Whoaaa Akkoe, SOFTIJS!!!!! Daar heb ik zin in!!!! Bij de Mc hebben ze een nieuwe flurry met caramel en cookie!!! Die moet ik ook nog even scoren een deze dagen!!!
Ik liet net ook al aan mijn man zien dat iemand een lekker softijsje kreeg. Ik wil oooook! Simone...ben erg benieuwd wat je vk zegt
Hier geen Mac in de buurt (miss maar beter ook ) Softijs op.... Lekker lekker Een gezellige drukke beeb in m'n buik hihi
Shushi wat super dat je je zo goed voelt!! Herken t wel van mijn eerste bevalling (liep ook uit op een keizersnede) Maar doe wel rustig aan he.
Oehh hier juist een Mac zowat om de hoek..*zucht* Gelukkig vind ik t zelf niet fijn om te rijden en is t net te ver lopen..anders zat ik nu aan de flurry hahaha.
Shushi fijn dat je je zo goed voelt, hopelijk blijft dat zo. Ben benieuwd wat de vk zegt simone. Vruchtwater kan ook in kleine beetjes komen inderdaad, maar het kan natuurlijk ook goed wat anders zijn. Even checken kan geen kwaad, hoop alleen dat de teleurstelling niet te groot is mocht het geen vruchtwater zijn. Oeh softijs, altijd goed. Hier de buik vol van kfc, dus voor nu maar even niet. Hier alles rustig.. Lekker middagje in het zwembad gelegen en met mn zusje en zwager rondgehangen. Nu lekker op de bank, beetje last van rommelende darmen (halleluja, even geen obstipatie) en lekker lui wezen
Verloskundige is geweest, zoals diep van binnen verwacht, geen vruchtwater! We wachten rustig nog even af.
@kris is zooooo lkkr Hier hopelijk 'n laatste Buikfoto.... Heb m'n gezicht eraf gelaten hoor wat 'n plofkop..... Simone rustig blijven wachten is t enige wat we kunnen... zet hm op
Klachten nemen niet toe akkoe.. vanmorgen 1 paracetamol genomen voor de hoofdpijn en nog even naar bed gegaan.. hoofdpijn is over Gelukkig! Ik snap die pijnaanval van vanacht alleen niet.. nou lijkt het er op dat mn knul ineens weer een stukkie hoger ligt.. kan dit? Donderdag was hij nog goed ingedaald werd gezegd.. Sushi klinkt wel heel goed zeg dat je je zo goed voelt! En die nieuwe mc flurry wil ik ook nog proeven.. maar wij komen echt hooguit 3x per jaar ofzo bij mc!! Simone geniet nog ff lekker van je dagen als zwangere vrouw!! Dalijk ga je het missen hoor ik van iedereen! Kinderwens heerlijk zeg in het badje!! Wil ik ook haha maar het liefst wil ik bevallen. . Maar hebben we niet voor het kiezen helaas.. dus geniet ik nog samen met mn lief van het getrappel van onze kleine! :-D
Ok Simone. Nu afwachten maar...succes ermee! Komt goed Stephie gelukkig is de hoofdpijn over! Wel vreemd inderdaad die pijn! Ik heb vlak boven mijn buikje echt last van een soort trekkerige pijn. Mijn buikje hangt nu heel laag en ik heb het idee dat de spieren bovenin mijn buik daardoor erg uitgerekt zijn. Dat kan erg pijn doen bij bepaalde bewegingen. En soms heb ik dan scherpe pijn bij het opstaan uit bed of onverwachte bewegingen. Weet niet of je pijn daarop lijkt? Hoop niet dat je weer zo'n vervelende pijn aanval krijgt meid!
Jaaaaaaa ijs! Ik heb Vd week die nieuwe McFlurry gegeten, hij is lekkerrrrrrr... En ja de Mac zit hier ook bijna ok de hoek, net als de KFC en de sushitent 😄 Mooie buik hoor akkoe!! Hoe gaat t met de warmte voor de nog zwangere dames? Zatvtrouwens te denken: is t een idee om de lijst in te korten door de uitgerekende data van degene die niet meer meekletsen en degene dienst bevallen zijn eruit te halen? Wil ik best doen hoor Zo en dan ga ik nu t vanilleijs uit de vriezer halen en met veel slagroom opeten
Mooi!! Hier nog een buikje.... Alleen dan zonder baby.... Dochterlief ligt weer bij papa op de buik te slapen. Ik was even vergeten hoeveel die kleintjes slapen! Onze oudste zei ook al dat ze het maar saai vond haha! Afgelopen nacht weer een topnacht gehad! Voedingen om 00.15/2.45/7.30! Daarna zelf nog geslapen tot 9.15, lag om 23 uur al te pitten dus weer wat uren gemaakt, eindelijk! Vanmiddag nog 2 uren gelegen, dus langzamerhand wordt het batterijtje weer geladen. Kraamhulp komt ook nog 2 extra ochtenden om te helpen op te starten.... Kortom: 1 grote roze wolk hier! Oh en ze weegt alweer 4000 gram! Dus binnen een week weer op geboortegewicht!
Zat ik ook al te denken, om wat mensen eruit te halen, maar heb niet helemaal helder wie er echt niet meer meekletsen... Mag jij doen kaatje, maar wil ik ook wel doen hoor, mocht jij te druk zijn met jullie lieve meisje. Klinkt goed mamavanjuul, heerlijk even bijtanken. En super dat ze alweer op gewicht is. Haha kris, geniet ervan Mooie buik akkoe. Stephie fijn dat het beter gaat.
Groot gelijk om de lijst in te korten, Kaatje...als je mensen verwijderd die onverhoopt toch nog meelezen kunnen die altijd nog weer een berichtje doen dat ze er in willen...toch??
Ohh kaatje...sushi heb ik de hele zwangerschap niet gegeten. Ben ook dol op sashimi. Binnenkort mag ik weer Mamavanjuul..wat super dat t zo goed gaat!!! Heerlijk genieten van die roze wolk! Kris geniet van je ijsje. Ik ga zo ff onze vriezer binnenstebuiten keren...ben bang dat ik alleen nog maar waterijsjes heb. Ach moet t er maar mee doen in deze hitte. Morgen een tripje naar de ijssalon gepland met mn mannetje hihihi.