1 t/m 15 Augustus 2014 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiJO, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeetje wat vermoeiend Riti, snap dat je er af en toe even door heen zit.
    Maar zo te lezen doe je alles wat in je macht ligt en is het de vraag wanneer het kwartje bij hem valt.

Ik duim voor je dat het snel is ;)

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Toch de lactatiekundige maar gebeld, zij komt morgen meekijken en meedenken over de borstvoeding. Hopelijk helpt het, want op deze manier is de lol er wel af.

Hoe gaat het met de nog zwangere dames? Al tekenen voor een naderende bevalling?

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goed dat je gebeld hebt kinderwens, hopelijk snel verbetering!

4. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ja hoop echt dat ze kan helpen.

Vervelend dat het bij jou ook zo moeizaam loopt Riti. Ik zie dat ze het tongriemoje misschien willen laten nakijken? Bij Jesse hebben ze deze donderdag gekliefd. In het ziekenhuis gaven ze al aan dat het tingriempje mogelijk te kort was, en de verloskundige dacht dit ook, dus direct maar laten behandelen. Stelt gelukkig weinig voor, het is even vervelend voor de kleine omdat hij zijn mond open moet houden, maar ze schijnen er verder niets van te voelen.mOf willen ze bij jullie naar wat anders kijken?

5. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Riti gets dat is inderdaad ff andere koek....!! Kan me je gevoel voorstellen.
    Hopelijk heeft hij snel in de gaten hoe t werkt... Dikke knufff!!

Kinderwens fijn dat ze komt meekijken!!

Hier gaan we waarschijnlijk voor dag 9 en 10 wat betreft kraamzorg ivm wat later op gang komen bv....
    Maar wordt nog met vk besproken, die moeten daarvoor krabbelen....

Nu ff beneden, dochtertje in de box, papa met andere dochter naar housewarming nieuwe buren. Ff rust..... Hihi

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ha dames,

Veel bijgelezen, kan niet op alles reageren, hoofd nog steeds wat suf ;).

Oermoeder, jeetje, wat bijzonder! Ook wel wat eng lijkt me, gefeliciteerd hoor!

Hier gaat het met bv ook nog niet goed. Jonas heeft een enooooorme zuigbehoefte (papa haalt nu speentje op), maar kan niet goed aanhappen, dus au. En natuurlijk is het hier nog niet echt op gang. We zijn nu begonnen met kolven en vanmiddag heeft ie wat extra voeding gehad. Vanavond met een kleine sonde de man wat gefopt, en ineens.. Had ie t door! Hopelijk zet zich dit door.

Voor de rest: ik ben ondertussen weer iets mobieler. Pijn valt me nog aardig mee, pompje vannacht al niet meer gebruikt. Hopelijk zet de goede lijn zich voort!

Voor iedereen die nog mag bevallen, succes meiden, hopelijk komen de babies snel!

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hoi ladies.

Heb alweer wat dagen niet gereageerd maar heb wel meegelezen ;)
    De dames die bevallen zijn...GEFELICITEERD!
    Oermoeder jeetje wat een bijzondere bevalling! Ben benieuwd naar je verhaal.
    Kris war fijn dat de keizersnee goed is verlopen!

Hier geen verandering. Nog steeds hoogzwanger en harde buiken/voorweeën in de nacht, die vervolgens in de ochtend gewoon verdwijnen.

Strippen was vorige week dinsdag niet gelukt ivm te weinig ontsluiting. Maar ze kon al wel zeggen dat die harde buiken iets deden. Bmm was goed verweekt.
    Komende dinsdag weer een poging tot strippen.
    Ben benieuwd!
    Hoop stiekem daarvoor natuurlijk al te bevallen :

X

8. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    @kinderwens: goed dat je gebeld hebt! Misschien komt je kleine steeds voor halve voedingen. Je zou hem eens 2,5 a 3 uur niet kunnen laten drinken en hem rustig houden met een pink zodat hij dan honger genoeg heeft om eens goed door te drinken.

@riti: volgens mij heb je alle reden tot klagen. Lijkt me echt heel zwaar voor je. Lucht je hart hier gerust zo vaak je wilt. Gebruik je infacol of sab simplex? Die laatste is een sterkere versie van infacol.

@akkoe: voor jou natuurlijk ook heel vervelend.

@kris: fijn dat je herstel goed gaat! Hopelijk ook bij jou snel verbetering in de bv.

Hoop dat het snel beter gaat bij jullie allemaal!!!

@mamavanjuul: fijn dat het bij jou allemaal goed gaat
    @cherry : hoop dat het snel doorzet.

Ik kon vandaag voor het eerst even zitten zonder pijn:D werd er gisteren nog wanhopig van maar flink luchten heeft geholpen.

9. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hier ook snachts die harde buiken/voor weeën. . En dan overdag minder.. wel vanmorgen wat slijm verloren maar dit was maar een beetje naar mijn idee.. (heb een plons wc dus kan niet zien of daar wat in ligt)

Dames met borstvoeding opstart problemen veel succes!

Ik net ff mn stiefvader gebeld. . Die zei dat ik rond 9 uur zou bellen.. dus even in de maling genomen.. haha

10. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Hier ook nog niks van een slijmprop verloren. Had vanmorgen wel vreselijk last van mijn buik...ik durfde zelf niet meer alleen op pad te gaan. Pfff zie er stiekem wel tegenop als vriendlief maandag weer moet werken...en zijn club moet volgende week een wedstrijd thuis spelen (fctwente) en dat is vanaf hier ruim een uur rijden. Daar wou hij wel gewoon naartoe gaan maar dan rijd hij zelf. Stiekem hoop ik dat ik dan al bevallen ben want lijkt me niks, straks zit hij daar in het stadion en breekt bij mij de 'hel' los. De eerste bevalling heb ik er 7 uurtjes over gedaan en denk toch dat de 2e zelfs nog wat sneller zal gaan. Zit ik daar straks met dikke weeën en een jong jochie die het allemaal nog niet goed begrijpt. Gelukkig passen de buren op zodra het begint, maar toch...voordat hij weer thuis is ben je zo een ruim uur verder....

Ik moest vandaag dus even twintig minuutjes ergens naartoe met de auto, maar kon me gewoon geen houding vinden. Wat vreselijk zeer aan mijn ribbenkast...en heb hier eigenlijk vandaag wel continu harde buiken gehad...maar of het echt al wat voorwerk is durf ik echt niet te zeggen...

11. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik hoop het voor je vrolijke mama! Dat het wat doet bij je..

van mij mag knulletje nu ook wel komen. . Mn vriend is ook wel zenuwachtig nu.. bij hem slaat alles op zn darmen en hij heeft al een week last van. . Best zielig!

12. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Ach wat sneu voor je wederhelft! Hier ook een zenuwachtige vent in huis. Hij heeft allemaal kloven op zijn handen van het bijten en frunnikken...van die eeltplekjes...

Soms dan lijkt hij wel zenuwachtiger dan ik!

Ik ga maar weer eens slapen. Zal wel voor even zijn want denk dat zoonlief zo nog wel weer wakker wordt. Is nog altijd zo hoesterig en kortademig...

Slaap lekker meiden. Nouja, de tijd die iedereen er voor kan pakken dan!

13. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Die nerveuze man is herkenbaar. Met week 34 moest ik NU de bevallingtas klaar maken haha. Ik heb overigens totaal geen voorwerk gehad. Wel niet vervelende harde buiken. Omdat ik hier iedereen over voorwerk hoorde dacht ik dus ook niet dat de bevalling begonnen was. Hoop dat een van jullie nu ligt te bevallen ;)

14. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Helaas...:)

15. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hier is het begonnen! Vliezen gebroken om 4.45 nu wat weeën lijken erger te worden. . Vooral de rugweeen zijn gemeen! Nu ff pauze. . Heb een weeën app! :) ff bij houden.

vriendlief nog even laten slapen nu.. kan hij wel gebruiken. Wel laten weten dat mn vliezen zijn gebroken. Whaaaa mn knulletje komt er aan!!!

Later meer nieuws! Xxx

16. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Stephie succes!!!!!!! :D

Oermoeder: gefeliciteerd wauw wat znel zeg!
    Straks gelijk even de lijst bijwerken als ik mojn laptop heb!

Zou de volle maan voor de rest vd dames ook wat gaan doen?

17. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Verloskundige komt pas 9 uur..

weeën onregelmatig max 5 minuten tussen. . Maar ook 2 en 3 minuten.
    Rug weeën zijn k*t !!!

18. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Oooo jaa rugweeen zijn zeker k*t... heb niet lang weeen gehad ivm KS. Maar die gingen wel ri rug etc!
    PFFFF massage van mijn lief hielp wel moet ik zeggen... jou vent al wakker?

heb de lijst bijgewerkt weer... dus die verschijnt hieronder!

19. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    De Mama's

3 augustus
    Minnie2013, 1e kindje, meisje
    Mommywannabe, 1e kindje, jongen

4 augustus
    Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing
    CherryBelly, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing

7 augustus
    diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing
    Rowz, 1e kindje, meisje

8 augustus
    Stephie86, 1e kindje, jongen

10 augustus
    SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing

11 augustus
    Wimpiej, 1 Kindje, meisje

15 augustus
    Vrolijke mama, 2e kindje, verrassing

Baby's

16 juli
    Sunflower12, meisje, Benthe

18 juli
    Kaatje1603, meisje, Eva

25 juli
    Diana87, meisje, Milou

27 juli
    RiTi, jongen, Tibor

28 juli
    Mamavanjuul, meisje, Charlotte
    Maggie87, jongen, Timber

1 augustus
    Manuela82, meisje, J.ul.ia

2 augustus
    Shushi82, jongen, Jake

4 augustus
    Fleur2906, jongen, Bram

5 augustus
    Kinderwens87, jongen, Jesse
    xSimone, meisje, E.l.i.n.e
    Akkoe, meisje, E.mi

8 augustus
    Kris81, jongen, Jonas

9 augustus
    Oermoeder, meisje, Faylin

Meisjes 8
    Jongens 6

Sterretjes
    ★ Nikolai, 4-5-2014, zoon van Daphne91
    ★ Aron, 17w, zoon van mamsvan6
    ★ ikke142
    ★ ★ Mama JaDeBo
    ★ Armanda1982
    ★ MRCD
    ★ Liyana

20. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Heb hem rond 6 uur gezegd dat ik weeën heb en dat ik uit bed ging.. heb hem laten liggen kwam zelf rond 7 uur naar beneden :)
    Net heerlijk onder de douche das me lekker zeg!!!

Deel Deze Pagina