1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ah op die manier, vrolijke mama
    Poeh akkoe klinkt hoopvol, hopelijk ben je vandaag bevallen! Succes

Redelijke nacht gehad hier.
    Hier sinds ongeveer 05.00 uur vannacht redelijk wat licht rozige afscheiding/bloedverlies. En volgens mij om de 10 à 20 minuten last van een zeuren beetje pijnlijk gevoel in m'n onderbuik, rug en bekken, alsof ik straks behoorlijk ongesteld wordt. maar geloof dat er geen harde buik bij zit, maar of het weeën zijn? Volgens mij gaan die over je hele buik en in een golf of zo toch? Dat is (nu iig nog niet) het geval geloof ik... Beetje twijfel geval, hopelijk worden dit weeën.

2. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    #4002 Akkoe, 5 aug 2014
    Laatst bewerkt: 5 aug 2014
    Manlief is wkkr.... Gaat zo toch ff bellen.....

........
    Rustig blijven totdat ze om 5min komen dan terug bellen... Kan weer afzakken kan dus nog wel ff duren.....

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Had even bijgehouden... Het is nu al weer poosje stil dus denk nog niks aan de hand.
    Maar t lastige is, heb er geen harde buik bij, en her is alleen onderin m'n buik, rug en bekken en niet echt een golf ofzo

5.57 min pauze
    1.04 min "wee"
    6.42 min pauze
    1.03 min "wee"
    7.52 min pauze
    0.42 min "wee"

Naja en ze zeggen, zolang je twijfelt zijn het nog geen echte weeën toch?
    Nu poosje stil/rustig, maar ik ga niet meer bijhouden nu, Want dan ga je d'r alleen maar op letten! En kan het heel lang duren, vooral als er straks niks meer aan de hand is!

Succes akkoe hoop voor je dat het doorzet! Zet hem op. Liefs

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,4 KB
      Weergaven:
      2
  4. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Voor de dames bij wie er vanalles rommelt: super veel succes! :D

@ Simone: ik zou me er niet te hard op vastpinnen, kunnen wat voorweeen zijn ;) zoals je zelf al aangaf, als je twijfelt zullen het wel geen echte weeen zijn ;)

Hier zijn we vandaag 2 dagen over tijd... Wat een kakgevoel seg! :) heel mijn omgeving is zenuwachtiger dan ikzelf... Dagelijks krijg ik wel 20 berichten om te horen of baby nog niet geboren is :) neeee mensen want dan had je het al wel gehoord!! ;)

Hier echt een slechte nacht gehad, beebje heeft mij ferm wakker gehouden, zo actief seg! Geen enkele positie dat ik ging liggen was goed voor hem ;)

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Morning ladies!

Akkoe jeetje wat spannend!! Hoop dat t allemaal doorzet en je vandaag bevalt!

Hier ook al een druk kind in de nacht en heel onrustig geweest.
    1 uur lang om de 7 minuten hele lichte weeën maar helaas alweer niet doorgezet!

Straks om 11uur naar de gynaecoloog. Ben benieuwd ;)

6. Rowz

Rowz Actief lid

14 dec 2013
    122
    0
    0
    Goedemorgen allemaal

Spannend Akkoe. Hopelijk komen ze tochwat sneller straks. Al die onzekerheid is ook niks.

Hier een mindere nacht gehad, val ik eindelijk inslaap tegen de ochtend gaat de geweldige wekker. Ze zijn hier nu om achter nog rolluiken te plaatsen, o.a. Voor de babykamer. Als t goed is zit t er met 2 uurtjes aan. Dus mag 2 uurtjes niet bevallen hahahha.

Straks om 14;15 uur naar de VK, hopelijk is het rustig en kunnen ze kijken of ze me kunnen strippen zoals beloofd. Ben erg benieuwd en vind het ook wel spannend

7. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Spannend allemaal! Hopelijk zetten jullie weeën door!

Ik heb juist een hele rustige nacht gehad..... Ondanks het strippen!

Deze weken, waarop we wachten wanneer de bevalling begint, vind ik nog erger dan de periode waarop we op het 'wachtbankje' moeten zitten in afwachting van NOD om te kunnen testen. Dan heb je (meestal) nog wel een datum waar je naartoe kan leven.... Nu is het gewoon ergens in de periode van 5 weken.....;)

Maar ja..... ik moet maar ff wat bedenken om te doen vandaag..... afleiding zoeken....
    Het liefste zou ik een heel stuk willen gaan wandelen, want dat zou de bevalling kunnen opwekken, maar ik heb zo gigantische last van mijn bekken dat ik wandelen nu niet meer goed kan.

Succes, allen die bijna gaan bevallen!

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hier nog steeds het zelfde als net. Hopelijk zet het door, ik ga nu eerst douchen en even het dorp in als het nog lukt.. Lopend, Miss zet het door! Maar ik hou ik me achterhoofd dat het ook zo ineens kan stoppen!
    Kleine is nu ook rustig, dus i hope so!

Inderrdaad mommywannabe ik hou het in me achterhoofd..

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

#4009 xSimone, 5 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2014
    Bloedverlies wordt iets meer, roze/roder eng iets meer. Gevoel in buik en rug nog het zelfde. Spannend hoor. Hopelijk zet het door. > niet teveel op verheugen voor teleurstelling Simone, straks stopt het/zakt het af, vals alarm. Ontspan, gewoon je ding doen< *spreekt zichzelf toe*. Haha.

ps. Die kat van mij die zo afstandelijk was geworden, is sinds vannacht veel bij me te mauwen bij me liggen, knuffelen bij mn buik liggen.
    Kreeg ze vlees ik weer naar boven, half vlees op komt mauwend boven ik naar beneden gaat ze verder eten en nu weer kauwend naar boven, liggen op mat in de douche alsof ze me niet alleen wil laten. Lang geleden.

10. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    .... Slijmprop foets.......
    Nou kom nu maar op dan.... :D

Denk dat t gewoon controle wordt vanmiddag 16:15.....
    Al hoop ik dat 'n warm bad vanmiddag nog wat doet

11. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Jaa oermoeder dat vind ik dus ook!! Deze weken zijn echt killing hihihi.
    Wachten en wachten. Meer kunnen we niet doen.
    Die 2 weken tot NOD waren inderdaad minder erg.

Alles is klaar voor de baby. Wij zijn klaar voor de baby.
    Elke dag zoveel berichtjes beantwoorden met "nee, de baby is er nog niet"

Pfff lief dat ze zo meeleven hoor maar wanneer de baby is geboren horen ze het echt wel ;)

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ohhh Akkoe je maakt t wel erg spannend!! Ik zeg dat jij vandaag nog je beebje in je armen hebt! :D

13. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Wow meiden wat schrijven jullie veel s'nachts haha..
    Zou kinderwens al aan het bevallen zijn?
    Hoop voor iedereen met voor tekenen dat het begonnen is!! :)

Gister was m'n knulletje erg rustig.. Nu is hij gelukkig weer aanwezig!! Heb ook wat lichte kramp ofzo.. En veel harde buiken..

Idd oermoeder deze weken zijn nog erger dan die wachtweken! het maakt mijn iedergeva llichtelijk gek dat ik niet weet wanneer er iets gaat gebeuren.. + het feit dat iedereen er om gaat vragen en ik kan geen antwoord geven.. Dat weten die mensen toch ook? :-o
    Hier gaan ze er nu vanuit dat het aanstaand weekend gaat gebeuren.

Kaatje wat fijn dat je betere tijden had vanacht!

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Spannend Akkoe!!!

15. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Haha ja idd Stephie maar wat moet je anders als je wakker ligt haha
    Hier aan het klaarmaken om naar de vk te gaan... Hoop dat ze tijd hebben om te kijken of er al wat gaande is! Ze hebben het vreselijk druk op de praktijk hoorde ik vorige week al... Door vakantie enz.

Heb de laatste 2 dagen echt steeds vreet buien! Niet normaal wat ik dan allemaal naar binnen werk haha
    Vl zei al dat ik nu meer eet dan hem&#128563; nooit zo geweest haha
    Maar we zullen wel zien

Akkoe nig maals succes!! Ik hoop dat je bezig bent!!

16. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Mwah....... :(
    Ga nu in n warm bad.... Met lopen etc wel steeds weeën, zittend vrijwel niet....
    Dus ik wacht t af
    ....

Verwacht dus wel dat strippen lukt straks.....
    Man werkt pauze door en is dan rond half 3 thuis, kan hij dochter uit bed halen en ik hopelijk dan nog in bed slapen.......

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heb ik ook last van akkoe, met zitten minder vaak en minder regelmatig, met lopen of staan meer last van

18. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik kon lekker slapen tot net, heel fijn!

Akkoe, hopelijk uiterlijk morgen toch een baby hoor! En ik hooooop idd dat Kinderwens haar kleintje nu heeft en de bevalling goed verlopen is :).

Zal eens opstaan...

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Kijk dat is het betere werk!
    Kruip je er trouwens na 6 uur niet meer in? Deed/doe ik wel hoor!

Hier een heerlijke nacht.....sorry :)
    Maar ze lijkt haar zus te volgen en die sliep ook snel door.
    Hier was het 21.30, 3 uur en 7 uur.
    Dus maar 1 nachtvoeding, heerlijk!
    Na 7 uur gaat mijn man er uit met de baby en tuk ik nog door tot 9 uur :D

@Akkoe: Spannend meid! Ik hoop dat het doorzet en dat het strippen vannacht het laatste zetje geeft!

Enne...jullie zijn inderdaad actief 's nachts, haha!

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Verloskundige komt zo meteen even bij me. Heb namelijk wat meer bloedverlies, vel rood inleggertje. Hij zei dat hij geen inwendig onderzoek gaat doen omdat de weeën nog onregelmatig zijn, dus nog geen effect om te onderzoeken.. (Why?) Maar even plannen bespreken en bloed controleren denk ik!?
    Hopelijk gaat 't flink doorzetten straks, denk dan eerder dat 't vannacht doorzet! We Zullen zien! In de hoop dat 't niet stopt.

Deel Deze Pagina