1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik heb morgen de afspraak voor mvm :)

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Hey Meiden

Wat goed dat er zoveel meedoen aan MvM, ik twijfel nog beetje... niet om te helpen dat niet maar meer omdat ze hier de flat gaan renoveren vanaf jan. dus wat lastig met 'ophalen'...

Vandaag aan mijn ouders verteld... mijn vader voelde het al en omdat ik een 'spanning' voelde heb ik het maar gezegd... hihi ze vinden het hartstikke leuk :)

Vollere borsten, neemt hier ook toe... zijn vooral gevoelig! Als ik geen bh aan heb kan ik echt nauwelijks iets verdragen... ben een buikslaper dus als ik eenmaal lig gaat het wel, maar natuurlijk kan ik me draai niet vinden hihi

Hier vooral heel erg moe en misselijk... blegh

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Haha datzelfde probleem heb ik ook. Ook een buikslaper en als ik precies m'n armen op een bepaalde manier neer leg gaat het wel. Toch afgelopen dagen erg veel gedraaid. Hopelijk kan ik nog lang op m'n buik slapen haha

4. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Herkenbaar! Hier precies zo!

5. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hier ook een buikslaper haha. Best lastig met gevoelige borstjes haha (van mezelf al cup d ) hoop niet dat ze nog veel groeien :-o

6. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Oermoeder: wat naar dan!
    Steeds gekwetst worden dat is niet leuk, maar op een of andere manier kun je je er ook nooit echt tegen beschermen, komt hard aan.
    Ik ken het ook met mijn vader.

Ivy: fijn dat alles met MvM goed was!

Hier groeien mijn borsten ook, maar nog niet een maat groter ofzo.
    Bij de vorige zwangerschap kon ik ook mijn eigen bh's gewoon aanhouden, hopelijk nu weer. Beetje zonde om nieuwe te kopen als ik ze later niet meer nodig heb ;)
    Ze zijn alleen pijnlijk als ik mijn bh uit heb.

7. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Hier ook een buikslaper. Dat was echt heel vervelend tegen het einde van de zwangerschap aan! Het voedingskussen was mijn beste vriend!

8. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hallo Dames,

Ik kom hier ook gezellig meekletsen, ga zo beginnen met eens alles teruglezen. Zie al wat namen uit het andere. Topic voorbij komen. Maar ook hier voor de volledigheid ff
    Ik ben 31 jaar, woon in roermond en ben in verwachting van ons eerste kindje. Al sinds april gestopt met devpil, maar gewacht tot mn pap weer goed was voordat we echt zijn gaan klussen. In oktober een goede uitslag gehad en nu op 2dec een positest in handen.
    Waaltjes zijn buikpijn, gevoelige borsten, misselijk met vlagen en ontzettend vroeg wakker. Ben net als velen een buikslaper, maar dat wordt nu al lastiger omdat ik niet op mn borsten kan liggen.
    Ik ga nu ff alle pagina's hier bijlezen.
    Fijne dag!

9. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Welkom ikke:)

10. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hoi Meiden,

Gisteren MVM op bezoek gehad. Zij was erg tevreden over mijn test.
    Ik vind hem zelf nogal licht. Wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

11. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Moet ik hem er wel bij zetten..........

Bijgevoegde bestanden:

12. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Nou toch dubbel.
    Kris jij ook vandaag mvm hé. Spannend!

13. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Test is toch duidelijk hoor! mvM test heeft wel wat meer hcg nodig, is mij toen verteld iig.

Hier net vk gebeld: intake op 30/12 13.15 en eerste echo op 28/12 13.30 Spannend!!

14. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Maak je eigen niet druk, meis.
    Zo was de mijne ook met ongv de zelfde tijd. En heb hele mooie echo's daarna gehad. Ik schrok me ook dood. Het kan ook zijn dat je hCG heel hoog is waardoor de test lichter uitslaat. Ik heb een knaller gehad (die kan ik alleen op de laptop vinden, helaas) was ook alles goed. Dus het zegt echt niks!

15. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ff een ego berichtje: Zo vanochtend naar de huisarts geweest. Krijg morgen een vaginale echo om mezelf gerust te stellen...

Want de huisarts zei dat ik na een menstruatie geen positieve CB digitale test kan hebben. Met name die zonder weekindicatie zei hij.

Dus ik ben benieuwd.......:)

16. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Dank jullie wel meiden. Misschien heb ik te veel hcg, want het zouden er ook zomaar 2 kunnen zijn aangezien ik 2 folikkels had :)

Amanda fijn dat je morgen al kan.

17. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ikke: welkom

Sanyi: ik vind het een mooie test en duidelijk genoeg hoor

Armanda: spannend!
    Wel misschien te vroeg om een kloppend hartje te kunnen zien, maar je kunt natuurlijk wel zien of er een vruchtzakje zit

18. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Pff net de verloskundige gebeld. Blaasje met bloed verloren. Verloskundige dacht gelukkig niet aan een beginnende miskraam maar voor de zekerheid moet ik toch volgende week vrijdag 20 december langs komen voor een echo bij 6 weken. Spannend..

19. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Vanavond MvM idd, lees nu even snel mee in de trein, in plaatsvan de stukken voor een training van morgen door te lezen ;).

20. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Thanks meiden!

Vind het ook spannend, ben nu ook weer super moe. Voel ik me dan zwanger? Mijn borsten jeuken en doen wel wat minder zeer, maar is dat ook het gevoel? Ze lijken wel groter vandaag. Maar als ik nu op de bank zou liggen, val ik zo in slaap....

Ik had gisteravond en vandaag wel veel slijm. Net zoals bij mijn ovulatie. Maar ik lees wel dat zoiets vaker voorkomt bij een beginnende zwangerschap. Ik heb ook de verwijsbrief van de huisarts gelezen, daar staat op: 29/11 ongesteld geweest (niet veel bloed), 6/12 positief zwangerschapstest. Echo graag doen voor geruststelling. :)

@Daphne91: spannend. Hopelijk zit het allemaal goed al duurt 20 december ook nog heel lang.....:(

Deel Deze Pagina