelijk helpt het.

Ga straks met vriendin naar de opnames van Ranking the stars voor Oud & Nieuw :D Schitterend, vind het altijd zo grappig.

11. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    @ Dayna: Wat leuk dat je weer bij de echo van je zus hebt mogen kijken. Kan ik me nog herinneren uit het NOD forum dat je toen er ook heen ging. En alvast veel plezier bij Ranking the Stars. :D

@ Kinderwens87: O het past nu nog. Alleen vind mijn borsten echt voller. En met name bij het lopen doen ze zeer. Echt van de gemene steken. Tepels jeuken af en toe nog.

Gelukkig was de misselijkheid vanochtend wat minder en nu wat meer honger. Ik denk dan meteen dat het niet goed zit, maar ik moet niet bij elk ding zo denken, want dan maak ik me helemaal gek..... En ik ben benieuwd naar de bloedtest morgen of mijn duur van de zwangerschap klopt. Hopelijk hoef ik niet te lang te wachten op de uitslag en hoop dat deze ook positief is. En missschien zal de huisarts inwendig of mijn buik voelen? Kan hij dan al wat voelen of niet?

12. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Armanda: Ja, klopt haha. Is alweer 4 weken terug. Tijd gaat snel! Mijn wens was echt dat ik de echo erop ook zwanger zou zijn, gelukkig is die wens uitgekomen!

Heb jij nog een streepjes test gedaan of die donkerder zijn geworden, of na CB niet meer getest?

Inwendig en uitwendig zal er weinig te zien zijn nu. Meestal kijken ze pas rond de 6weken. Anders zit je dalijk in de stress als er niks te zien valt. Daarom heb ik ook mijn echo pas bij 7 weken staan.

13. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    @Dayna, dat snap ik wel. Ik zou er dan ook wat huiverig voor zijn. Aan de andere kant, alle beetjes helpen kun je ook andersom zien: je doet in ieder geval de laatste weken toch mee? Dat vind ik ook alle beetjes helpen hoor.

@Armanda, ik ben nu ook erg selectief met lezen op ZP, je leest zoveel dat het mis kan gaan en alle symptomen daarbij kunnen ook op de een of andere manier op jezelf betrekking hebben. Ik ga nu van het positieve uit, ik heb er helemaal niets aan als ik nu eigenlijk onnodig ga lopen stressen.

14. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Daarom, beter als helemaal niet toch ;)

Hadden we maar zo'n schakel die we heel makkelijk konden omzetten tot de goede echo's ;)

15. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    @Dayna: Had zondagochtend nog een test gedaan en die was qua kleur iets donkerder dan die van vrijdag. Maar veel verschil zag ik niet. Zaterdag had ik die CB test gedaan. Die gaf netjes aan zwanger, dus snap eerlijk gezegd niet waarom die van Action niet verder knallen.... Maar ga me er niet druk om maken, ik wacht gewoon morgen de bloedtest af. Daar kunnen ze zoveel op zien.

En het is wel waar, je leest hele goede dingen op het forum, maar ook slechte dingen. Daarom ga ik ook niet van het slechte, maar ook niet van het goede uit. Ga er gewoon tussen in zitten. En omdat ik naar mijn weten ook een gewone ongi heb gehad, hou ik in mijn achterhoofd ook dat het fout kan zitten. Maar ik snap dan niet waarom voor de ongi een negatieve test en na de ongi een postieve test. En wat moet ik me voorstellen bij een miskraam? Want zolang ik nu geen bloedverlies meer heb (heb ik al 5 dagen niet meer, tot zaterdag bruinverlies) en nu niets meer. Dan denk ik gewoon dat er toch wat positiefs zit... Sorry voor mijn lange verhaal, hopelijk snappen jullie het nog!;)

16. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Action blijven kl*te testen vind ik. Ik testte er wel als eerste posi mee, maar toen had ik een mooie duidelijke streep, dag erna was hij bijna niet te zien. Schrok me dood, meteen een CB gedaan met weken die gaf 1-2 aan en week later 3+. Ik ben ook geen fan van Kruidvat testen maar die liepen met elke keer paar dagen tussen mooi vorige week was hij knal. Maar ik zou geen testen meer doen als ik jou was. Je maakt jezelf er ontzettend onzeker mee (spreek uit ervaring, haha) En je veranderd er toch niks meer aan.

17. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ja dat vind ik dus ook! Kruidvat heb ik niet geprobeerd. Maar ik heb in een topic bij de testen gelezen dat CB digitaal zonder weekindicatie pas test bij 50 HCG. En dan zit ik volgens tabel rond de 5 wkn zwanger. En mijn handtekening zegt 5 wkn en 6 dagen. Dus op zich loopt dat vrij normaal op. Die met weekindicatie testen trouwens al vanaf 25 HCG. Wou deze eerst halen in het weekend, maar dan maak ik me weer gek als er bv 1-2 wkn stond. Nee ik ben blij dat ik gister de huisarts heb gebeld en de assistente heeft gezegd dat het goed innestelingsbloed kan zijn en die kan ook gepaard gaan met krampen. En dat ze meteen een bloedtest willen doen.:)

18. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hai meiden..
    Vandaag mvm aan de telefoon gehad. Morgen ochtend om 10.15 uur komt de mevrouw. Ik vind het spannend! 5 december laatste keer getest.

Ik voel me goed.. wel wat moe en soms pijnlijke borsten.
    Slaap snachts niet altijd even lekker.

19. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Wat goed dat zovelen aan Moeders voor Moeders meedoen! Bij mijn twee vorige zwangerschappen deed ik dat ook. Ik zit vanaf komende weken in een verhuizing en ik zie het door alle drukte niet zitten om ook nog elke dag in een bakje te plassen voor Moeders voor Moeders. En om die flessen overal mee naar toe te slepen, omdat ik de komende weken op twee adressen woon (min of meer). Misschien wel als de drukte na de verhuizing over een week of 5 à 6 weer voorbij is.

20. fleur2906

fleur2906 Actief lid

11 okt 2013
    203
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    hey meiden hoe is het daar

hier weer wat beter was de afgelopen dagen vreselijk misselijk
    vandaag gesprek mvm en ja hoor de 2 lijn gelijk zichtbaar joepppiiiieee wat was ik blij toch weer een bevesting

Deel Deze Pagina