1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalie

Mamalie Lid

10 dec 2013
    6
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo! Ik klets ook graag gezellig mee. Ben uitgerekend op 11 augustus van mijn vierde kindje!

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Mamalie gefeliciteerd en welkom!

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Armanda, ja klopt wel maar liever 9 dagen als 22 wachten. Ik snap dat ze dan waarsch nog geen kloppend hartje kunnen zien maar al is het maar voor m'n eigen geruststelling dat het geen miskraam is :)

@ Mamalie welkom en gefeliciteerd uiteraard!

4. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hai meiden.
    MvM is vanmorgen geweest hele leuke vrouw!!
    Ze deed de test en zag wel een streepje maar duurde even.. naderhand toch wel een knaller vind ik.
    Ik kan geen foto's in mn bericht uploaden via mn telefoon dus als jullie mijn foto's willen zien staadat het op mn profiel in een album.

Lekker relaxed dagje vandaag... even langs de winkels geweest, bij de zeeman een leuke onderbroek gescoord ( staat op santa's baby) vind m wel toepasselijk. Ook al bedoelen ze er niet mee wat ik er wel mee bedoel. Haha

Ik heb wel rust geloof ik. Hoop wel dat het snel 20 december is. En ik ben ook nog is bijna jarig :)

5. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Zijn hier nog vrouwen die niet meer op hun buik kunnen slapen? :( Zeer veel mensen in mijn omgeving zeggen dat het wel héél snel is dat ik hier last van heb. Ik ben mij vandaag echt al een doomoo borstvoedingskussen gaan halen om mee te slapen deze nacht. Ik geraak zeer moeilijk in slaap op mijn zij omdat ik een echte buikslaper ben :)

6. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Hier hetzelfde probleem mommywannabe ;) borsten doen zeer zodat ik niet op m'n buik kan slapen. Toch val ik tot nu toe zo in slaap, met mijn armen als ondersteuning. Gaat nog wat worden haha :p

7. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Jep, helaas af en toe te veel last van mijn borsten om op mijn buik te kunnen slapen;)

8. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Buikslapen gaat hier inderdaad ook bijna niet meer... Zelfs op mijn zij liggen doet pijn aan mijn borsten!

Ik ben sinds gisteren zo ontzettend moe en hele stijve pijnlijke onderrug (ik lijk wel een oud wijf, zo lijkt het als ik beweeg! Hahaha!).

Ach, gelukkig hoort het er gewoon bij! Allemaal voor het goede doel! :)

9. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Ook hier alleen maar in een bepaalde houding in staat om op mijn buik te slapen ivm de 'boobies'... Ze zijn al flink voller, en mijn tepels zijn ook al groter (dat nerk ik aan mijn te klein wordende piercing). Heeeel vreemd dat dat zo snel gaat.

10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wow, net MvM op bezoek gehad. Echt een megaknaller op de test :D.

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook heel erg moe, pff niet normaal!
    Maar hier ook heel veel slijmverlies....gebruik nu ook weer inlegkruisjes.

Maar raar bij jou hoor...alweer een cb met weekindicator gedaan?:p

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Vanavond eerste kratje voor moeders voor moeders ingeleverd. Geeft me toch wel een goed gevoel. :)

13. tapa87

tapa87 Lid

1 mei 2013
    81
    2
    8
    Vrouw
    Ooh wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Ik kan namelijk ook niet meer op mijn buik slapen, doet gigantisch pijn! Ik heb een kussentje onder mijn hoofdkussen gestopt zodat ik wat hoger lig en dan lig ik soort van op mijn zij/rug. Ook mijn rug doet soms pijn namelijk. Gister zelfs na werk onwijze krampen in mijn rug toen ik op de bus stond te wachten. Ik werk op een kinderdag verblijf met baby's en til veel, waarschijnlijk moet ik toch een beetje gaan opletten hoe ik til...
    Hebben jullie ook al die app's etc.? haha ik check ze een paar keer per dag.. bij één zie ik de percentage hoever ik ben: 14,2% whoehoe ;)
    Duurt nog zolang voor ik de echo heb.. Leef er wel echt heel erg naar toe.. Wil het van de daken schreeuwen: IK BEN ZWANGERRR:D haha

14. Bereklauwtje

28 okt 2013
    7
    0
    0
    Monumentenadvies en nog veel meer
    Hallo, ik kom meekletsen, volgens mijn eigen berekening rond 4 augustus uitgerekend van een derde kindje! We weten het nu 2 weken en ook bij de derde is het weer onwerkelijk en kijken we uit naar de echo van volgende week. Ik lees al over afscheiding, groeiende borsten, vermoeidheid enzo.....hier ook! En af en toe wat pijn in de buik, dat vind ik al meteen zorgelijk natuurlijk.

Veel succes allemaal met deze vermoeiende en onzekere weken...

15. fleur2906

fleur2906 Actief lid

11 okt 2013
    203
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    Hoi dames hier ook veel kwaaltjes vooral heel de dag misselijk en moe heel moe

16. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Nee heb geen test meer weekindicator gedaan. Krijg vandaag een inwendige echo in het ziekenhuis. Om te kijken of er iets zit en of het goed zit.... Gisteravond met veel lage rugpijn op de bank gelegen en misselijk naar bed gegaan. Lag er om half 10 al in. Meteen in slaap gevallen, maar wel onrustig geslapen, spanning voor vandaag denk! Vanochtend ook weer goed misselijk en pijnlijke steken in mijn borsten....

@ Bereklauwtje: Welkom!
    @ de buikslapers: ik kan het nog wel, maar leg mijn armen onder mijn borsten, dan doen ze wat minder zeer. Maar lig het lekkerst op mijn linkerzij.....

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik lag ook om 21.30 op bed en heb geslapen als een blok.
    Gisteravond wel last gehad van steken....maar twijfel of het mijn darmen waren.

Sinds 2 dagen niet meer misselijk, maar 'ochtends echt honger :$
    Het enige wat vult is yoghurt met muesli...net 4 beschuitjes op maar kan nog wel meer op.
    Hier wel erge angst om aan te komen :). Vorige zwangerschap heel erg gegroeid (zeker 30 kg) en na 2 jaar eindelijk 26 er af.
    Maar goed...ik hou me voor: Dit keer hoef ik niet te stoppen met roken, dat doe ik niet meer sinds vorige zwangerschap en dit keer wordt mijn schildklier in de gaten gehouden. Die was er vorige keer mee op gehouden en toen groeide ik mega!

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hoe laat moet je Armanda?

19. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    O ik heb dus juist weer geen honger, hahaha. Maar ik denk ook wel dat het de spanning is. Wou dat ik er iets voor in kon nemen....

Ik moet om kwart over 2. Dus nu nog even werken en dan vanmiddag vrij. Want ga na het onderzoek niet meer werken. Positief of negatief... Ik weet het gewoon niet. De huisarts ziet het positief, want na mijn positieve test geen bloedverlies meer gehad.... En ik denk dat je bij een miskraam dat wel hebt. Geen ervaring mee....:(

20. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Armanda, heel veel succes straks met de echo!!

Hier, nu ook heel de dag misselijk en wel honger maar als ik aan het eten ben met tegen zin. Pff borsten beginnen ook steeds meer pijn te doen nu. En moee blegh. Moet echt huishouden gaan doen maar kan me er niet toe zetten... Ff muziek maar hard aan knallen, haha.

Deel Deze Pagina