1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Fijn dat ie dat nu duidelijk weet akkoe haha.
    Ik vind maar gek idee dag ik gewoon uitgerekend ben vandaag en gewoon "overtijd" begin te raken haha

2. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Sushi, van Harte Gefeliciteerd! Wat een superstoere naam hebben jullie gekozen! Geniet er van!

Simone, ik heb een app van de zwangerschap op de telefoon en daar las ik laatst al iets over. Dat het in deze periode normaal is dat je soms wat voelt 'lopen'...

Hopelijk dient het zich snel aan. Afwachten is het enige wat je kunt doen :)

Hier straks weer om half elf naar het zh voor de 2e ronde ctg...weer een half uurtje monitoren...we shall see!

3. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Haha akkoe, fijn dat het hem nu wel duidelijk is, scheelt een hoop stress.

Vrolijke mama, succes straks. Hopelijk weer een mooie ctg.

Simone, vervelend van het slechte slapen. Lekker je rust pakken vandaag.

Is het gipsen nog gelukt wimpiej?

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Manuela, pittige bevalling! Lekker uitrusten nu.

Sushi, gefeliciteerd! Ook al zo'n lange zware sessie jeetje. Gelukkig is hij er nu!

Wat een aanslag op een lijf toch he, zo 'n zwangerschap en bevalling.

5. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Wat een nacht weer zeg.. :( was al zo moe maar ik heb een uurtje geslapen toen ik wakker werd om te plassen.. ik ging van mijn zei naar zitten en kreeg me toch een rare pijn in heel mijn buik.. ben naar de wc gestrompeld en het bleef aanwezig.. terug in bed was het er ook nog.. dus weer naar de wc en toen was het over. . Geen idee wat dit nou is geweest. Heb nu een hoofdpijn waar je u tegen zegt. . Moet ik zo moe een bevalling in gaan? :( mn handen ploffen help ik word gek!!!! Einde klaag!

Sushi gefeliciteerd! Heftig zeg je verhaal! !
    Simone ook succes vandaag! ;)

6. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Sushi gefeliciteerd!!! Wat een gave naam!! Maar pfff wat een zware bevalling. Ik hoop dat jr snel weer een beetje te pas bent en heerlijk kan gaan genieten!!

Nou gipsen gisteren was niet echt een succes haha
    De eerste laag gleed bijna zo van mijn lichaam waardoor ik in een hele rare houding hing haha dat was op zich nog wel vol te houden maar na de tweede laag werd ik helemaal duiZelig en kreeg zwarte vlekken voor men ogen waardoor ik het gevoel had flauw te vallen.. Dus maar gestopt en alles in de ton gegooid... Zonde maar kon het gewoon niet haha.... Wel veel lol gehad want wat een gesneer is dat zeg! Maar weet wel dat ik dit nooit meer doe zo ver in de zwangerschap!!!

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hi ladies!

Shushie gefeliciteerd!!! Wow wat een zware bevalling! Gelukkig gaat alles goed! Lekker genieten meid!

Simone ik hebt idee dat t bij jou niet lang meer zal duren
    Geen idee waarom hoor ;)

Wimpiej wat jammer dat die gipsafdruk niet is gelukt.

Hier nog steeds last van voorweeën/harde buiken. Steeds iets duidelijker aanwezig en een tijdje regelmatig....maar dan ineens stopt t en voel ik uren niets :(
    Nu sinds een uur weer redelijk regelmatige "voorweeën".
    Ben benieuwd wat de dag ons brengt.
    Vind t wel een mooie dag om te bevallen ;)

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Vrolijke mama...succes weer met de CTG!

9. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Vrolijke mama succes :)

Hier 40wkn maar nog niks.... Benieuwd of beeb nog lang op zich laat wachten...
    Mag nu nog wel wachten tot dinsdag (man is morgen jarig ;))
    @stephie bij veel vocht en hoofdpijjn evt ff checken bij vk....

Hier ook flink last in m'n handen met vocht, irritant!!
    Zo een boterham eten etc en dan plat.
    Van 15-19 familiemiddag op kinder/speelboerderij met bbq (ben dr nu al moe van.....)
    Fijne dag en ik verwacht een x babynieuws :D

10. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Pfff..... ik wordt er somber van dat de bevalling niet begint.... Nu 40,1 wk.
    Ik heb dus echt respect voor diegenen die geduldig door kunnen lopen tot 42 weken!

Ik geniet echt nog van mijn kleintje in mijn buik. Ik heb geen last van haar bewegingen of zo. Ik heb afgelopen nacht zelfs aan één stuk doorgeslapen. Terwijl ik de nacht hiervoor heb lopen spoken met voorweeën....
    Nu dus helemaal niks meer.....

Ik ben het vooral zat omdat ik zo ontzettend veel pijn heb aan mijn bekken (ook aan mijn schaambeen) en sinds gisteren ook rare pijn doorstralend naar mijn billen en achterkant van mijn bovenbenen. Net alsof de baby op een zenuw drukt.
    Vooral om deze redenen zou ik graag willen dat de bevalling nu gaat beginnen.
    Maar ook omdat ik zo'n zin heb om mijn kleine meisje te zien en te knuffelen.

Tot zover mijn klaagberichtje.... ik zit er gewoon ff helemaal doorheen.... :(

11. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Akkoe ik voel mn kleine wel goed.. moet ik dan ook Bellen? En vocht heb ik al een paar weken. ... ?

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wauw Sushi, wat een flinke jongen!
    Gefeliciteerd!!!

13. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    De Mama's

1 augustus
    Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing
    Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing

2 augustus
    Mamavanjuul, 3e kindje, meisje
    Oermoeder, meisje
    Maggie87, 1e kindje, jongen
    RiTi ,2e kindje , jongen

3 augustus
    Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing
    Minnie2013, 1e kindje, meisje
    Ivy1979, 1e kindje, verrassing
    Akkoe, 2e kindje, verrassing
    xSimone, 1e kindje, meisje
    Mommywannabe, 1e kindje, jongen
    Manuela82, 1e kindje, meisje

4 augustus
    Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing
    Wwendy, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing
    CherryBelly, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing

5 augustus
    Fleur2906, 3de kindje, jongen
    shushi82, 1e kindje, jongen
    Sunflower12 , 1e kindje meisje

7 augustus
    diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing
    Rowz, 1e kindje, meisje

8 augustus
    Stephie86, 1e kindje, jongen

9 augustus
    Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing
    moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing

10 augustus
    SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing
    wondertje1980, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing
    Kinderwens87, 1e kindje, verrassing
    lovelyengeltje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing
    Nephthys, 1e kindje, verrassing

11 augustus
    Wimpiej, 1 Kindje, meisje

13 augustus
    Kris81, 1e kindje, jongen

14 augustus
    Kaatje1603, 2e kindje,meisje
    Elektraxx, 2e kindje, meisje

15 augustus
    Vrolijke mama, 2e kindje, verrassing

Meisjes 10
    Jongens 7
    Verrassing 5

Sterretjes
    ★ Nikolai, 4-5-2014, zoon van Daphne91
    ★ Aron, 17w, zoon van mamsvan6
    ★ ikke142
    ★ ★ Mama JaDeBo
    ★ Armanda1982
    ★ MRCD
    ★ Liyana

Baby's

16 juli
    Sunflower12, meisje, Benthe

18 juli
    Kaatje1603, meisje, Eva

25 juli
    Diana87, meisje, Milou

27 juli
    RiTi, jongen, Tibor

28 juli
    Mamavanjuul, meisje, Charlotte
    Maggie87, jongen, Timber

1 augustus
    Manuela82, meisje, J.ul.ia

2 augustus
    Shushi82, jongen, Jake

Meisjes 5
    Jongens 3

Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!

14. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    @ shushi: dikke proficiat seg! Dat is een ferme brok! :) wel heftig seg, zo'n lange bevalling...

@simone:heb je al gebeld, weet je al iets meer?

Hier deze morgen manlief eens aan het werk gezet :D maar tot nu toe zorgt het enkel voor wat zeurderige pijn die komt en gaat. Zo nu en dan een tikkeltje heftiger, maar dan weer een tijdje helemaal niks... Dus het zal wel niet voor vandaag zijn vermoedelijk. ML zal gewoon moeten gaan werken morgen :p

15. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Nou hier vandaag een poetsdagje haha
    Heb 3 maschines was gedraaid gedroogd en weggevouwen. En net de badkamer en het washok helemaal uit gesopt... Bah wat zat er veel stof achter de droger hahaha
    Nu wachten tot de rest van de was droog is dan kan dat ook de kast in.
    Ondertussen maar even op de bank denk ik... Beeb is heel druk en rug vind het ook niet meer leuk haha

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Stephie: Waarom wens je me succes voor vandaag? Hihi!

@CherryBelly: Ik denk zelf ook dat 't niet héél lang meer gaat duren, ik verwacht zelf rond maandag, dinsdag. Maar aan de andere kant denk ik nog steeds dat 't woe, do, vrij pas komt.
    Nou ja, als ik m'n moeder achterna ga moet ik rond morgen weeën gaan krijgen! Mijn moeder verloor ongeveer (dacht ze) 2 dagen voor de bevalling haar slijmprop (bij één van ons)! We wachten 't "rustig" af.
    Op 't moment is alles nog 'rustig' hier.. Ben ontzettend moe door de slechte nacht, 't liefste wil ik nu even liggen/slapen, alleen 't is mij te warm ervoor eigenlijk! Heb wel ineens sinds vannacht dat ik af en toe misselijk ben en bijna 't idee heb te moeten overgeven, alleen hoeft dat net niet! Heb hele zwangerschap weinig tot geen misselijkheid ervaren!
    Lijkt me erg vervelend voor jou dat 't steeds stopt met de weeën! Ik heb nog niet echt voorweeën gehad, maar lijkt mij als 't tijdelijk met regelmaat komt, je ook echt denkt dat 't doorzet, dan is 't een enorme teleurstelling dat 't weer stopt! Succes!'

@Wimpiej: Erg jammer van de mislukte gipsafdruk! Wel fijn dat je 't leuk hebt gehad.

@VrolijkeMama: Succes met de CTG!!!

@Akkoe: Ik ook de 40 gehaald vandaag, ben benieuwd wie er van ons 't eerste gaat! Heb je al iets van enige "voortekenen"? (Slijmprop, harde buiken, voorweeën o.i.d.?)

@Oermoeder: Ik ken je gevoel héél goed begrijpen! Ik ben 't ook zat, vanwege 't slechte slapen (zal straks zo blijven, maar dan weet je tenminste waar je wakker voor wordt!) en zere bekken, dat wordt er ook niet beter op... en gewoon die vreselijke onzekerheid!

@Mommywannabe: Nee heb nog steeds niet gebeld. Heb verjaardag gehad van m'n nichtje (kleine van me zwager). En heb ook niet veel meer gemerkt, ik ga d'r zometeen even een boterhamzakje in doen (Wat ik hier als tip kreeg), en dan kijken of er nog wat komt. Anders dan bel ik nog! Maar denk dat 't geen vruchtwater is, de meeste verloskundigen zeggen toch altijd, als je twijfelt is 't waarschijnlijk geen vruchtwater (zeggen ze ook met weeën!)

Er is hier wel 'iets inwerking' denk ik! Gister dus slijmprop verloren, sinds vannacht 'regelmatig' wat misselijk, zonder overgeven! Zelden pijnloze harde buik. En ineens last van diarree :$ (Wel weer normale kleur, was voorheen groenig zoals jullie wisten!) Sorry voor de details!! Hopelijk komt 't nou eens op gang! 'T kan nu iig niet meer op 3 augustus geboren worden, dus hebben we dat gezeur iig niet meer in de familie, haha!
    Die geur van de 'afscheiding?' heeft denk ik wel iets weg van 'sperma' geur!!??

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heb d'r nu een boterhamzakje in (ondergoed), moet zeggen dat 't wel hééél vreemd zit hoor haha!
    Nou afwachten dat 't nog komt.. hoelang moet ik wachten?

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik voel me echt een beetje beroerd af en toe, bah!

19. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Simone.. ivm slecht slapen haha

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Denk 't wel inderdaad.. Maar 't begon gisteravond al hoor, dat ik wat misselijk ben af en toe. Nooit echt last van gehad.

Deel Deze Pagina